- Liittynyt
- 17.6.2003
- Viestejä
- 1 242
Ei välttämättä ihan vielä ajankohtainen, mutta autoa pitäisi pikkuhiljaa vaihtaa kun entinen muuttaa olomuotoaan rautaoksidiksi ja kun tuo pokerikin tuppa nyt jotenkin kulkemaan, niin "ylimääräistä" olisi joku kolmisen kiloa kohtapuoliin sijoittaa. Mikä olisi juuri sinun valintasi, ja mitä kannattaa välttää kuin ruttoa?
Asioita joita arvostan:
* Ruosteeton! (Sinkitty kori iso +)
* Luotettavuus
* Tehoa enemmän kuin nykyisessäni, tosin siinen ei kummoista formulaa vaadita (55hv) :D
* Ei mikään amish-thyyning
* Takaveto olisi talvella kiva. Tämä ei ole mikään ehdoton vaatimus, mutta takavetoisuus ei ole mikää este hankinnalle.
*vm. 90->
Tiedän, kolme tonnia ei ole hirveän suuri budjetti lähteä autoa katselemaan, mutta luulisi silläkin jo jonkinlaisen saavan kerta nykyinen auto (jolla olen 3v ajellut) maksoi alle 200euroa.. :D
Yksi, johon olen silmäni alustavasti iskenyt, on BMW 316 e36 -kopalla. Tuollaisen 90-luvun alun parisataa tonttua ajetun yksilön saisi helpostikin kolmella kilolla. Muutaman kerran kavereiden bemareilla ajellut ja jotenkin vaan se ajotuntuma on tehnyt vaikutuksen. Muita varteenotettavia vaihtoehtoja?
Asioita joita arvostan:
* Ruosteeton! (Sinkitty kori iso +)
* Luotettavuus
* Tehoa enemmän kuin nykyisessäni, tosin siinen ei kummoista formulaa vaadita (55hv) :D
* Ei mikään amish-thyyning
* Takaveto olisi talvella kiva. Tämä ei ole mikään ehdoton vaatimus, mutta takavetoisuus ei ole mikää este hankinnalle.
*vm. 90->
Tiedän, kolme tonnia ei ole hirveän suuri budjetti lähteä autoa katselemaan, mutta luulisi silläkin jo jonkinlaisen saavan kerta nykyinen auto (jolla olen 3v ajellut) maksoi alle 200euroa.. :D
Yksi, johon olen silmäni alustavasti iskenyt, on BMW 316 e36 -kopalla. Tuollaisen 90-luvun alun parisataa tonttua ajetun yksilön saisi helpostikin kolmella kilolla. Muutaman kerran kavereiden bemareilla ajellut ja jotenkin vaan se ajotuntuma on tehnyt vaikutuksen. Muita varteenotettavia vaihtoehtoja?