Käytettyä pakua hankkimassa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Liittynyt
7.2.2007
Viestejä
54
Auton vaihto taas edessä ja siirtyminen henkilöautosta pakettiautoon. Mitäs pakkiksen arvovaltainen raati suosittelee kun kriteerit on seuraavat:

-pitää mahtua 2 moottoripyörää kyytiin
-diesel
-ilmastointi
-vetokoukku
-mahdollisimman mukava ja henkilöautomainen

ja hintaluokka maks 8k€. Vertailua on tullu tehtyä Viton, Transportterin, Hiacen ja Transitin välillä.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Transporttereiden kanssa olen itse melko paljon pelannut ja tykännyt kovasti, noista vaihtoehdoista kallistuisin siis siihen ehdottomasti.
 
Auton vaihto taas edessä ja siirtyminen henkilöautosta pakettiautoon. Mitäs pakkiksen arvovaltainen raati suosittelee kun kriteerit on seuraavat:

-pitää mahtua 2 moottoripyörää kyytiin
-diesel
-ilmastointi
-vetokoukku
-mahdollisimman mukava ja henkilöautomainen

ja hintaluokka maks 8k€. Vertailua on tullu tehtyä Viton, Transportterin, Hiacen ja Transitin välillä.

Jos nuo olisivat kriteerit, niin ehdottaisin kanssa ehdottomasti transportteria. Tarkemmin sanottuna Caravellea eli verhoiltua transportteria.

Kahta prätkää voi olla aika hankala tunkea tuon kokoluokan pakuihin. Transitti olisi isoin, mutta mitään muuta hyvää siinä ei sitten olekaan :)

Tämmöstä siis tarkoitan (hinta tosin ampuu vähän yli):

http://www.nettiauto.com/volkswagen/caravelle/3326397

Vie ne pärrät sillä peräkärrillä.
 
Muuten laittaisin pyörät kärryyn, mutta kisaviikonloppuina on koukussa kiinni asuntovaunu majoittumista varten. Ja kun sitä romua on muutenkin mukana reippaasti, niin täytyy autoon mahtua ne mopot+muuta tavaraa ja roipetta.
 
Zone-sarja -42%
Transportterista minullakin on vain positiivista sanottavaa. Firmalla pari eri ikäistä ollut/on ja jos itselle pakua laittaisin en muuta edes harkitsisi.
 
Vertailua on tullu tehtyä Viton, Transportterin, Hiacen ja Transitin välillä.

Unohda Vito samantien. Vaikka onkin mersu, on erittäin huono ajaa, 2000-luvun alkupuolen malleissa (eli tuon 8k€ hintaluokan) todella paljon sähkövikoja (mm. takaovien lukitus ei pelaa, takasivuovi ei pelaa, keskuslukitus ei pelaa..), todella paljon tyyppivikoja (mm. vaihdelaatikko-ongelmat, ruostuu konehuoneesta ja helmoista parissa talvessa mm..). Ainut plussa tästä autosta tulee pyyhkijänsulkiin integroiduista pissapojan letkuista. Myöskin ajoasento on erittäin vaikea löytää 180-185cm pitkälle, koska säätöjä on todella vähän ja hytin takaseinä blokkaa suurimman osan säädöistä. Jopa fanaattiset mersumiehet ympäri nettiä sanovat, että Vito on pilannut mersun maineen työautona.

Ja asiaan: Noista valitsisin Hi-Acen.
 
Unohda Vito samantien. Vaikka onkin mersu, on erittäin huono ajaa, 2000-luvun alkupuolen malleissa (eli tuon 8k€ hintaluokan) todella paljon sähkövikoja (mm. takaovien lukitus ei pelaa, takasivuovi ei pelaa, keskuslukitus ei pelaa..), todella paljon tyyppivikoja (mm. vaihdelaatikko-ongelmat, ruostuu konehuoneesta ja helmoista parissa talvessa mm..). Ainut plussa tästä autosta tulee pyyhkijänsulkiin integroiduista pissapojan letkuista. Myöskin ajoasento on erittäin vaikea löytää 180-185cm pitkälle, koska säätöjä on todella vähän ja hytin takaseinä blokkaa suurimman osan säädöistä. Jopa fanaattiset mersumiehet ympäri nettiä sanovat, että Vito on pilannut mersun maineen työautona.

Ja asiaan: Noista valitsisin Hi-Acen.


Tähän pakko tarttua, ainakin vuoden 2010 cdi 115 on paras mahollinen paku, hiaceista ja transportereista kokemusta mutta ei järin hyviä. Hiacen hyvä puoli on että kestää eikä jää tienpäälle kovin helposti. Vähän offtopic mutta en vaan kestä viton haukkumista :D ei kannata yleistää jotain yli kymmen vuotta vanhoja malleja samaan nimeen, tyypiviat on korjattu aika hyvin..
 
ei kannata yleistää jotain yli kymmen vuotta vanhoja malleja samaan nimeen, tyypiviat on korjattu aika hyvin..
Kyllä se nyt vaan kannattaa jos kysellään tuon hintaluokan autoista. Ennemmin kannattas jättää huutelematta yli 3 (kolme) kertaa kalliimman auton erinomaisuudesta.
 
Vuosituhannen alun Vitot on romuja. Olen läheltä todistanut sellaisen elämää, alle 200tkm reilusti ajettu ja aivan finaalissa koko paska, omistajalla meni lähes 2tonnia vuodessa sen korjauksiin. En jaksa uskoa sen olevan oikeasti Mercedes, salettiin valmistetaan jollain lisenssillä jossain kehitysmaassa...
 
2003 neliveto diesel hiacella tulee ajeltua eikä ole mitään pahaa sanottavaa ellei sisämelua tai yleistä kolhoutta lasketa. Tai penkin säätövarojen puutetta. Ei taida paljoa noita muita vaihtoehtoja saada 8k hintaan ellei mene sitten jo aika vanhaksi. Hiacen pitkää mallia kannattanee katsella ja ehdottomasti 4x jos vähänkin pitää pellonreunoja ajella.

Vuosituhannen vaihteesta ajelua myös Transportereilla ja Transiteilla, lienee selvää ettei viimeksimainittua kannata edes harkita.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom