Käytännön pilat!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TheLORD
  • Aloitettu Aloitettu
Nostetaas tää tredi ylös! :)
pari hauskaa:
*kortsuun shampoota, kortsu sammuneen kaverin perseeseen
*tilaa stripparin valmistujaisiin tai muihin sukujuhliin :D
Ei niin hauska:
pesarilla säkeille
tabascoa nukkuvan silmiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nostetaas tää tredi ylös! :)
pari hauskaa:
*kortsuun shampoota, kortsu sammuneen kaverin perseeseen
*tilaa stripparin valmistujaisiin tai muihin sukujuhliin :D
Ei niin hauska:
pesarilla säkeille
tabascoa nukkuvan silmiin.

Toi viimeinen saattais johtaa siihen että saisit iloita itse tosta toisiksi viimeisestä "pilasta". Vittu mitä paskaa :D

Voisin kuvitella, että tiedät aika vähän.
Taidatpa vaan olla oikeassa. :D

Tietysti riippuu siitä miten hyvä pila määritellään. Loisteputki/jokin muu sinne kuulumaton esine -perseessä pilat ovat minun mieleeni liian mauttomia. :rolleyes:

Pelkkä pilli pakoputkessa on jo pilojen (hyvien?) eliittiä.
Usko pois! :D

No mun mielestä jos jossakin, ihan missä tahansa, edes etäisesti viitataan duudsoneihin, niin vituiksi menee siinä kohtaa.
Tai jos käytetään t-paidoissa sanoja "äijä, "päällikkö" tms.
Oli pillejä, loisteputkia, muurahaiskarhuja tai elefantteja, niin enempää metsään ei voi mennä.
Paskankin voi sentään tehdä tyylikkäästi.
Valitettavasti tässä ei ole käynyt ihan niin....

Olisikohan minkälaiset vaikutukset kaverisuhteeseen jos yöllä puhaltas ilmapallon täyteen ja räjäyttäs sen nukkuvan vieressä :)
Lisä jäynänä pistäs valot päälle ja ottas pistoolin mallisen esineen ja osoittaisi kohti sekä herättäisi nukkuvan katsomaan piippua kohti ja samalla räjäyttää pallon :D pitänee toivoa että kaverin psyyke kestää :evil:

Meil oli kauppis aikoina kaverien keskeiset ryyppäjäiset menos ja sain kuningas idean et juodaan tulista chilikastiketta kisaa. No mähän olin suunnitellu tän jutun vähän pidemmän kaavan kautta ja ainoot maito purkit mitä mul jääkaapis oli, oli vanhnentunutta(paakkuista mössöä). Normaalisti ku jotain tulista vetää vedetään maitoo päälle ja kun tiesin ettei ole maitoa, ilmotin et mä oon tuomari.:D:D kaveri kisko muutaman desin ja ei näyttäny tuntuvan missään kunnes yhtäkkiä tulisuus potkas ja hän alko huutaa tuskissaa "maitoa, maitoa". Sanoin et: "jääkaapis on sen kus juot vaikka kaiken". Kaveri otti purkin käteen ja joi puolisen litraa kerralla ja rupi ihmettelee makua mut jatko silti. Sit hän huomas ettei kaikki ollu kohdallaa ja rupi haistelee purkkia ja maistelee kielellä suuta ja kuten arvata saattaa. Juoksu jalkaa vessaan. Ei kerennyt pöntölle asti ku oksennukset lens komeassa kaaressa vessan lattialle ja pokkana sanoin vain: "poika pääsee siivoomaan". :D:D kisa loppu ja kaikilla oli hauskaa..paitsi oksentavalla kaverilla. :D:D

Oltiin pikkujouluja kaveriporukalla mökillä viettämässä. Porukalla lähdettiin sitten naapurimökkiin kyläilemään. Vuokramökkejä kun oli niin naapurit ei toisiaan tuntenut, ja pian päästiinkin kunnon kusettamisen makuun, mikä jo sinänsä oli niin hauskaa.
Kaverille iski armoton vessahätä ja päätti siirtyä vessan puolelle. Siinä pienissä "siivuissa" oli keksinyt idean, pisti lavuaariin tulpan kiinni, veti housut kinttuihin ja paskansi lavuaariin. Paskat töräytettyään päätti vielä losauttaa kuset astiaan veti vessanpöntön ja poistui vessasta. Piakkoin sitten vihjaili paikalta poistumisella ja se tehtiinkin.
Olipahan hauskaa....

Oltiin pikkujouluja kaveriporukalla mökillä viettämässä. Porukalla lähdettiin sitten naapurimökkiin kyläilemään. Vuokramökkejä kun oli niin naapurit ei toisiaan tuntenut, ja pian päästiinkin kunnon kusettamisen makuun, mikä jo sinänsä oli niin hauskaa.
Kaverille iski armoton vessahätä ja päätti siirtyä vessan puolelle. Siinä pienissä "siivuissa" oli keksinyt idean, pisti lavuaariin tulpan kiinni, veti housut kinttuihin ja paskansi lavuaariin. Paskat töräytettyään päätti vielä losauttaa kuset astiaan veti vessanpöntön ja poistui vessasta. Piakkoin sitten vihjaili paikalta poistumisella ja se tehtiinkin.
Olipahan hauskaa....

Mulle jos joku naapurimökkiläi noin tekis ni ite kans vääntäisin yhtä hyvän pilan ja marssisin sinne toiselle möksälle kylään ja irrottasin jokaisen pään yksitellen ja paskosin sinne kaula-aukkoon ja naputtelisin päät takasin kiinni, lopuks viel tuikkaisin mökin tulee samalla ku hihittelisin kuinka vitsikäs ja hassu olenkaan. Sitten makkaranpaistoon omalle mökille.

Oltiin joskus vuosia sitten frendien kanssa mun ja broidin osakkeessa Himoksessa. Nuupuri mökissä oli pari autollista suunniilleen saman ikäistä porukkaa. No ne tuli sitten yöllä lainaamaan suolaa ja kihertämään sun muuta paskaa siihen meidän terassille. Päätettiin reippaina miehina frendin kanssa lähteä vastavierailulle tykit vyöllä. Valitettiin että kaverilta loppui heroiini ja saa kohta hirveet raivarit, että voisitteko mitenkään auttaa. Ne lähti siitä sitten seuraavana aamuna suht aikaisin eikä ole sen koommin enää näkynyt. Ikinä ennen nähnyt että kukaan lähtee Himoksesta La aamuna yhden yön jälkeen.

Mulle jos joku naapurimökkiläi noin tekis ni ite kans vääntäisin yhtä hyvän pilan ja marssisin sinne toiselle möksälle kylään ja irrottasin jokaisen pään yksitellen ja paskosin sinne kaula-aukkoon ja naputtelisin päät takasin kiinni, lopuks viel tuikkaisin mökin tulee samalla ku hihittelisin kuinka vitsikäs ja hassu olenkaan. Sitten makkaranpaistoon omalle mökille.

Lol kova jätkä. Eivaan ketään ei oikeesti kiinnosta kuinka sä tekisit.

Laskin hieman kylmää vettä alasuihkulla, jonka jälkeen läheltä löytyneellä ponnarilla sidoin alasuihkun napin on-asentoon ja suuntasin sen kohti lavuaarin edustaa. Tämän jälkeen poistuin vessasta ja odotin, että avokki menee sinne. Avokin mentyä kuului hetken päästä kamala kiljaisu ja minua alkoi naurattaa.

Olipahan hauskaa....

Aika paskaa. Toisaalta mielummin toi kun kiukaaseen paskantaminen.

Laskin hieman kylmää vettä alasuihkulla, jonka jälkeen läheltä löytyneellä ponnarilla sidoin alasuihkun napin on-asentoon ja suuntasin sen kohti lavuaarin edustaa. Tämän jälkeen poistuin vessasta ja odotin, että avokki menee sinne. Avokin mentyä kuului hetken päästä kamala kiljaisu ja minua alkoi naurattaa.
Noniin toi sama taitaa olla kuultu tässä threadissa abaut 387 kertaa :wanha:

PS. Huomenna on aprillipäivä iskekääs tänne nyt nopeasti jotain ei-niin-överi kepposia jota vois toteutella päivän mittaan!! :D

Aika paskaa. Toisaalta mielummin toi kun kiukaaseen paskantaminen.

Tiedän myös kaverin joka väänsi krapulapaskat vuokramökin päältätäytettävään pesukoneeseen vessan ollessa varattu. "vitun hyvä pila", joutui muistaakseni maksamaan uuden pesukoneen, kun omistaja oli pyörittäny konetta niin ne maissipaskat tunkeutunu jokapaikkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom