Käytännön pilat!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TheLORD
  • Aloitettu Aloitettu
Kanin "pilailulista" on täyttä paskaa. Luultavasti puolet ei ole edes totta, onneksi. Se osa joka on mahdollisesti totta on lähinnä säälittävän surkeaa.

kaNi- sanoi:
tutun kaveri teki silleen, että laitto tälle tutulle(sammuneelle) rautapuken perseeseen, kasteli sen ja yritti jostain vitun lampusta antaa sähköiskua, ku ei onnistunu ni nyppi käsin siltä perskarvat.

Tollasen tekijä pitäisi sulkea johonkin laitokseen, mutta onneksi tällaiset jutut on enimmäkseen paskapuhetta.

Kanin sigu sensijaan on erinomaisen hauska. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
J-M sanoi:
Nuo on kyllä hyviä :hyper:...mutta muuta hyvää siinä ohjelmassa ei juuri ole, lavastettu hommahan se on että muka "hajoittaa" muiden huoneet. Linnassahan se jo istuisi jos tuo totta olisi.

Joo itse ohjelma on täyttä skeidaa mutta nuo jekkuvinkit on aika hauskoja.

John R sanoi:
Joo itse ohjelma on täyttä skeidaa mutta nuo jekkuvinkit on aika hauskoja.

Samaa mieltä.
Muistaako joku mitä puuterimaista matskua se laitto ketsuppipulloon,
joka sai sen ketsupin ruiskimaan ympäriinsä hillittömästi?

Tämän vielä toteutan joku kaunis päivä :lol2:

Eemeli sanoi:
Kanin "pilailulista" on täyttä paskaa. Luultavasti puolet ei ole edes totta, onneksi. Se osa joka on mahdollisesti totta on lähinnä säälittävän surkeaa.

Tollasen tekijä pitäisi sulkea johonkin laitokseen, mutta onneksi tällaiset jutut on enimmäkseen paskapuhetta.

Kanin sigu sensijaan on erinomaisen hauska. :)

Totta ne on. tää jannu joka sillä putkella leikki oli vahvemmissa ku alkoholihöyryissä, eikä siis ole mun kaveri, vaan sen.

Nikodemus sanoi:
Samaa mieltä.
Muistaako joku mitä puuterimaista matskua se laitto ketsuppipulloon,
joka sai sen ketsupin ruiskimaan ympäriinsä hillittömästi?

Tämän vielä toteutan joku kaunis päivä :lol2:

baking soda eli olisko ollut leivinjauhe, ruokasooda

Ehkä törkein temppu missä oon ollu mukana on se kun laitettiin kaverin kaljaan 3 kertainen annostus ulostuslääkettä. Oli jätkällä ollu hauska seuraava päivä ja se ei tiedä vieläkään mitä sille tehtiin sillon ja ketkä teki :D :lol2:

haba sanoi:
Pitääpäs nostaa vanhahko threadi, kun vieläkin hyvä olo kihisee suonissa. Elikä tapahtui tänään:

Tämän tyylisestä tempusta on muistaakseni tuossa jonkin aikaa sitten oikeudessa annettu rangaistustakin, koska teko tulkittiin vapaudenriistoksi. Kannattaa vähän miettiä mitä tekee.

Toivottavasti auton omistaja oli joku pakkotilassa siihen pysäköinyt perheenäiti, että saisit kavereines mahdollisimman perusteellisesti ansionne mukaan.

Raahvael kuule. Se oli Oopperatalon piha, missä ei ole kuin oopperan, Igglon ja musiikkiopiston parkkipaikat. Välinpitämättömästä autoilijasta ei ole vieläkään kuulunut mitään, joten eiköhän se murikka liikkunut siitä. Maksoikohan se vapaudeltaan riistetty henkilö oikeudessa parkkisakot? Syö pääs. Meillä oli hauskaa oikeutetusti ja se riittää.

haba sanoi:
Raahvael kuule. Se oli Oopperatalon piha, missä ei ole kuin oopperan, Igglon ja musiikkiopiston parkkipaikat. Välinpitämättömästä autoilijasta ei ole vieläkään kuulunut mitään, joten eiköhän se murikka liikkunut siitä. Maksoikohan se vapaudeltaan riistetty henkilö oikeudessa parkkisakot? Syö pääs. Meillä oli hauskaa oikeutetusti ja se riittää.

Jos se oliki Raaffaeli joka sinne parkkeeras? ;)

En tiedä, maksoiko parkkisakot. Se, missä ajassa yhteydenottoa voi odottaa, on vähän suhteellista. Eräs sankari sai 3 viikkoa mähöillä tyytyväisenä kotonaan, ennen kuin muutamakin sakko kilahti tilille. Tämä sankari oli ajanut meikäläisen jalan yli ja lähtenyt karkuun asian huomattuaan. Sekin oli varmaan sen mielestä tosi hyvä käytännön pila sen 3 viikon ajan. Vielä on toivoa :kippis1:

Fl4m3, mähän tuommoisen köntin mavettelisin siitä fitukkoon vaikka yhdellä kädellä, mutta valitettavasti ei ole nyt varaa citymaasturiin :)

Tuli mieleen kun joskus junnuina juotettiin kavereitten kanssa yhelle jätkälle (joka oli sillon vissiin 12v) spritee ja väitettiin et siä oli viinaa. No se jannuhan meni tästä ihan känniin, pyöri kun väkkärä ympäriinsä ja huuteli "vittu mä oon sekasi". :D

kerran viritettiin työkaverin kanssa retkipatjoista, vanhasta työhaalarista, kumisaappaista sellanen linnunpelätin, viritettiin se palvelukodin käytävälle sillein ovelasti kulman taakse että sen huomaa silmäkulmassa... virittelin vielä sen taakse lampusta, punasesta ja vihreästä kalvosta sellaisen demonisen takavalon :dance: oltiin ylpeitä... yökkönä oli vielä sinä yönä sellanen säikky tyttö... heh, tuli leikkimielisiä tappouhkauksia yöllä kännykkään ja se oli kostoksi täyttänyt mun työhousujen taskut kaikella roinalla ja nitonut ne taskut kiinni :hyper:

hesellä kun tein viimesen vuoron niin laitoin kaikki kyökin laatikoissa olevat kamat vääriin laatikoihin... siellä kun oli todella tarkkaa se että mikä on missäkin notta kaiken löytää kiireessä helposti. no seuraavana päivänä siellä oli tottakai ollut kiire ja yrittivät vielä samalla ohjeistaa uutta työntekijää... oli kuulemma ollut huvittava tilanne kun toinen oli yrittänyt opastaa: "ota ne salaatit tuolta laatikosta" toinen: "ei ne oo täällä"... hetken aikaa olivat äimänneet ennenkuin rupesivat mua kiroomaan :D

Joskus viistoista vuotta sitten yöllä hiivin porukoitten makuuhuoneeseen ja säädin mutsin herätyskellon herättää tuntia aikasemmin... kirjotin sille lapun keittiön pöydälle ettei ihan töihin asti vielä lähe...

asuttiin sillon kakarana rivitalossa ja toisessa päässä koko kompleksia... n. 10 taloa kauempana oli ulkona hana. naapurin setä aina veti sieltä asti letkun ja kasteli nurtsiaan, en tiiä miksi... kai se halus että sitä härnätään. no kaverin kanssa aina käytiin kääntää hana kiinni ja sitten katottiin piilosta kun se kävi laittaa sen takas päälle, muutaman kerran jakso naurattaa... sitten päätettiin että toinen seisoo johdon päällä ja toinen vahtii, kun ukko lähtee liikkeelle niin päästetään vesi taas virtaamaan :hyvä: no naapurin ukko käveli taas toiseen päähän taloja ja käänti hanan kiinni, sitten takas omalle pihalle ja hirveellä kiroomisella takas :D eihän se tienny että oltiin ihan ovelia ja kaikkee, luuli vaan että ränkätään sitä hanaa... no muutama vuos sitten nähtiin se ukko joulun aikoihin paikallisessa, käytiin tottakai juttelee ja se kännipäissään asiasta avautu :hyvä: en oo niin vedet silmissä nauranut sen jälkeen

Viimeksi muokattu:
Kerran laitoin nastan luokkakaverini tuolille. En jäänyt kiinni.

Eikö ketään ole tilannu kaverilleen pizzaa? Tämähän on tavatonta.

Tilasin yhelle tytölle (jollakin sen huomio piti saada, vaikkakaan ei tienny, mun olevan tempauksen takana) hemmetin pahan makusen pizzan. Oli siinä vissiin selittämistä pizzalähetille... No okei, kaverin kanssa tilattiin.

Kerran laitoin nastan luokkakaverini tuolille. En jäänyt kiinni.

Joku oli joskus laittanut mun pyörän vai oliko mopon.. No jommankumman satulalle nastan ja ihmettelin sitten kotimatkan ajan kun pistää perseessä niin saatanasti. Kotona rupesin koittaan et mikä siä on, niin nasta törrötti ivallisesti oikeessa pers-poskessa.

Muinoin entisessä Helsingin Ale-pubissa kaveri kusi tyhjän kaljatuopin lähes täyteen, ja jätti sen pöydälle odottelemaan. Sitä sivusta seurattiin niin eiköhän hetken päästä joku neitokainen sen siitä napannut, ja ainakin yhden huikan siitä maistoi. :urjo: Toimii k-18-baareissa...

Muinoin entisessä Helsingin Ale-pubissa kaveri kusi tyhjän kaljatuopin lähes täyteen, ja jätti sen pöydälle odottelemaan. Sitä sivusta seurattiin niin eiköhän hetken päästä joku neitokainen sen siitä napannut, ja ainakin yhden huikan siitä maistoi. :urjo: Toimii k-18-baareissa...

Nää on kivoja.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom