Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Cmon guys joku nyt heittää tänne jotain ei-överi kepposia joita vois toteuttaa huomenna!
Cmon guys joku nyt heittää tänne jotain ei-överi kepposia joita vois toteuttaa huomenna!
Lol kova jätkä. Eivaan ketään ei oikeesti kiinnosta kuinka sä tekisit.
Kokeilkaas nukkuvalle tyypille: hiivitte hiljaa tuijottamaan silmiin, melkein niin että nenät koskettaa. Sitte tökkäätte kaverin hereille. Säikäyttää se perkeles :D
Niin ja sitte kun jollain tekee mieli vinoilla tuosta nukkuvaa silmiin tuijottamisesta, niin mene ensin itseesi, sen jälkeen mieti vertauskuvallisesti puhumista.
Itseasias mul on aika rento meininki pidinkin tota ihan hauskana juttuna :D, hajoilin vaan just sulle kun noin kilahdit. Kommentoit mulle just sen mitä sun itse pitäis tehdä ;)Haha! Tais vähä kiinnostaa ku piti tulla uhoo? Löysää sitä kypärää ja ota ihan rauhas vaan, kevät ja kaikkee. ;)
Kokeilkaas nukkuvalle tyypille: hiivitte hiljaa tuijottamaan silmiin, melkein niin että nenät koskettaa. Sitte tökkäätte kaverin hereille. Säikäyttää se perkeles :D
Niin ja sitte kun jollain tekee mieli vinoilla tuosta nukkuvaa silmiin tuijottamisesta, niin mene ensin itseesi, sen jälkeen mieti vertauskuvallisesti puhumista.
Itseasias mul on aika rento meininki pidinkin tota ihan hauskana juttuna :D, hajoilin vaan just sulle kun noin kilahdit. Kommentoit mulle just sen mitä sun itse pitäis tehdä ;)
Myös auton kylmä tupakansytytin tekee tempun.Silityksen jäljiltä tiskipöydälle jäänyt KYLMÄ silitysrauta aiheuttaa kiljahduksia, kun sen painaa avopuolison olkavarteen.