Tänään oli sitten se Suuri Päivä. Päivä jolloin olin päättänyt aloittaa HIIT-hässäkän läpi viennin ja dieetin. Kello soi 6:00 ja allekirjoittanut ponkaisi pystyyn. Pilkainen vilkaisu ikkunaan osoitti lämpötilaksi +-0, ja taivaalta näytti satavan kaikkea nyrkinkokoisten lumikimpalaeiden ja sveitsiläisten hiihtopummien väliltä. No, ei siinä mitään - meikäläinen juoksee vaikka sementissä, jos niin olen päättänyt. Tempasin vähän reilummin vaatetta päälle ja naamariin kupillisen vihreää teetä ja puoli litraa raikasta vesijohtovettä. Pienen sähläilyn, muutaman kunnioittavan katseen bussikatoksista ja parin läheltä piti tilanteen lumiauran kanssa jälkeen olin löytänyt sopivan kadunkaistaleen ja valmis aloittamaan. Ipodista soimaan oma playlist, johon olin miksannut 4 minuuttia Coldplayn - A Rush of Blood to the Head:ia ja Slayerin - Here Comes the Pain:ia sekaisin niin, että puol minuuttia Coldplayta, puol minuuttia Slayeria jne.(on muuten aika psykedeelinen efekti).
Kiskoin sitten verenmaku suussa 4 minuutin session läpi ja aloin hölkkäileen kotiapäin naama vihreänä...
...päästyäni himaan suuntasin olohuoneen lattialle jossa :urjo: , sen jälkeen vessaan, jossa :urjo: , suihkuun ja :urjo: , keittiöön ja :urjo: ja sen jälkeen makaamaan merkiksi viikatemiehelle lattialle. Nyt tuntuu siltä, että toinen keuhko ois julistanut sodan sydämelle, mikä ois johtanut jonkinnäköiseen aseellisten interventioiden sarjaan sisäelimieni kesken. Henki ei kulje ja aivan järkyttävä yskiminen päällä.
....voisiko joku kertoa mistä tämä johtuu? Onhan se tietysti totta, että oon välttäny aerobista kuin ruttoa koko syksyn, mutta syyskuussa meni 5km kuitenkin 20 minuuttiin, eli kyllä tässä nyt pitäis joku pohjakunto olla tallella.
Niin ja jos jollain muulla on minkä tahansa laisia kokemuksia HIIT:stä pistäkääpä tähän. Minut tavoittaa paikallisesta aluesairaalasta.
Kiskoin sitten verenmaku suussa 4 minuutin session läpi ja aloin hölkkäileen kotiapäin naama vihreänä...
...päästyäni himaan suuntasin olohuoneen lattialle jossa :urjo: , sen jälkeen vessaan, jossa :urjo: , suihkuun ja :urjo: , keittiöön ja :urjo: ja sen jälkeen makaamaan merkiksi viikatemiehelle lattialle. Nyt tuntuu siltä, että toinen keuhko ois julistanut sodan sydämelle, mikä ois johtanut jonkinnäköiseen aseellisten interventioiden sarjaan sisäelimieni kesken. Henki ei kulje ja aivan järkyttävä yskiminen päällä.
....voisiko joku kertoa mistä tämä johtuu? Onhan se tietysti totta, että oon välttäny aerobista kuin ruttoa koko syksyn, mutta syyskuussa meni 5km kuitenkin 20 minuuttiin, eli kyllä tässä nyt pitäis joku pohjakunto olla tallella.
Niin ja jos jollain muulla on minkä tahansa laisia kokemuksia HIIT:stä pistäkääpä tähän. Minut tavoittaa paikallisesta aluesairaalasta.