Käynnyköiden MP3-soittimet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kgb
  • Aloitettu Aloitettu

kgb

Eli onko noi soittimet yhtä hyviä, kuin erilliset soittimet?
Kuinka kauan pystyy kuuntelemaan MP3:a, jos puhelimen akku kestää 3 tuntia puhetta, onko sama asia akun kannalta?

JK

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jopas tämä on hautautunut. MP3-ominaisuudet riippuu malleista aivan täysin. Vertauksena esim. 6600:ssa ei ollut valmiina mp3-softaa, kun sitten N70:ssä on.

Tuohon akun riittävyyteen vaikuttaa sitten taas se, että kuinka lujalla kuuntelet musiikkia. Ja muutenkin riippuu varmaan puhelinmallista.

Puhelimella ei tosiaan voi korvata kunnon MP3-soitinta, mutta sitten taas puhelin on aina mukana ja jos sattuu handsfree matkaan, niin musiikkia riittää ihan näppärän kauan ja kohtuullisella äänenlaadulla. Suurempia häiritseviä epäkohtia ei ole tullut ilmi oman N70:n mp3-ominaisuusksita, paitsi jos musiikkia on enemmän (esim. nyt tuossa on kiinni 1Gb muistikortti), niin multimediagallerian selaaminen hidastuu aika radikaalisti.

Kiitti. Pitää käydä kirjastossa lukemassa mikrobitti 6/2006, siinä on arvostelu MP3-kännyköistä.

Mä oon kuunnellu puhelimella (6680) mp3:sia WMAPlus-soittimen kanssa. Ihan hyvin on sillä ainakin soinut. Pystyy soittamaan esim. hakemiston kerrallaan. On vähän parempi kuin se puhelimen mukana tullut.

Mun puhelimen akku kestää ainakin sellaiset 8-10 tuntia kuuntelua.

Multimedia-galleria mullakin sekos täysin, kun muistikortilla on paljon musiikkia. Mut otin netistä uuden galleria-ohjelman alkuperäisen tilalle, niin sillä ei oo mitään ongelmia. Toi alkupeäinen galleria ilmeisesti käy kaikki musiikki- ja kuvatiedostot läpi kun sen laittaa päälle, eli kun on yksikin mp3:n mitä se ei tunnista, niin se sulki ainakin mulla koko gallerian.

Suositut

Back
Ylös Bottom