Tuli tällanen mieleen, kun itse kävin eilen elämäni ENSIMMÄISESSÄ hieronnassa. Oon kyllä ollut tietoinen siitä, että hierojalla olis hyvä käydä 3-4 viikon välein, etenkin jos treenaa. Vasta eilen hierojan kanssa juteltuani tajusin kuitenkin, miten tärkeästä asiasta on OIKEESTI kysymys. Mullakin oli selässä vaikka mitä jumikohtia ja kuona-ainekertymiä - oonkin ihmetellyt miten selkä tuntuu välillä niin "tukkoiselta" Toi voi olla vakavakin juttu pidemmän päälle (tai ainakaan ei edistä kehittymistä), jos selkää aina vaan treenataan kovempaa ja siellä on koko ajan tollasia tukoksia tiellä. Venyttely ja palauttava liikunta on toki ensisijalla, mutta kyllä se hierontakin on aika korvaamaton apu palautumisessa. Mä tuun vissiin vähän jälkijunassa tän oivallukseni kanssa - en oo aikasemmin osannut pitää tota välttämättömänä asiana kun en oo koskaan käynyt hierojalla.
Miten muut mimmit, käyttekö te säännöllisesti huoltamassa lihaksianne hierojalla?
Miten muut mimmit, käyttekö te säännöllisesti huoltamassa lihaksianne hierojalla?