Laitetaas nyt tänne ketjuun, kun ensimmäisenä vastaan tuli...
Viime viikkoina oon miettinyt pääni puhki, mikä näissä mun naruissa on vikana. Treenihistoriani aikana olen kokeillut eri jakoisia ohjelmia. Tällä hetkellä 2-jakoisella mennään, mikä on osoittautunut itselle mielekkäimmäksi. Harjoitteluni on ollut välillä voimapainoitteista ja välillä olen taas innostunut enemmän bodailu menosta. Perse, jalat, selkä, olkapäät ja rinta kasvaa, mutta ne kädet.. ei sitte millään. Ikää alkaa olemaan 25v ja kunnollista salitreeniä takana n. 5 vuotta.
Mielestäni ongelmani ei johdu siitä, että treeni ei menisi "perille" asti esim. hauiksiin. Pystyn vetämään hauikset loppuun asti (jos niin haluan) ja niin, että rasitus tuntuu juuri sielä missä pitääkin. Ongelma ei mielestäni ole palautumisessakaan, sillä olen treenihistoriani aikana kokeillut monen moista. Kultaista kuusikkoa veivatessani muistan ne riemuisat hetket, kun se haukkari lähti vähäsen kasvuun ja sarjapainot nousi! Noh.. seinä siinä vastaan tuli ja kehitys loppui.
Nyt kysymys kuuluukin. Mikä mahtaa olla pääsyynä tähän narukäsiongelmaan? Vai onko mun kädet yksinkertaisesti niin vaikeasti kehittyvät, että tästä touhusta pitäisi oikeasti tietää jotain...