Käteen leveyttä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten saan käden leveämmäksi? Tuntuu ettei se ole leveentynyt ollenkaan vaikka muut lihakset ovat kasvaneet. Teen ojentajia ja hauiksia ohjelman mukaan jonka laati ammattimainen ohjaaja. Käsi vaan tuntuu pysyvän siimana, vaikka painokin nousee.

Kiitos ohjeista etukäteen

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä se ajan kanssa kasvaa.

Edit: Eikä se ole aina siitä kiinni, kuinka paljon hinkkaa hauista/ojentajaa, kannattaa panostaa myös kyykkyyn/penkkiin/maveen.

Kyllä se käsi sieltä kasvaa, mutta hitaasti. Kyseessä on kuitenkin suhtkoht pienet lihakset (hauis ja ojentaja). Paras tapa mitata käsiesi kehitys, on ottaa niistä ympärysmitat ja seurata siitä kehitystä. Ei se käsi kasva vain yhteen suuntaan, vaan periaatteessa ihan joka suuntaan, eli et voi kasvattaa varsinaisesti vain leveyttä.

Itelle alko tulee heti paksuutta hanskoihi ku rupesin vääntää 1 jakoista millä se "perusrunko" saahaa hyvin rakennettua eli keskityt suurii moninivelliikkeisiin. Tarkoitan siis sitä että kun sulla koko kroppa kasvaa ja saat massaa nii kyl se käsikin paksuuntuu siinä samalla (näin ainakin itellä). Tosin joillakin voi olla et kädet on siimat ja joutuu ehkä panostaa niihin enemmän että kasvaa kun toisilla taas ei tarvii kiinnittää niihin edes paljoa huomioo nii ne kasvaa hirveetä tahtia?

^Riippuu ihan henkilöstä, miten mikäkin lihas kasvaa. Joillaki voi hauikset/ojentajat kasvaa ihan tekemättä mitään, kun taas toinen kaveri saa hinkata niitä ihan tosissaan että tulis jotain kasvua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nojoo onhan näitä ketjuja varmaa satamäärin, mut oma haukka/käsi on kasvanu pudotussarjoilla ja failureilla.. Ja lopuksi vielä, ku luulet treenin olevan ohi, otat sarjan tai kaksi palanpainikkeeksi :) ite oon monasti treenannnu esin hauiksen niin piippuun että jopa 6kg käsipainon nostaminen on yhtä tuskaa.. Kokeile ainaki, kivasti polttelee.

Edit: ei, en oo penkkihauispelle. Koko kroppa kunniaan.
Ja vielä lisäksi, ojentaja dominoi kättä, treenaa sitä

kädet eivät vain kehity

Laitetaas nyt tänne ketjuun, kun ensimmäisenä vastaan tuli...

Viime viikkoina oon miettinyt pääni puhki, mikä näissä mun naruissa on vikana. Treenihistoriani aikana olen kokeillut eri jakoisia ohjelmia. Tällä hetkellä 2-jakoisella mennään, mikä on osoittautunut itselle mielekkäimmäksi. Harjoitteluni on ollut välillä voimapainoitteista ja välillä olen taas innostunut enemmän bodailu menosta. Perse, jalat, selkä, olkapäät ja rinta kasvaa, mutta ne kädet.. ei sitte millään. Ikää alkaa olemaan 25v ja kunnollista salitreeniä takana n. 5 vuotta.

Mielestäni ongelmani ei johdu siitä, että treeni ei menisi "perille" asti esim. hauiksiin. Pystyn vetämään hauikset loppuun asti (jos niin haluan) ja niin, että rasitus tuntuu juuri sielä missä pitääkin. Ongelma ei mielestäni ole palautumisessakaan, sillä olen treenihistoriani aikana kokeillut monen moista. Kultaista kuusikkoa veivatessani muistan ne riemuisat hetket, kun se haukkari lähti vähäsen kasvuun ja sarjapainot nousi! Noh.. seinä siinä vastaan tuli ja kehitys loppui.

Nyt kysymys kuuluukin. Mikä mahtaa olla pääsyynä tähän narukäsiongelmaan? Vai onko mun kädet yksinkertaisesti niin vaikeasti kehittyvät, että tästä touhusta pitäisi oikeasti tietää jotain...

Laitetaas nyt tänne ketjuun, kun ensimmäisenä vastaan tuli...

Viime viikkoina oon miettinyt pääni puhki, mikä näissä mun naruissa on vikana. Treenihistoriani aikana olen kokeillut eri jakoisia ohjelmia. Tällä hetkellä 2-jakoisella mennään, mikä on osoittautunut itselle mielekkäimmäksi. Harjoitteluni on ollut välillä voimapainoitteista ja välillä olen taas innostunut enemmän bodailu menosta. Perse, jalat, selkä, olkapäät ja rinta kasvaa, mutta ne kädet.. ei sitte millään. Ikää alkaa olemaan 25v ja kunnollista salitreeniä takana n. 5 vuotta.

Mielestäni ongelmani ei johdu siitä, että treeni ei menisi "perille" asti esim. hauiksiin. Pystyn vetämään hauikset loppuun asti (jos niin haluan) ja niin, että rasitus tuntuu juuri sielä missä pitääkin. Ongelma ei mielestäni ole palautumisessakaan, sillä olen treenihistoriani aikana kokeillut monen moista. Kultaista kuusikkoa veivatessani muistan ne riemuisat hetket, kun se haukkari lähti vähäsen kasvuun ja sarjapainot nousi! Noh.. seinä siinä vastaan tuli ja kehitys loppui.

Nyt kysymys kuuluukin. Mikä mahtaa olla pääsyynä tähän narukäsiongelmaan? Vai onko mun kädet yksinkertaisesti niin vaikeasti kehittyvät, että tästä touhusta pitäisi oikeasti tietää jotain...

Geenit

Back
Ylös Bottom