Käsivarsiin lisää massaa ja ympärysmittaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Menthos
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin, eli sitähän minä kaipailen, lisää voimaa, massaa ja ympärysmittaa käsivarsiin. Salilla käyn kolmesti viikossa treenaamassa koko kroppaa ja kiinnostaisi kovasti, että mitkä laitteet palvelevat päämäärääni. Tällä hetkellä hauislihaksen ympärysmitta jännitettynä 35cm, jos oikein muistan.

Ja myöskin, koska olen melko aloittelija (käynyt salilla 2-3kk) niin arvostaisin kovasti, jos joku jaksaisi miettiä minulle treeniohjelman, joka keskittyy juuri niihin käsivarsiin ja vatsatreeniin, kun itse en oikein taida moista systeemiä.

Kiitän ja kumarran,
Menthos

Katso tämä

Kroppaa kuuluu treenata tasaisesti, myös selkää ja jalkoja.
Ei pelkästään käsiä, rintaa ja vatsoja.

Eiku treenaa vaan penkkiä ja hauista. Muu on turhaa. Kuka mies nyt jalkoja jaksaisi treenata.. jos ei ole homppeli, tai tarvii niitä jossain urheilulajissa (harvassahan tarvii..). Käy vaikka vähän lenkillä..

Hohhoijaa.. hauis on lihas siinä missä muutkin, vaati aikaa. Tulokset riippuu paljolti myös genetiikasta (toisille ei massaa helposti tuu, ja hauiksen kiinnityskohdallakin on massan kannalta merkitystä - kysy vaikka tämän palstan "Hulkilta").

Monesti moninivelliikkeet auttavat myös hauiksen kasvuun. Eli leuanvedot, soudut, taljavedotkin raskailla painoilla (mutta hyvällä tekniikalla) kehittävät paitsi selkää, myös usein antavat hauiksiin kokoa ja potkua.