Käsittämätön sähköpostikeskustelu!

Itse kai vastaisin vielä lyhyesti ja sanoisin, että en ole PT tai lääkäri vaan tavallinen normaaliälyinen body-harrastaja ja kertoisin laittaneeni nuo linkit koska olen itse päässyt niiden avulla hyvin alkuun. Jos näistä ei ole apua, niin sitten lompakko käteen ja ammattiauttajan pakeille kyselemään bodauksen lääketieteellisistä perusteista.

Veikkaan, että tohonkin tulis skitsoilua lisää vastaukseks:

Mikko sanoi:
Ai jaa - olet siis liian hyvä-autamaan minua- ei kirurgikaan voi päättää ketä-leikaa , ja kuten sanottu-ei minulla ole rahaa laittaa-harrastukseen -ja on epäkohtelisasta kirjottaa minulle tuohon sävyyn . Pyysin vain yksinkertaisia ohjeita , en halunnut- että tässä kävisi näin *terottaa skalpellia*

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistaahan jokainen ystävämme Protskun? :D

Hahaha :lol2:
:offtopic: Tulee mieleen se yks elokuva missä se kirjailija jäi lumimyrskyn jälkee loukkaantuneena yhen muijan vangiks ja se muija olikin ton "kirurgin" tyyppinen seko. Ensin juteltiin mukavaan sävyyn mutta yhtäkkiä rupeskin keuhkoominen ja toimenpiteet. :D
Mikäs leffa olikaan kyseessä, jos joku muistaa.

e. Juu toi Terminaattorin näyttämä kuva kyseessä. Pimeetä.

Muistaahan jokainen ystävämme Protskun? :D
Mitenkähän tämä sähköpostiviestit Nettibod..Protskuun liitty? Kirjoitustyylissä ei mielestäni ole mitään samaa. Selvinpäin kirjotettu tai ei. :)
Itse joko haistattaisin paskat koko jätkälle ja vittuilisin urakkalla takaisin tai sitten jättäisin nuo viestit omaan arvoonsa. Luulisi muuten lääkärin ammatissa olevan edes jonkin asteinen kirjoitustaito plussaa.

Laakareille on tyypillista etta asiat tehdaan niinkun kirjassa on sanottu. Johtaa helposti mustavalkoiseen ajatusmaailmaan, mutta laaketieteessa se on hyva asia; esim. jos mulle oltais tekemassa leikkausta, arvostaisin sita etta laakari ei alkaisi improvisoimaan ja kokeilemaan jotain uutta juttua meikalaiseen. Laakarin ammatti on vaan niin kokonaisvaltainen etta tuo ajatusmalli heijastuu helposti koko henkilon persoonaan ja hanen mielipiteisiinsa myos ammatin ulkopuolella.

Niin ja tuo "tuleva kirurgi" heittohan oli ihan selkeesti suht saalittavaa egon ponkitysta. Pakkohan sita jotain pitaa heittaa jos jalka on paskana eika kavelykaan suju niinkuin terveilla. Sita kirurgikorttia joutuu sitten heittelemaan tulevaisuudessakin etta edes paasis pukille joskus.

Mahtava toi esimerkki :hyper:

Hahaha :lol2:
:offtopic: Tulee mieleen se yks elokuva missä se kirjailija jäi lumimyrskyn jälkee loukkaantuneena yhen muijan vangiks ja se muija olikin ton "kirurgin" tyyppinen seko. Ensin juteltiin mukavaan sävyyn mutta yhtäkkiä rupeskin keuhkoominen ja toimenpiteet. :D
Mikäs leffa olikaan kyseessä, jos joku muistaa.

http://www.youtube.com/watch?v=qkzPpaHqM9s Muija puhuu tuossa trailerin alussa ihan samalla tavalla. Ac-nivel sitä ja tätä. Edit, omg Aliensin theme musiikki.

Misery-movie-poster-small.jpg

Tuo kundi kun on jo Pakkiksen löytäny niin saas nähdä alkaako kirjottelemaan tänne. :D

Varmaan kiva olis sen lukea nämä viestit täältä, onneks T2 on jo iso poika, ettei sen kummemmin tarvii peljätä pimeilläkään kujilla...

Mahtava toi esimerkki :hyper:

http://www.youtube.com/watch?v=qkzPpaHqM9s Muija puhuu tuossa trailerin alussa ihan samalla tavalla. Ac-nivel sitä ja tätä. Edit, omg Aliensin theme musiikki.

Misery-movie-poster-small.jpg

Eli ei kannata vittuilla ainakaan. Pian kirjoittelet tolle kaverille kuntoutusensyklopediaa syrjäisessä mökissä. :D

"Tämä EI kelpaa!!" "Jumalauta kirjoitat mun nilkasta kolmannessa persoonassa!" "Tämä nyt sitten poltetaan ja kirjoitat ihan uuden..."

Tuo kundi kun on jo Pakkiksen löytäny niin saas nähdä alkaako kirjottelemaan tänne. :D

Varmaan kiva olis sen lukea nämä viestit täältä, onneks T2 on jo iso poika, ettei sen kummemmin tarvii peljätä pimeilläkään kujilla...

Onneksi täällä on dymondit ja inflamesit suojelemassa :D

Eli ei kannata vittuilla ainakaan. Pian kirjoittelet tolle kaverille kuntoutusensyklopediaa syrjäisessä mökissä. :D

"Tämä EI kelpaa!!" "Jumalauta kirjoitat mun nilkasta kolmannessa persoonassa!" "Tämä nyt sitten poltetaan ja kirjoitat ihan uuden..."

Toi ois kyl just niin hyvä :D

:D

Tai jaat treenivinkkejä kaverin syrjäisen mökin maakellarissa sijaitsevassa kotikuntosalissa; "nyt -näytät sen penkkitekniikan , tai mä... *heiluttelee skalpellia* niin että - jos ei kesään mennessä oo bodi kunnossa niin... NO NIIN , PENKKAA!!!..."

Kyllä nyt pitää toiseen kertaan miettiä uskaltaako leikkauspöydälle... Tuntuu nuo tulevat kirurgit olevan varsin epävakaata porukkaa :)

Tunnen tapauksen, joka sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä. Muuten todella fiksu kaveri, osaa hyvin montaa eri kieltä, taisipa inssi olla koulutukseltaan ja harrastaa elektroniikkaa (ei Viheraho kuitenkaan), mutta välillä kun alkaa mennä vähän liian kovaa niin juttu on juuri tuon tapaista. Esim. kirjastonhoitaja sai kuulla eri logiikkapiiriperheiden ominaisuudet ja heikkoudet ennekö tuo saatiin ulos rauhoittumaan... Jätä kaveri vaan suosiolla huomiotta jos et halua mahdollista pitkään kestävää terrorisointia.

ps. olen lääke tieteen opiskelia ja tuleva girurki sä et tiedä lihastenkasvatuksesta mitään sulla ei oo mitään näyttöä!
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. ;)

Jopas Mikolla oli mielipiteet :P
Ihmettelen vain sitä että jos lääketieteessä on mm. useita eri leikkausmenetelmiä niin miksi urheilussa ei voi olla useaa eri treenimetodia? Frustraatio iskeepi :D

Täytyy vain toivoa ettei kyseinen oikeasti ole kirurgian opiskelija. Nim. Merk. ei mene enää ikinä lääkäriin. :D

Kyllä tuo voi olla oikeasti tuleva lääkäri. Omien kokemusten perusteella lääkäreihin tutustuminen on ihan yhtä vaarallista kuin lääkärikirjan lukeminen. Sitä sitten vain toivoo pysyvänsä terveenä.

Ehkäpä tuleva kirurgi on sanellut nuo mailit tehdessään samalla jotain vaikeaa kirurgista operaatiota ja laittanut jokun muun kirjoittamaan sanelut puhtaaksi ja lähettämään ne. Se voisi selittää käsittämättömän surkeat lauserakenteet ja väliviivan käyttämisen pisteenä.

Nyt olen onnellinen, etten hirveästi nukkunut äidinkielentunneilla.

...olisihan nyt minun pitänyt tietää paremmin miten aloittelijaa neuvoa. Jossain vaiheessa nostin myös kulmaani, kun Mikko alkaa diagnosoida omaa jalkaansa aivan kuin hän olettaa minun tietävän asiasta jotain. Tuleva kirurgi on ainakin varma mitä haluaa ihmisiltä, kun noin vain vaatii ohjeita. Hyvää hyvyyttäni vastasin tuohonkin viestiin, mutta nyt tiedän paremmin mitä siitäkin saa.

Mitäs mieltä olette viestikeskustelusta? :D

Mulla tuli mieleen ekaksi, että kaverilla voi olla autismin "sukuun" kuuluva aspergerin syndrooma. Se ei ole mikään varsinainen mielenterveyden ongelma, mutta näkyy esimerkiksi tällaisessa asiapitoisessa keskustelussa esim. just niin, että tyyppi takertuu kokonaisuuden kannalta merkityksettömiin yksityiskohtiin ja hermostuu helposti, jos muut eivät niistä ole kiinnostuneita.

Aspeille tyypillistä on, että niillä on hemmetin hyvä, yksityiskohtainen muisti, puhuvat usein kirjakieltä ja käyttävät sivistyssanoja tukemaan hienostelevaa puhettaan (jota eivät ymmärrä hienostelevaksi itse).

Oma mielipiteeni on, että aspille treenivinkkien jakeleminen on varmasti yhtä helvettiä, koska ko. persoonallisuuteen kuuluu mustavalkoisuus, eli jokin juttu toimii kybällä ja toinen juttu ei voi toimia yhtä hyvin. Tää matemattiikka vain ei päde treenaamiseen, niinkuin suurin osa pakkislaisista varmaan tietää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom