Käsipainot+minä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen harrastanut monenlaista urheilua lähes koko elämäni ajan, mutta salille en ole vielä päätynyt.

Tällä hetkellä kerään rohkeutta moiseen koitokseen ja ajattelin aloitella kotosalla hieman valmistautumaan sallille siirtymistä. Omistan käsipäinot joita voi säädellä painoluokkiin 5kg, 9kg, 11,5kg , 15kg. Kysymys kuuluu: mitä kaikkea voin kyseisillä käsipainoilla tehdä, millaisin painoin, kuinka paljon ja kuinka usein? Olen 175cm pitkä ja painan n.70kg

Tiedän että pelkillä käsipainoilla touhuaminen kotona saattaa muutaman kuukauden päästä tuntua puuduttavalta ja siinä vaiheessa on aika siirtyä salille, mutta pientä pohjaa olisi tarkotus hakea ihan kotikonstein.

Kiitoksia vastauksista jo näin etukäteen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Noin pienillä käsipainoilla ei paljoa saa aikaan. Tietysti riippuu voimatasosta, mutta veikkaisin, ettei perusvoimatason omaava noilla treeniä saa(siis joka lihaksille, käsien lihaksille riittää hyvin). Pumppitreeniä tietysti saa tehtyä aika hyvin.

(olen helvetin laiska, niin en jaksa listaamaan yksittäisiä liikkeitä, tuossa listassa Dumbbellin alla on kaikki käsipainoliikkeet)

Olkapäätreeni
Olkavarsitreeni
Kyynärvarret
Selkätreeni
Rintatreeni
Keskivartalotreeni
Pakaratreeni(luultavasti aika hankala käsipainoilla)
Reisitreeni
Pohjetreeni

Zone-sarja -42%
Mutta jos jostain saat hommattua tangon ja ehkä vähän lisää painoja, niin voit tehdä jo melko monipuolista treeniä pelkästään tangolla tai käsipainoilla.

Pelkillä 15kg säädettävillä käsipainoilla ei pitkälle pääse. Levytanko lisäksi niin saa tehtyä todella monipuolista settiä.

Otsikko on kuin suoraan ala-asteen aineestani. :eek:

Jalkojen treenaus kyseisillä hantteleilla on tosiaan vaikeaa. Kädet ja yläkroppa hoituu jokseenkin aloittelijalta. Kuten ehdotettu, tanko olisi kova hankinta - tai kuukausikortti paikalliseen kuntosaliin.

Back
Ylös Bottom