Käsipainoja myyviä liikkeitä pk-seudulla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SXE
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

SXE

Mistäköhän kannattaisi pk-seudulla ostaa n.15kg:n käsipainot?

Onko muita kuin Wrangen myymälä? Wrangella 15 kg:n käsipaino maksaa 33€. Sen halvemmalla ei taida mistään saada?

Anttilasta on ainakin saannut suht edullisesti 15kg käsipainoja ja Hong Kong tavaratalot myy kanssa edullisesti niitä (tais maksaa 22.90? Honkkarissa).

Hong Kongista ostin pari vuotta sitten 15 kilon käsipainot. Makso yhteensä vähän päälle 200 silloista markkaa. Tosin mitäpä 15 kilon käsipainoilla nyt tekeekään. Heittämällä toisen puntin painoja toiseen saa sentään 22 kiloa.

Mulla olisi yksi 15kg:n kasattava käsipaino kumisilla levyillä ylimääräisenä (ainakin Anttila ja CItymarket myy näitä), kympillä vaihtaa omistajaa.

Kannattaa varmasti vilkaista isoista marketeistakin.

Tänään kävin Oulussa Prismassa ja tuli vastaan Fit'n Shape -merkkinen laatikko, jossa oli 4x 1,25kg ja 4x 2,5kg metallilevyt sekä 2x 2kg tangot kumisilla kädensijoilla. Siitä saa kätevästi kasattua 18kg puntin.

Hintaa oli 29€, eli ei paha Wrangeen verrattuna, mutta vahinko ettei täällä ole Hong Kongia

Originally posted by Naru
Mulla olisi yksi 15kg:n kasattava käsipaino kumisilla levyillä ylimääräisenä (ainakin Anttila ja CItymarket myy näitä), kympillä vaihtaa omistajaa.

Myy mulle se! Tai no, pitänee sovittaa sopiiko nykyisiin setteihini, ovat tosin ostettu Anttilasta.

Kiitos vastauksista.
Hong Kongin käsipainot olen muutama vuosi sitten testannut ja e haisivat TODELLA vahvasti kumille/öljylle(ei voinut pitää edes sisällä), joten palautin ne.
Kävin äsken katsomassa Anttilassa 15kg käsipainoa ja sekin haisi todella vahvasti. Pakkauksessakin oli varoituslappu, että haisevat todella voimakkaasti.

Mistäköhän löytäisi laadukkaat haisemattomat käsipainot? =D City-marketista?

joku ei voi pitää painoja sisällä jos ne haisevat vähän jollekkin, toinen ei voi syödä lisäproteiinia kun se on muka niin pahaa.

naisten hommaa moinen valitus sanon minä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No mä ymmärrän kyllä täysin jos joku palauttaa noi honkkarin käsipainot. Mäkin pidän niitä varastossa kun se järkyttävä lemu aiheuttaa päänsäryn pidemmän päälle. Kuulemma jos spraymaalais ne painot niin se haju lähtis. Enpä ole kylläkään kokeillut..

Mul on kans tossa matolla noi honkkarin painot.. alkuun kyl huone haisi vähän oudolle mut nyt ei en enää ainakaan oo huomannu huoneeseen tultuani mitään hajuja :D kai se haju on sit jo siitä lähtenyt .. joskus keväällä ne taisin ostaa. :)

Originally posted by Mitnick
No mä ymmärrän kyllä täysin jos joku palauttaa noi honkkarin käsipainot. Mäkin pidän niitä varastossa kun se järkyttävä lemu aiheuttaa päänsäryn pidemmän päälle. Kuulemma jos spraymaalais ne painot niin se haju lähtis. Enpä ole kylläkään kokeillut..
Ei ne käsipainot kauaa haise. Alussa niistä tulee kuminen/tervainen tuoksu, mutta ei kauaa. Ja keneltä tuollainen "kuningas" idea on lähtöisin, jotta vois maalata oikeen spraylla kumiset painot. Pysyyköhän maali nyt siinä kumitetussa kiekossa hyvin? Mitä? Kysyn vaan. Voiskohan auton renkaat maalata, kun on niin tylsän väriset?:lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom