Käsien treenauksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juul
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
Päivää vaan foorumisteille!

Ongelmani olis tämmönen. Olen nyt treenannut n. puoli vuotta, mutta käteni eivät ole kasvaneet yhtään. Joka kohdasta yhtä ohuet kuin ennenkin. Voimaa on kyllä tullut, mutta ei kokoa. Voitteko suositella jotain tiettyä treeniä käden joka kohtaan, että saisin kädet oikein paksuiksi!

Kiitos jo etukäteen!:kippis1:

Isompia rautoja!

Kerro vähän ohjelmastasi.

Reenaan pari kertaa viikossa hauperia ja ojentajia.

Ti: hauiskääntöä käsipainoilla, tangolla ja ojentajat ylätaljassa ja ranskalaiset punnerrukset

Sama torstaisin.

Onko ruokapuoli kunnossa? Selaileppa vähän tätä foorumia ja kiinnitä huomio siihen, mitä täällä syömisestä kerrotaan.

Mun mielestä kädet vaan kerran viikossa niinku muutki lihasryhmät. Liikkeet vaan puhtaasti sopivilla painoilla ja koita vaihdella liikkeitä ettet tee joka viikko samanaista treeniä.

Eipä nuo kädet mullakaan oikein mihinkää ole kasvaneet vaikka voimaa on tullut lisää jonkun verran.:) Tosin en kyllä treenaakkaan kehonrakennus tyylillä. Ja olen siis treenannut n.4kk.

Harvalla ihmisellä on ns. "hyvät geenit", eli että lihakset kasvaisi suht helposti. Mun mielipide on että kyllä ne lihakst kasvaa, kun ei treenaa liikaa, mutta kovasti, syö oikein ja lepää tarpeeksi. maltti on jälleen kerran valttia!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom