Käsien heikotus

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
Mikäs ihme mun käsiin on iskeny ku tuntuu voimattomilta ja sitä ne hieman ovatkin. Rautaa nousee melkeen vanhaan tahtiin mutta tuntuu raskaalta ja on heikko olo ojentajissa. Mistä tämä voi johtua? Liian rankka reeni?? vitamiinien/hivenaineiden puute vai mikä??

Punttimies sanoi:
Mikäs ihme mun käsiin on iskeny ku tuntuu voimattomilta ja sitä ne hieman ovatkin. Rautaa nousee melkeen vanhaan tahtiin mutta tuntuu raskaalta ja on heikko olo ojentajissa. Mistä tämä voi johtua? Liian rankka reeni?? vitamiinien/hivenaineiden puute vai mikä??

Ylirasitusta? Voisi olla paikallaan pitää muutama päivä taukoa salihommista. Ja jos tuo "heikotus" tulee uudestaan, niin kannattaa ottaa treeniohjelma tarkastelun alle.

Edellisen kanssa samaa mieltä, eli pieni tauko voisi tehdä hyvää. Ainakin sitä kannattaa kokeilla. Olet vaikka viikon salilta pois, tai ainakin 3-5 päivää ja tänä aikana vain venyttelet ja ehkä jotain kevyttä aerobista.

mulla oli sama homma esim: ku tein ranskalaista niin penemmilläkin painoilla rauta ei liikkunut ja kädet tärisivät aivan vitusti (anteeksi voima sanojen käyttö) mutta se ei todellakaan ollut kivaa!! Pienen tauon jälkeen kaikki alko näyttää paremmalta!

Back
Ylös Bottom