Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by metal
Kuinka nopeasti huomaat että betat vaikuttaa? Itse otan tuntia ennen ja vaikutus kestää pari tuntia tehokkaana. Ennen riitti hyvinkin vähän mutta nyt otan jo kaksi 40 mg tablettia, minkälainen on Sinun annostus?
Oma sosiaalisten tilanteiden pelko lähti kehittymään pienestä esiintymisjännityksestä ja tänä päivänä ongelma on sitä luokkaa että jos kaupassa on pitkät jonot kassalla niin en yksinkertaisesti voi mennä jonoon. Metrot bussit ja paikat missä on paljon ihmisiä ymym on kanssa välillä yhtä helvettiä puhumattakaan siis esiintymisistä. Normaalissa kahden keskisessä jutustelussa olen erittäin puhelias tuntemattomienkin seurassa ja jos menen vaikka treffeille niin olen kuullut että olisin mukamas sosiaalinen, puhelias ja avoin....tietäisivätpä totuuden ja usein myös lääkityksen voimakkuuden. :D
Originally posted by Caligula
Kävin viimeksi lääkärillä 2viikkoa sitten ja nyt on paremmat tropit joilla homma pitäis poistua päiväjärjestyksestä pysyvästi, tosin vaikutus tulee vasta jonkin ajan päästä joten odotan innolla.
Originally posted by Shamrock
Ihan yleisestä mielenkiinnosta utelen, että mitä troppia lekuri sulle määräsi?
Originally posted by IronMind
Olettaisin että jotakin serotoniinin takaisinoton estävää masennuslääkettä tyyliin Zoloft jne.
Noitahan sitä nykyään määrätään ihan mihin tahansa vaivaan suunnilleen korvatulehduksesta ja jalkasilsasta lähtien. Henk.koht. mielipiteeni on että usein lääke on lopulta pahempi kuin itse vaiva ja että ammutaan hyttysiä tykillä, mutta resurssipulassa toki pilleripurkki on halpa ratkaisu vaivaan kuin vaivaan ja saadaan helpolla potilas pois vastaanotolta häiritsemästä.
AurorixIhan yleisestä mielenkiinnosta utelen, että mitä troppia lekuri sulle määräsi?
Olettaisin että jotakin serotoniinin takaisinoton estävää masennuslääkettä tyyliin Zoloft jne.
Noitahan sitä nykyään määrätään ihan mihin tahansa vaivaan suunnilleen korvatulehduksesta ja jalkasilsasta lähtien. Henk.koht. mielipiteeni on että usein lääke on lopulta pahempi kuin itse vaiva ja että ammutaan hyttysiä tykillä, mutta resurssipulassa toki pilleripurkki on halpa ratkaisu vaivaan kuin vaivaan ja saadaan helpolla potilas pois vastaanotolta häiritsemästä.
Mulle sanottiin että voi tulla päänsärkyä, masennusta, pahoinvointia, unettomuutta yms. 2 ekan viikon aikana. Vielä ei kuitenkaan ole mikään noista vaivannut. Toi zombiemaisuus oli muuten 1 jota kysyin lääkäriltäni ja se sanoi ettei mitään sellasta tuu noista uusista lääkkeistä. Vanhat lääkkeet oli kuulemma noita.Kävi itselläkin mielessä että ehkä kyseessä Zoloft tms. vastaava lääke. Kuullut vaan noista aika huonojakin käyttäjäkommentteja. Auttavat toki jos on oikein akuutti/pahafobia, mutta lekurit määräävät niitä aivan liian helposti myös paljon lievemmille tapauksille (niinkuin itsekkin totesit). Noissa lääkkeissä kuulemma paljon ikäviä sivareita., esim: libidon lasku, unettomuus, zombiemainen käytös yms.
Originally posted by Caligula
Aurorix
Olen päättänyt että katson kyllä viimeisenkin kortin tähän vaivaan. Lääkkeellä (paketissa olevan ohjeen mukaan) hoidetaan depressiota sekä sosiaalisten tilanteiden pelkoa. Pitkään jatkunut/pahentuva sosiaalisten tilanteiden pelko lääkärini mukaan helposti johtaa depressioon. Itse en ole kyllä masentunut juuri koskaan. So not, katotaan mitä tapahtuu.
Mulle sanottiin että voi tulla päänsärkyä, masennusta, pahoinvointia, unettomuutta yms. 2 ekan viikon aikana. Vielä ei kuitenkaan ole mikään noista vaivannut. Toi zombiemaisuus oli muuten 1 jota kysyin lääkäriltäni ja se sanoi ettei mitään sellasta tuu noista uusista lääkkeistä. Vanhat lääkkeet oli kuulemma noita.
Toki jos tulisi vaivoja jotka on pahempia kuin se vaiva jota pitäisi hoitaa niin valitsisin pienemmän pahan. Mun veli kuitenkin lupasi seurailla sivusta ja kertoa jos mä jotenkin muutun
Mutta hei, ette te pysty mua masentamaan, miksiköhän? :D
Eli se parhaiten nauraa jolla vahvin lääkitys!
Osaisko joku selittää miten tää lääke toimii? Ja tietysti yksi tärkeä olisi tietää että onko negatiivisia vaikutuksia treenaamiseen ja lihaskasvuun(pieneen sellaiseen mun tapauksessa )?Originally posted by maximillian
Ei zombiemaista vaikutusta. Huomattavasti "hellempi" ja toimii monesti sosiaalisten tilanteiden pelkoon.
Originally posted by maximillian
Aurorix on huomattavasti parempi vaihtoehto kuin SSRI:t kuten Zoloft ja vaikkapa Cipramil ovat.
Ei zombiemaista vaikutusta. Huomattavasti "hellempi" ja toimii monesti sosiaalisten tilanteiden pelkoon.
Tietysti lääke itsessään ei poista ongelmaa vaan oireen, syy sun pitää selvittää itse.
Originally posted by Kipi I
Toi on varmaan reseptilääke?