- Ikä
- 48
Pienillä lapsilla nämä ovat yleisiä vaivoja varsinkin jalkapohjissa. Meillä on tuollainen "oma" lääkäri jä häneltä sain vinkin kokeiltavaksi kun noi jäädytyshoidot eivät auttaneet. Tytön ukkovarpaassa oli 4 känsää ja se vaikeutti jopa kävelemistä. Lääkäri kertoi että kannattaa laittaa (naudan)lihaa, raakana känsään jolloin jonkinsortin valkuaisaine-systeemi tehostuu ja se aiheuttaa känsän irtoamisen. En itse oikein ottanut tuota vakavasti vaan pitkä vaiva jatkui ja jatkui. Nyt kuitenkin kun pihvejä paistelin ja naudan sisäfile oli tarjouksessa, laitoimme salaa yöllä pienen lihamurenan varvasta vasten ja laastari + sukka yöksi päälle. Eipä aikaakaan kun pari känsää tippui pois ja nyt reilu viikko yhden yön hoidon jälkeen myöhemmin loputkin kaksi tippuivat pois.
Täysin uskomatonta! En kirjottaisi tästä mitään jos en itse olisi tuota kokenut ja ollut todistamassa. Suosittelen!
Nimim. Itsekin pienenä syylistä kärsineenä.
Täysin uskomatonta! En kirjottaisi tästä mitään jos en itse olisi tuota kokenut ja ollut todistamassa. Suosittelen!
Nimim. Itsekin pienenä syylistä kärsineenä.