Känsän / syylän poisto kotikonstein

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Kyl tässä alkaa olemaan valmis pikku arpeen jalkapohjassa. Ja jos leikkaukseen asti menee niin kyllä se leikataan niin monesti että se paskiainen luovuttaa.

Niin, pikku arpi olisikin ok, mutta jos sulla on paksu, syyläinen arpi jalkapohjassa niin voi olla, että viheliäisen vaivan tilalle saat vittumaisen vaivan, kipeän paksun arven jalkapohjaan. Googlenkin kautta vihje: "Residiivejä tulee kaikkien hoitojen jälkeen, huonoin vaihtoehto on syylän poistaminen kirurgisesti."

Itsehän en suostuisi leikkaamaan syylää puukolla pois, sen voi puudutuksessa kauhoa ja poltella pois, mutta eipä sekään varma konsti ole. Ihotautilääkäreiltä löytyi muistaakseni nestetyppeä millä ne joskus syyliä ja muita ihomuutoksia hoitelee.

Itsellä oli joskus teini-iässä joku 20 syylää varpaissa, hävisivät aikanaan itsestään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihotautilääkäreiltä löytyi muistaakseni nestetyppeä millä ne joskus syyliä ja muita ihomuutoksia hoitelee.

Apteekista myydään myös ilman reseptiä sellaisia jäädytyssettejä, joilla syyliä voi jäädyttää kotona.

Jäädytys ei tuntunut oikein miltään, mutta siitä nousee ikävä kipeä rakkula kyllä jälkikäteen.

Apteekista myydään myös ilman reseptiä sellaisia jäädytyssettejä, joilla syyliä voi jäädyttää kotona.

Jäädytys ei tuntunut oikein miltään, mutta siitä nousee ikävä kipeä rakkula kyllä jälkikäteen.

Joo, ne jäädytyssetit mitä yleislääkärillä on ja apteekista saa on lähinnä vitsi verrattuna nestetyppeen. Muistaakseni ne yleislääkärin setit tekee jonku max -50 astetta, kun nestetyppi muistaakseni -196.

Eikös molempien idea ole ärsyttää ihoa niin että iho lähtee itse uusimaan ihoa ja samalla poistamaan syylän siitä kohdasta?

Itsehän en suostuisi leikkaamaan syylää puukolla pois, sen voi puudutuksessa kauhoa ja poltella pois, mutta eipä sekään varma konsti ole. Ihotautilääkäreiltä löytyi muistaakseni nestetyppeä millä ne joskus syyliä ja muita ihomuutoksia hoitelee.

Näin juuri multa poistettiin 2 syylää jalkapohjasta, ensin kolvilla ja hirveä käry yh. Sitten jollain skalpellilla koverrettiin karstat pois. Tää ei tosiaankaan ollut mikään kosmeettinen juttu vaan silloin katsottiin syylät jalkapohjassa jotenkin haitallisiksi, vaikka eivät minua mitenkään vaivanneetkaan. Noh tulihan kokeltua miltä tuntuu puudutuspiikki jalkapohjaan, ai saatana.

Ittellä oli noita jaloissa ammattikoulu aikoina ja sillon lääkäri suositteli laittamaan niitten päälle valkosipulia.. Itte olin et wtf, mut pari kolme kertaa päiväs uus valkosipulin siivu laastaril siihen syylän päälle ja se lähti irti kolmessa neljässä päivässä. Miinuksena tietty et jaloissa suht hyvät aromit..

Kyllähän sen saa kun taiteilee moran kanssa sopivasti. Ensin puoli pulloa kossua, sitten terävällä veittellä tekee kaarteen syylän ympäri ja kun kaarre on valmis, niin sahaa ihan juuresta nytkytys liikkeellä. Nytkytyskohdan ympäriltä kannattaa ottaa vähän tavaraa pois kuten ihoa ja vähän lihaa sen alta että tilaa tulee paremmin. Kyllä se siitä sitten lähtee ja pihdeillä kun nyppäsee eli viimeistelee homman, niin irti on. Sit vaan desinfioimisaineitta suoraan reikään ja paperituppo päälle + laastari.
Tolleen sain etuvarpaasta syylän pois armeijassa.

Näyttäisi siltä että syylä irtosi! Kolme hurraa huutoa Hupelle! Kauanko tuossa muuten menee että jalkapohja on normaalin näköinen? Tuossa on vielä pieni kraateri tms.

Näyttäisi siltä että syylä irtosi! Kolme hurraa huutoa Hupelle! Kauanko tuossa muuten menee että jalkapohja on normaalin näköinen? Tuossa on vielä pieni kraateri tms.

Viikon pintaan menee niin alkaa näyttää normilta. Hienoa että toimi!

Minullakin on ollut sitkeä syylä jalkapohjassa vajaat 10 vuotta. Voisin kokeilla tuota lihajuttua. Eli siis laitan palan lihaa siihen syylän päälle yöksi ja laastari päälle? Tehdäänkö toi vain yksi yö vai joka yö?

Jos syylä irtoaa tuolla tavalla niin ostan sulle kossupullon!

:kippis1:

Ensi yöksi pitää laittaa lihaa kätöseen. Unohtunut, mutta nyt on muistutus jääkaapin ovessa kissankokoisilla kirjaimilla !! :) Palataan asiaan.

No niin jätkät, vittu mitä juttuja. Vai että syyliä munan varressa... sitähän ne onkin, mutta ei ihan samoja syyliä kuin pikkulasten jaloissa ja kämmenissä, vaan VISVAsyyliä! Eli kondylooma!
Ohan tuo mahdollista. Tarkasti tutkimalla en kyllä löytänyt kyllä tuolloinkaan enää lisää ja tuostakin on aikaa jo vuosia. Enää ei kyllä näy sitä paikkaakaan missä se oli :think:... about peukalonkohdalla johtajaa kätellessä kuitenki.

Hyi saatana ku löyty kaameita kuvia tosta googlella. Nooh, tässä mun omassa oli kysymys sellasesta 1-1,5mm näppyjutusta, ihon värinen jne normaali.

Huppe nyt patentti äkkiä tälle syylänpoistokonstille, alat myymään laastareita joihin on installoitu naudanlihapalanen valmiiksi sen imulapun tilalle. :D

Mulla oli peukalossa todella vittumainen syylä noin 3 vuotta, kokeilin kaiken maailman konstit ja temput siihen puukolla kaivuuta myöten. Aina vain paskiainen ilmestyi takaisin. Jossain vaiheessa se sitten alkoi hiipumaan itsekseen ja lähti pois. Salin kauttahan nuo varmaan hyvin leviää kun joku syyläkäsi lääppii mavetankoa syyläisillä sormillaan.

Huoh!
Alan oleen epätoivoinen jo tän mun syyläkasvuston takia! Mulla on jalkapohjissa laajoja alueita syyläkasvuston peitossa ja välillä päkiän kohalta kipeytyy kävellessä. Nyt on levinnyt käteen...Olen kokeillut apteekin jäädytyssysteemit, laastarit ja verruxinin, ihopolilla jäädytetty 3 kertaa (aivan liian tuskaista tuloksiin nähden), osterivinokaskapselit jne. Mä uskon enää kirurgin veitseen!

Mites toi hupen lihatemppu? Ylempänä juttua.

pitää kokeilla se ja sit jesseteippi kans, vaikka siitä oon lukenu tutkimuksia ettei oikeasti auttais. Kokeilen kuiteski. Menee kyl rahaa näihin raajoihin ku alkaa lihalla sulatteleen. on sen verta paljo.

Itekki tässä yhtä syylää juuri koetan kuivattavalla Wartner-geelillä poistaa. Pari päivää olen antanu hoitoa, on se ainakin alkanut kuopalle menemään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom