Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites näytön koko? Isompi vai pienempi?
Yksi vaihtoehto voisi olla Sony Xperia Sola. Iso ja tarkka näyttö, tupla-ydin suoritin, ja pitäisi Android 4.0 (ICS) päivitys olla tulossa: http://www.gigantti.fi/product/puhe...E/sony-xperia-sola-mt27i-alypuhelin-valkoinen
Eli puhtia ja kiva näyttö kuitenkin alle 300€, noita ei montaa ole. Kannattaa ehdottomasti kaupassa kokeilla käteen ensin, eli miltä ylipäätään tuntuu se luurin käyttö.
Vastaava Samsungilta olisi tämä: http://www.gigantti.fi/product/puhe...met/I9070BLACK/samsung-galaxy-s-advance-i9070
Saunalahdella on mun mielestä hyvät paketit. Esim. toi PerusPaketti500+ jossa meganen netti ja 500 minuuttia. Siellä oli muuten hyvä puhelinvaihtoehtokin, eli Sony Xperia U jonka voi myös kertamaksulla ottaa hintaan 277.20€ joka on halvempi kuin esim. Gigantissa. Megasella netillä kyllä uutiset selaa yms. tommosta. Ehkä nopeampaa vaatii sitten Youtuben tiirailuun paremmalla laadulla.
Saunalahden netistä yleensä on vain hyvää sanottavaa ainakin mulla, Elisan verkossa kun toimii, toki aina on paikkoja jossa esim. Sonera on parempi. Yleensä se on jossain aivan korvessa.
Saunalahdella on mun mielestä hyvät paketit. Esim. toi PerusPaketti500+ jossa meganen netti ja 500 minuuttia. Siellä oli muuten hyvä puhelinvaihtoehtokin, eli Sony Xperia U jonka voi myös kertamaksulla ottaa hintaan 277.20€ joka on halvempi kuin esim. Gigantissa. Megasella netillä kyllä uutiset selaa yms. tommosta. Ehkä nopeampaa vaatii sitten Youtuben tiirailuun paremmalla laadulla.
Saunalahden netistä yleensä on vain hyvää sanottavaa ainakin mulla, Elisan verkossa kun toimii, toki aina on paikkoja jossa esim. Sonera on parempi. Yleensä se on jossain aivan korvessa.
Just. Normaalisti 38,90€ ja ei kuulu netti?Huhu kertoo että saunikselta saa otson + täysnopee netti ilman määr. aik. sopimusta 4 vuoden ajaksi alle 15e/kk.