Kännykkämaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-mies
  • Aloitettu Aloitettu
Itselläni on Razr V3 ja olen kyllä ollut tyytyväinen siihen. Pitää toki mainita että mulle puhelin on nimenomaan puheluita varten (+tekstarit), ja melkein kaikki muu on turhaa. Olen ehkä ottanut 10 kuvaa kännykällä, lähinnä ryyppykuvia, ja laatu on melko huono. En edes oikein tiedä mitä pelejä puhelimesta löytyy ja kaikki WAPit sun muut ovat jääneet käyttämättä. Siisti ominaisuus on mp3-soittoäänet, niistä irtoaa hupia edelleen. Lisäksi puhelimen saa helposti koneeseen kiinni, ja viestit, kuvat ja soittoäänet siirtyy helposti puhelimesta koneelle piuhalla. Kauitin löytyy myös, joka on mielestäni tarpeeksi tehokas, eli äänet kuuluu hyvin.
Iso miinus tulee pienestä viestimuistista, muistiin mahtuu joku 30 viestiä mikä on mielestäni aivan liian vähän. Mutta toisaalta viestit on helppo siirtää koneelle.

Kaikin puolin oikein laadukas luuri, ja sopiva ainakin minulle. Jos toisaalta haluaa kaikki viimeset pelit/härvelit ei puhelin ehkä ole niin hyvä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Razr V3i-versiossa on vähän enemmän muistia (5Mt vs. 12Mt). Ja parempi kamerakin löytyy. Tosin hintaakin on noin 70€ enemmän, mutta ulkonäkö on ihan samankaltainen.

Tommoissa softajutuissa kannattaa mennä vaan lähimpään Nokia-pisteeseen ja sanoa, että päivittää softan. Takuuaikana se on jopa ilmaista.
Uusimpiin Nokian luureihin pystyy itse päivittämään softan netistä. Tosi helmi juttu, kun ei tarvi viedä luuria huoltoon. Lataa vaan Nokia Software Updaterin Nokian sivuilta.

BTW, tietääkö kukaan mistä saisi Nokian E61-puhelimeen automaattisen näppäinlukon? Sitä ei oo "vakiona", joten tarvisin jonkun softan joka hoitais... Anyone?

Mistä saa hyviä soittoääniä. Ei biisejä vaan semmosia pirinöitä. Voin muutaman euron maksaakin, ei Jambaa.

Ei juma, mikä vika mun puhelimeen on tullu koska se poistaa ihmisten numeroita ihan itekseen?? :eek:

Ei juma, mikä vika mun puhelimeen on tullu koska se poistaa ihmisten numeroita ihan itekseen?? :eek:

Sun puhelimes on riivattu. Kannattaa yöllä nukkua toinen silmä auki. Tiedä vaikka se vihais suakin :D Mikä puhelin muuten sulla on?

Ei ole mikään älypuhelin, vaan 3220 :D
Nooo täytynee vaihtaa pois tuo puhelin jo ostaa uusi. Helvetti että repesin JSU:n kommentille :lol2:

Siis mitä vit...... Ostin viikko sitten uuden puhelimen, nokia 6131:sen ja siinä kestää vaan akku jonkun 2-3 päivää?:eek: siis mitä helevettiä????

Ei se kestä akku meikäläisenkään 6131.ssä. Muutenkin vähän monenmoista vikaa ollu, pitäis varmaan koota lista niistä ja takuuhuoltoon nakata.

Mikähän se semmonen vika muuten on, että erääseen tiettyyn numeroon jos laitan viestiä, niin se näkyy vastaanottajan kännykässä jonakin vanhana viestinä minkä olen aiemmin laittanut. Näinpä minun täytyy lähettää viestini kerran/pari uudelleen, jotta oikea viesti pääsisi perille (kiitos dna Helmen, viestit maksavat vain 2cnt/kpl). Näin tapahtuu aika usein, muttei joka viestin kohdalla minkä hänelle kirjoitan. Aluksi ajateltiin että vika on hänen vanhassa muutenkin rämässä nokia 3310.ssä, mutta sittemmin kun osti uuden puhelimen (semmonen perusluuri, oliskohan nokian 1100) niin sama vaiva jatkuu.

Ei tähän vissiin oikein mikään auta :confused:

Soitin veikon koneeseen mistä ostin luurini ja siellä sanottiin että 6131:selle on ihan normiaika että akku kestää sen 3 päivää :(

Soitin veikon koneeseen mistä ostin luurini ja siellä sanottiin että 6131:selle on ihan normiaika että akku kestää sen 3 päivää :(

No onko siinä jotain ihmeellistä..??
Varsinkin jos yhtään käytät sitä puhelinta niin 3 päivää on aiva hyvä aika!

Nokian sivuilla ilmoitettu valmiusaika on 10 vrk ja puheaika 3,4 tuntia. Joten ihan kohillaan toi on.

ps.itellä kestää oman puhelimen akku yhden päivän. (tai kaks josei siihen koske..)

No onko siinä jotain ihmeellistä..??
Varsinkin jos yhtään käytät sitä puhelinta niin 3 päivää on aiva hyvä aika!

Nokian sivuilla ilmoitettu valmiusaika on 10 vrk ja puheaika 3,4 tuntia. Joten ihan kohillaan toi on.

ps.itellä kestää oman puhelimen akku yhden päivän. (tai kaks josei siihen koske..)

Ja sun puhelimes on..... joku mikä on ilmestynyt -99?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom