- Ikä
- 45
Itselläni on Razr V3 ja olen kyllä ollut tyytyväinen siihen. Pitää toki mainita että mulle puhelin on nimenomaan puheluita varten (+tekstarit), ja melkein kaikki muu on turhaa. Olen ehkä ottanut 10 kuvaa kännykällä, lähinnä ryyppykuvia, ja laatu on melko huono. En edes oikein tiedä mitä pelejä puhelimesta löytyy ja kaikki WAPit sun muut ovat jääneet käyttämättä. Siisti ominaisuus on mp3-soittoäänet, niistä irtoaa hupia edelleen. Lisäksi puhelimen saa helposti koneeseen kiinni, ja viestit, kuvat ja soittoäänet siirtyy helposti puhelimesta koneelle piuhalla. Kauitin löytyy myös, joka on mielestäni tarpeeksi tehokas, eli äänet kuuluu hyvin.
Iso miinus tulee pienestä viestimuistista, muistiin mahtuu joku 30 viestiä mikä on mielestäni aivan liian vähän. Mutta toisaalta viestit on helppo siirtää koneelle.
Kaikin puolin oikein laadukas luuri, ja sopiva ainakin minulle. Jos toisaalta haluaa kaikki viimeset pelit/härvelit ei puhelin ehkä ole niin hyvä.
Iso miinus tulee pienestä viestimuistista, muistiin mahtuu joku 30 viestiä mikä on mielestäni aivan liian vähän. Mutta toisaalta viestit on helppo siirtää koneelle.
Kaikin puolin oikein laadukas luuri, ja sopiva ainakin minulle. Jos toisaalta haluaa kaikki viimeset pelit/härvelit ei puhelin ehkä ole niin hyvä.