Kännyköiden ketjuviestit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Leelucky
  • Aloitettu Aloitettu
Noi viestit on ihan saatanasta. Mua ainakin rupee vituttaan joka kerta kun saan tommosen, ja sama koskee sähköposteja. Ei niistä kukaan hyödy mitään. Jos joku haluaa muistaa/kunnioittaa tsunamin uhreja, niin se kyl osaa tehdä sen ilman mitään vitun viestejäkin. :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua vituttaa sanoinkuvaamattomati noi kaikenmaailman ketjuviestit. Niitä satelee kännykkään jatkuvasti. Kerran lähetin yhelle jolta niitä tulee vastauksena muutaman valitun sanan, senjälkeen ei ole siltä enää tullut viestin viestiä. :evil:

Vähintään yhtä älytöntä oli se Soneran ilmasviestien aikaan liikkunut "tukitaan soneran linjat, lähetä tämä kaikille jonka numero sinulla on tjsp" paskaviestit. Kuka :david: noita jaksaa edes lähettää? Tunnustakaa oikeesti nyt joku jos aktiivisesti lähettelette noita ja kertokaa mitä hyötyä siitä on olevinaan? Vaikka viestit ois kuinka ilmasia niin ei mene järkeen ei sitten mitenkään! Lailla sais kieltää mokomat, samaan kastiin laitan sähköpostiin tulevan roskapostin kanssa. :curs:

lej sanoi:
Jos mulle kavereilta tollasia tulis, niin soittaisin niille takas ja haukkuisin aaseiksi.

Eipä kyllä sen puoleen tullutkaan, joko ne on normaalia fiksumpia, tai sitten mulla ei ole kavereita.
Helkkarin hyvin kiteytetty :thumbs:

Mäki katoin eilen että jes mulle on tullu kaks tekstiviestiä :D Sitte sitä toivoo, että sielä olis joltain mukavalta henkilöltä jotain mukavaa asiaa, mutta ei. Kiertoviestejähän ne tietysti on :curs:
Kaikilla kavereilla kun on jokku ferofortyt niin kai niiden ny pitää lähettää kaikki mahdolliset viestit... Mä itse en ikinä lähetä niitä eteenpäin.
Kaiken lisäksi joku pisti mulle sen saman tsunami-viestin vielä meses...

Jos sähköpostiin joku kieroviesti sattuu tulemaan, niin saatan sen jollekin vaikka lähettääkin(Kuten sen Carlsbergin missä luvattiin ilmainen kaljakori,ps. eipä tullut kaljaa :curs: ) . Mutta en tod kolmelletoista. Kännykkään tulevat poistan kyllä samantien ja vittuunnun kun odotin että joku olisi ihan asialla minuakin muistanut. :curs:

Mike sanoi:
Mediamässäily jatkuu tällä samalla aiheella varmaan vaikka kuin pitkään. Koskahan tulee Tsunami-pehmoleluja ja muuta oheismatskua?

Oulun Edenissa on jo hankinnan alla vanhan aaltokoneen tilalle uusi hyper tykki - Tsunamikone.

No eiköhän operaattoreillakin sen verran rääpyä ole, etteivät tommosia pistä kiertoon. Joku teinihän tai vastaava tunteilija kuitenkin. Tai sitten kännipäissään joku porukka koittanut, kuinka laajalle leviää, ts. kuinka nopeesti paukkuu takas itelle toi viesti.

Naisten juttuja nuo ketjukirjeet /provo ;)

Tota viestiä ei tarvii lähettää, kun "kuudessa portaassa"(vai miten sen selittäisi?), niin se on jo melkein jokaisella suomalaisella?!?!? Jos jokainen sen eteenpäin lähettää..

Tanu sanoi:
Tota viestiä ei tarvii lähettää, kun "kuudessa portaassa"(vai miten sen selittäisi?), niin se on jo melkein jokaisella suomalaisella?!?!? Jos jokainen sen eteenpäin lähettää..
Ja jos sitä ei mene samalle ihmiselle kahta kertaa.
13^6 = 4.8M

Weeboomi sanoi:
No eiköhän operaattoreillakin sen verran rääpyä ole, etteivät tommosia pistä kiertoon. Joku teinihän tai vastaava tunteilija kuitenkin. Tai sitten kännipäissään joku porukka koittanut, kuinka laajalle leviää, ts. kuinka nopeesti paukkuu takas itelle toi viesti.

Naisten juttuja nuo ketjukirjeet /provo ;)

Tjaa, mä en ihmettelisi ollenkaan jos osa näistä ketjuviesteistä olisi operaattoreiden alkuunpanemia, etenkin nämä "lähetä tämä 10:lle kaverille niin blöa bla blaa.." -viestit.

Tartteekin piruuttaan kysyä kun eräs läheinen ja eräs tuttava istuvat molemmat korkeahkolla pallilla alan firmoissa mitä mieltä ovat.

Ketjuviestit ovat saatanasta ja niiden lähettäjät mulkkuja. Todella halventavaa tsunamin uhreja kohtaan tollaset tekstari "avunpyynnöt". Sillähän rinnastetaan uhrien kärsimykset niihin ainaisiin "enkeli vartioi sinua ja paha henki tulee ja raiskaa jollet lähetä tätä seitsemälle sepolle ja kolmelle pirkolle" -viesteihin.
Jos haluaa kerätä/lahjoittaa rahaa Aasian uhreille, ottakoon yhteyttä SPR:ään. Saatana.

Tulihan noita taas pitkin iltaa, ja samoja pukkas mailiin ja messengeriinkin jatkuvalla syötöllä :curs: . Messengeriin ja mailiin tulee noita perkeleen ketjukirjeitä kokoajan ja aina luvataan vaikka mitä, jos lähetät tämän n+1 henkilölle. Joskus olen mesessä noita ihan kokeilumielessä eteenpäin pistänyt, mutta ei ole perkeleet toiminut, ei ole tullut "rakastan sua" puheluja :jahas: . Empä ole pitkään aikaan noihin enää vastaillut.

Minustakin olisi mielenkiintoista kuulla, miksi jotkut lähettävät näitä eteenpäin. Tunnustuksia? Voisin tietysti kysellä asiasta kahdelta kaveriltani, jotka minulle tuollaisen eilen lähettivät. Ihmettelin kovasti heidän motiivejaan.

Pari tuollaista tekstiviestiä tuli, eteenpäin en pistänyt, vaan vastasin:"en tunne niin montaa ihmistä."

Yleensä kun tulee joku ketjukirje, jossa pyydetään lähettämään niin ja niin monelle, vastaan:"en niin." tai sitten poistan heti.

Yksi tosin on jonka taisin parille lähettää ja sille repesin kunnolla. Siinä luki:
"tämän viestin hinnalla olisi ruokittu yksi kenialainen, pistä tämä viesti seitsemälle kaverille niin se rättipää ei saa ruokaa viikkoon!" Tuo kun tuli niin repesin ihan totaalisesti :D
En minä rasisti ole, mutta nauratti silti :)

Kaikenkaikkiaan ketjukirjeet on phärsiist.

masayards sanoi:
Pari tuollaista tekstiviestiä tuli, eteenpäin en pistänyt, vaan vastasin:"en tunne niin montaa ihmistä."

Yleensä kun tulee joku ketjukirje, jossa pyydetään lähettämään niin ja niin monelle, vastaan:"en niin." tai sitten poistan heti.

Yksi tosin on jonka taisin parille lähettää ja sille repesin kunnolla. Siinä luki:
"tämän viestin hinnalla olisi ruokittu yksi kenialainen, pistä tämä viesti seitsemälle kaverille niin se rättipää ei saa ruokaa viikkoon!" Tuo kun tuli niin repesin ihan totaalisesti :D
En minä rasisti ole, mutta nauratti silti :)

Kaikenkaikkiaan ketjukirjeet on phärsiist.
Olisit lähettäny ton kenialais viestin niille jotka noita ketjuviestejä nyt lähetti. Mä ainakin aion tehdä niin jos joku onneton erehtyy mulle lähettämään.

Voin jo kuvitella jos joku erehtyisi lähettämään. Yleensä ne tekopyhät onnettomuuksien surijat vetää herneet täysin nenään juuri tollaisesta mustasta huumorista.

No sellaiset harmittomat huumoripitoiset ketjukirjeet ei paljoa kismitä, varsinkaan kännykässä. Jos niitä nyt joku haluaa minulle lähettää ni mikä jottei. Meiliketjukirjeisiin vähän kyllä jo suhtaudun varauksella, niissä kun on yleensä aika pitkä litanja niitä lähettäjiä, enkä mielelläni katsele osoitettani niissä.

Eri asia sitten on hoaxit, jota jotkut typerykset vielä lähettelee kännykän toivossa tms. Sitten on nämä "konginkankaan" uhrin tilitykset ja hyökyaallon uhriksi joutuneen pojan sukulaisten etsintä. Kannattas varmaan vähän miettiä ennenkuin tuollaisia laittaa eteen päin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom