Kännyköiden ketjuviestit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Leelucky
  • Aloitettu Aloitettu
Mulle tuli tänä iltana ystävältäni tekstiviesti puhelimeen jossa kehotettiin muistamaan ihmisiä joiden perheet kuolivat noissa Aasiassa suurta tuhoa tehneissä hyökyaalloissa. Viestissä keskettiin lähettämään samainen tekstari 13ihmiselle seuraavan 15 minuutin aikana niin klo.22.30 tapahtuu jotain hyvää,joku soittaa tai kirjoittaa sinulle että rakastaa sinua...

Sinänsä ihan mukava idea ja muistamisen arvoisia ovat ne ihmiset joiden omaisia tuolla menehtyi. Mielestäni aika turhaa kumminkin lähettää näitä viestejä eteenpäin kun ne eivät todennäköisesti rikastuta kuin teleoperaattoreita ja vastaavasti köyhdyttävät liittymänhaltijaa mikäli tektarit eivät ole ilmaisia. Viesteistä saatavat tulot tuskin menevät niille,joiden kokemaa menetystä hyväksikäyttämällä saadaan hyväsydämiset ihmiset noita viestejä levittämään eteenpäin. Kuka tämäntyyliset ketjuviestit yleensäkin panee aluilleen?Lahjoittaako operaattori tulot tuonne hätäapua kaipaavalle alueelle?kuinka moni teistä näitä yleensä eteenpäin välittää? Mielestäni taas tässä rahastetaan aivan väärällä asialla.Mielipiteitä kiitos!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jampsu sanoi:
mulle yks kaveri lähetti ihan saman... ei mitään järkee...

joo,mulle tuli kanssa myöhemmin vielä kolmelta eri kaverilta samanen viesti. Siinä saa jo miettiä montako tuhatta noita on illanaikana lähetetty jos jokainen on laittanu kolmeentoista eri numeroon.

Eipä tullu laitettua eteenpäin.. ja tontyylisiä ketjuviestejä satelee tämän tästä. kummasti lyö maahan ku onessaa tekstarista ja sit onki tommone..

Boikotoin kaikkia noita ketjuviestejä... Älytöntä, että jotkut noita viittii lähetellä. Onkohan ekat viestit lähteneet teleyhtiöiden pikkupomojen näpeistä...

hafanafa sanoi:
Eipä tullu laitettua eteenpäin.. ja tontyylisiä ketjuviestejä satelee tämän tästä. kummasti lyö maahan ku onessaa tekstarista ja sit onki tommone..

Mäkin toivoin että viesti ois tullu joltain misulta joka olisi tunnustanut rakastavansa palavasti mutta ei...no ehkä se olisi soittanut 22.30 jos olisin tuon viestin kolmelletoista kaverille välittänyt. :hyper:

Ketju Viestit Ovat Perseestä. :urjo:

tuli 3 kappaletta samaisia viestejä peräjälkeen. Eikä aikomustakaan lähettää sitä eteenpäin.
IMO helvettiin kaikki ketjuviestit!!

Tulihan noita muutama illan aikana. Pitäisi joku päivä kokeilla tulisiko se onni, jos laittaisin sen viestin eteenpäin. On nimittäin ollut aika hiljasta tolla naisrintamalla lähiaikoina...

En ikinä lähetä eteenpäin mtn kiertotekstareita, enkä myöskään meilejä vaikka ne ovatkin ilmaisia. Pidän tuollaista roskapostina tai korkeintaan tapana katsoa paljonko onko kavereita. [Ainakin niissä missä on joku vaatimus: lähetä tämä takaisin sille keltä sait jos hän on a b c sitä tai tätä]

Ja sitten ilmoittautukoon ensimmäinen, joka uskaltaa tunnustaa lähettäneensä eteenpäin? Kukaan? Palkinnoksi julkista vittuilua. Mulle ei edes tullut moista ketjuviestiä, koska en tunne ketään näitä, no mitä ne nyt on, niin ihmisiä.

Typerää pelleilyä. Jos sillä kännykällään haluaa oikeasti auttaa niin sitten soittaa niihin avustuspuhelimiin ja luovuttaa rahaa keräyksiin eikä operaatoreiden taskuun.

Ihan perseestä moiset. Varmasti joiltain Soneran työntekijöiltä lähtöisin... saahan tuollakin liikevaihtoa nostettua. :curs:

Muija sai kans keskellä yötä tuon viestin ja meinas repii perseensä ja mun perseen siin samalla. Jos nyt tarvii väkisin "muka kaveriaan" pommittaa kiertävällä postilla, niin sitten se pitää vielä mennä tekemään keskellä yötä...

Tulipa mullekkin tollanen. Meinasin jopa tälläsen samanlaisen threadin tehdä :)

Eipä tullut lähetettyä kavereille, tosin sitten päätin soittaa siihen mtv3:lla pyörineeseen avustusnumeroon. Kai siitä sentään oli edes jotain hyötyä jollekkin.

(Eikä ollut tullut rakkaudentunnustuksia kun aamulla tarkistin, ois kai pitäny lähettää 13 kaverille)

Jos mulle kavereilta tollasia tulis, niin soittaisin niille takas ja haukkuisin aaseiksi.

Eipä kyllä sen puoleen tullutkaan, joko ne on normaalia fiksumpia, tai sitten mulla ei ole kavereita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom