Kännykällä pelattavat tietovisat.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j.nu
  • Aloitettu Aloitettu
Matsku sanoi:
Väärin 6,8*2 = oikein

Tilaat kysymyksen 0,85€ +lähetät vastauksen 0,85€
Tohon on jo laskettu vastaus ja seuraavan kysymyksen tilaus, muutenhan se olis 0.85€ x 4 eli 3.4€.

Originally Posted by Turisas
Huom!
Kun olet vastannut kysymyksiin oikein, pitää ensin valita maksutapa voitolle ja sitten lähettää nimi ja tilinumero.
Näistä tulee vielä 2 x 0,85 e = 1,70 e lisää. Eli jää 16,5 e
Näin olen käsittänyt.
Jep, eli näin se menee :nolo:
Siis yhteensä 10 x 0.85€.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saako tuossa nähdä seuraavan kysymyksen ennen kuin pitää päättää lopettaako?

Eli jos olen "voittanut" 25 €, niin pitääkö minun päättää otanko rahat ulos vai jatkanko ennen kuin olen nähnyt kysymyksen?

fish sanoi:
Saako tuossa nähdä seuraavan kysymyksen ennen kuin pitää päättää lopettaako?

Eli jos olen "voittanut" 25 €, niin pitääkö minun päättää otanko rahat ulos vai jatkanko ennen kuin olen nähnyt kysymyksen?

Lyhyesti: Et saa nähdä kysymystä.

nythän kiinnostus heräs.

Gazza sanoi:
Helppo tapa tienata varmaa rahaa, kun vaan omaa tarpeeksi laajan kysymys/vastaus tietokannan. Kaverilla on jotain 1000 kysymystä vastauksineen tietokoneella, joten oikeiden vastausten löytäminen ei tuota tuskaa. Muutama satanen ylimääräistä tuloa joka kuukausi.

Sellanen jännä juttu tässä kuulemma on, että 50€-75€ kysymyksen jälkeen tulee aina joku järjestelmävirhe ja näin ollen pidemmälle ei pääse. Eli osittain kusetusta siis. Ensikertalaisia tämä ei koske.

mielenkiintoista. ei muutakuin tietoa jakoon mistä tollasen tietokannan saa.

Ja muutenkin, mistä tollanen tietovisa löytyy. Linkkiä netissä?Käyttöohjeet yms.

Pitkälti googletustaidosta kiinni noissa voittaminen. Itse pelasin 4 kertaa alkuvuodesta ja voitin 200e. Puhelinlaskun maksaa tietysti joku muu..

Hippa sanoi:
On toi aika riskibisnestä kuiteskii..

Ja sitten pieni ote Hipan sigusta:

But risks must be taken, because the greatest hazard in life is To risk nothing.
The person who risks nothing does nothing, Has nothing and is nothing.

:D Sori... Oli pakko. ;)

BesserWisser sanoi:
mielenkiintoista. ei muutakuin tietoa jakoon mistä tollasen tietokannan saa.

Ja muutenkin, mistä tollanen tietovisa löytyy. Linkkiä netissä?Käyttöohjeet yms.

Kaverilla se löytyy, mutta jakoon ei varmasti pistä. Voi mennä hyvät bisnekset, jos liian moni älyää saman homman. Siinä ringissä on mukana joku 50 tyyppiä ja ilmeisesti pikkuhiljaa keränneet kysymyksiä kasaan. Samat kysymykset kiertävät kuulemma yllättävänkin usein, joten voiton tekeminen ei ole liian vaikeaa.

Ei muuta kuin pakkiksen kysymysrinki pystyyn, mä tuun mukaan.

Itse kokeilin aikoja sitten jollain tietokoneen blackjack -pelillä tuota panoksen tuplaamissysteemiä ja jäihän siinä jonkin verran voitolle kun aikansa tahkosi. Eikä tarvinnut missään vaiheessa pelin kattorajaa [ 1000$ ] ylittää.

Itse lähetin sähköpostia eräälle tyypille jolla on rinki pystyssä ja toivottavasti ottaa minut mukaan.

Kunhan ei rupea ahneeksi niin luulen tuossa voitolle jäävän. Itse kuvittelin 4 kertaa kuukaudessa pelaavan ja jätän aina sen siihen 25e. Ahneella on karu loppu :D Eipä ole ainakaan vielä noiden kysymysten kanssa vaikeuksia tullut.

Eikä kuulemma ole mitenkään lainvastaista tämmöisen tietokannan pystyyn pistäminenkään.

Älkää nyt kertoilko täällä että miten helppoo se rahantulo noista on, sorrun vielä pelaamaa.. :D

Mut mites kun haluaa ton lopettaa niin pitääkö minuutin aikana lähettää ne osote ym tiedot ettei kerkee nollautua tulos, vai??

Perkele, nyt ottaa päähän innostuin ja meni 10€. Noh ainakin kaikille tiedoksi, että suomessa tehtiin 2002 noin. 2000 doping testiä ja joku perkeleen pingviini tunnistaa poikasensa äänen perusteella.

Relg sanoi:
Älkää nyt kertoilko täällä että miten helppoo se rahantulo noista on, sorrun vielä pelaamaa.. :D

Mut mites kun haluaa ton lopettaa niin pitääkö minuutin aikana lähettää ne osote ym tiedot ettei kerkee nollautua tulos, vai??

Ihan rauhassa saa lähettää tietonsa. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom