Kädet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs 5kk käynyt salilla ja nyt huomannut että vasen käsi on ohuempi ja heikompi kuin oikea eli jäänyt jälkeen kehityksessä. Eli apua kaivattas miten sais sen vasemman treenattua samoihin oikean kanssa?
Kolmijakoista käyttäen kannattaisko esim jalka päivänä tehä vasemmalle jotain hauiskääntö yms vai hauis päivänä extra liikkeitä vasemmalle?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Elikkäs 5kk käynyt salilla ja nyt huomannut että vasen käsi on ohuempi ja heikompi kuin oikea eli jäänyt jälkeen kehityksessä. Eli apua kaivattas miten sais sen vasemman treenattua samoihin oikean kanssa?
Kolmijakoista käyttäen kannattaisko esim jalka päivänä tehä vasemmalle jotain hauiskääntö yms vai hauis päivänä extra liikkeitä vasemmalle?

Ihan normaalia minun mielestä, että toinen käsi on vähän heikompi ja pienempi, et ole ikinä täysin symmetrinen. Itse olen pyrkinyt vähentämään eroja sillä, että esimerkiksi hauiskäännöissä teen ensimmäisenä heikommalla kädellä 10-20 toistoa ja sitten toiselle sama toistomäärä.

Ei sille erikseen kannata mitään alkaa tekemään jollei se ero ole aivan järkyttävän suuri, esim että sarjapainollasi saat oikealla kädellä 12 toistoa kun vasemmalla 2. Alat vaan tekemään siten, että alotat aina vasemmalla ja teet oikealla yhtä monta. Kyllä se siitä paremmaksi menee

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom