Kädenvääntö

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Saataisko porukkaa heittämään ennustuksia SM2025 voittajista ja mahdollisista yllättäjistä?

HW on tiukka mutta luulen että Jesse voittaa oikealla ja Marjomaa vasurilla.

105kg menee Toivalle jos on siinä painoluokassa. Luukinen voi ottaa oikean myös. Salminen voi olla myös kova jos päättää vääntää 105kg

95kg vasuri menee tiukille. Lindström, Jääskeläinen, Ala-Laurinaho, kaikilla mahdollisuus voittaa.
Oikea käsi vois mennä Konttiselle jos Salminen ei siinä väännä.

86kg vasen menee Moksille ja Oikealla luulen että Muhonen voisi yllättää.

Saaranluoma tuhoaa 78kg oikean. Vasurilla voi olla tiukkaa jos osallistuu.

Kingelin ottaa 70kg kirkkaat molemmista
Samoin Huhtala 63kg

Naisten raskas on super mielenkiintoinen joka voi mennä miten vaan.

Saataisko porukkaa heittämään ennustuksia SM2025 voittajista ja mahdollisista yllättäjistä?

105kg menee Toivalle jos on siinä painoluokassa. Luukinen voi ottaa oikean myös. Salminen voi olla myös kova jos päättää vääntää 105kg

95kg vasuri menee tiukille. Lindström, Jääskeläinen, Ala-Laurinaho, kaikilla mahdollisuus voittaa.

Samoin Huhtala 63kg

Mä uskon ettei Jesse vie oikeella 😄 Kova ukko ja näin, mutta Helsinki openissa oli liikaa muuttujia. Marjomaa mun kirjoissa helppo ennakkosuosikki.

95n vielä vasurilla Kinnunen ja oikeella Salminen. Pakko kunnioittaa vanhoja meriittejä 💪

Fenne oli tyyliin 100kg viikko sit ja vääntää ysikympissä mitaleille. Moksi taas superissa vasurilla ja voi voittaa koko sarjan.

Saaranluoma mun ymmärryksen mukaan superissa oikeella ja voi voittaa sarjan.

Korjatkaa jos oon väärässä 😄😄

Mä uskon ettei Jesse vie oikeella 😄 Kova ukko ja näin, mutta Helsinki openissa oli liikaa muuttujia. Marjomaa mun kirjoissa helppo ennakkosuosikki.

95n vielä vasurilla Kinnunen ja oikeella Salminen. Pakko kunnioittaa vanhoja meriittejä 💪

Fenne oli tyyliin 100kg viikko sit ja vääntää ysikympissä mitaleille. Moksi taas superissa vasurilla ja voi voittaa koko sarjan.

Saaranluoma mun ymmärryksen mukaan superissa oikeella ja voi voittaa sarjan.

Korjatkaa jos oon väärässä 😄😄
En mäkään usko että Jesse vie koska se ei oo treenannut vääntöä käytännössä ollenkaan moneen kuukauteen(selittelen sen puolesta). Mutta ei vie Aku eikä saaranluoma raskasta kyllä me raskaan miehet nyt helvetti siitä pidetään huoli!!!🤣

En mäkään usko että Jesse vie koska se ei oo treenannut vääntöä käytännössä ollenkaan moneen kuukauteen(selittelen sen puolesta). Mutta ei vie Aku eikä saaranluoma raskasta kyllä me raskaan miehet nyt helvetti siitä pidetään huoli!!!🤣
images (19).webp

Samoin Huhtala 63kg

Just hetki sitten nousin puntarille ja lukema oli 96kg. Että jos tässä -86 sarjassa yllätetään, niin isoin yllättyjä olen kyllä minä itse 😂

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Mulkku, just sanoin hallilla että en aioi sanoa mitään treeneistä tai korkeintaan sanon treenanneeni helvetisti. Sitten sä tulet selittää sillä mitä sanoin etten tee. 😂 Extrapitkä kevennys vaan ollut Helsinki Openista SM-kisoihin, mutta tästä tulee sama efekti kuin tulisi treeneihin taktisesti tunnin myöhässä kun muut ihan loppu.

Kyllä mä itseni laitan voittokamppailuun, mutta raskas on siinä mielessä kiva sarja että sielä on 10 tyyppiä ketkä voi podium olla. Voin aivan hyvin olla viimeinenkin 😂

Asiasta kolmanteen niin tota heitän nyt ilmoille tälläsen ehotuksen Sirkkilän Pertulle et pitäiskö jäbä yrittää päästä tonne LPAL vääntämää et se vois olla tälläne hyvä alotus jäbä supermatsi uralle. Siel ny seuraavas noide skabas vääntää sedis

Mulkku, just sanoin hallilla että en aioi sanoa mitään treeneistä tai korkeintaan sanon treenanneeni helvetisti. Sitten sä tulet selittää sillä mitä sanoin etten tee. 😂 Extrapitkä kevennys vaan ollut Helsinki Openista SM-kisoihin, mutta tästä tulee sama efekti kuin tulisi treeneihin taktisesti tunnin myöhässä kun muut ihan loppu.

Kyllä mä itseni laitan voittokamppailuun, mutta raskas on siinä mielessä kiva sarja että sielä on 10 tyyppiä ketkä voi podium olla. Voin aivan hyvin olla viimeinenkin 😂
Ootte te kyllä melkosia, jos kelaatte että uskotaan mitään mitä sanotte teijän reenimääristä 😉😄

Emmä itseasiassa sun puolesta varsinaisesti selitellyt vaan omasta koska oon sanonut monesti miten sulla on lahjoja ja se että jos ja kun sä olet ihan paska smmissä niin puolustelin tolla vaan omaa tietämystäni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom