Kädenvääntö

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tuo sääntö on peräisin ajalta jolloin sm-kilpailujen kaksi parasta sai paikan suoraan arvokilpailuihin. Kova kevyenmmän sarjan Vääntäjä saattoi sekoittaa pakan, jolloin esim, kisan toiseksi kovin raskassarjalainen jäi viidenneksi ja näin jäi ilman kisapaikkaa. Minäki voitin yhtenä vuotena raskaan 85 kilosena. Ja palautetta tuli😅 seuraavana vuotena tuo sääntö otettiinkin käyttöön. Nykyään kun hallitus valitsee kisapaikat niin tuo sääntö on mielestäni vanhentunut.
Tuo on kyllä uskomatonta, että jos häviää kotimaassa keskisarjan ukolle raskassarjalaisena, ni kehtaa valittaa ettei pääse arvokisoihin 😄

Ja siis superihan pitäisi olla avoin sarja, mihin jokanen on oikeutettu osallistumaan. Sama kuin naiset saa osallistua miesten sarjaan. Sen takiahan noi sarjat on edes keksitty, että kaikki ihmiset voi kilpailla about tasaväkisesti, eikä tarvii olla 2m/150kg liharekka.

Kehonrakennuksessahan on sm-kisoissa overall -mestaruuskin jaossa sarjojen voittajien kesken. Sitä en sitten osaa sanoa miten tälläinen olisi järkevintä kädenväännössä järjestää.

Kehonrakennuksessahan on sm-kisoissa overall -mestaruuskin jaossa sarjojen voittajien kesken. Sitä en sitten osaa sanoa miten tälläinen olisi järkevintä kädenväännössä järjestää.
Sm kisoissa ollut leikkimielinen mestarien mestari sarjojen jälkeen, missä superin ja alle 105kg sarjan voittajat kohtaa. Siitä sitten voittaja alle 95kg mestaria vastaan jne naisten sarjoihin asti. Toi tietenkin todella kaukana tasapuolisesta parhaan selvittämisestä, eikä sen tarkoituskaan ole sitä olla ✌️

Jossain kisoissa ollut avoimia sarjoja varsinaisten sarjojen jälkeen, mutta ne eivät ole myöskään hirveän tasapuolisia, koska sarjat ovat eri verran kuluttavia. Etenkään jos avoimeen saa ilmottautua ilman oman sarja korkeaa sijoitusta.

Järkevin ratkaisu mun mielestä on järjestää erillinen kilpailu, missä vaan yks sarja, ja voittajalle hyvä palkinto 💪

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Aika hurjaa että noinkin monta otteluparia ja kaikki ennustukset täysin päinvastoin kuin itselläni 😮😄
Jäbä ei usko Janikseen lauantain jäljiltä? 😮😄

Mulla olis naftaliinissa se tonnin oikean käden avoin. Siellä taas vaan eräät henkilöt kiekuttelee...
Oli kyllä erittäin yleisöystävällinen setti se ✌️

Jäbä ei usko Janikseen lauantain jäljiltä? 😮😄
Arvasin että tartut tähän😅

Hullulta se tuntuu mut muiden näyttöjen perusteella laitan Tarasaitiksen edelle. Hyväksyttävä tässä kohtaa vain oma viljaisuutensa kun ei pystynyt edes altavastaajalle tekee oikein mitään 😂

Kyllä Janiksella on siinä saumat olemassa ja henkisesti olen nyt täysin hänen faninsa ja hänen puolellaan tässä 💪🏻🙌🏻

Arvasin että tartut tähän😅

Hullulta se tuntuu mut muiden näyttöjen perusteella laitan Tarasaitiksen edelle. Hyväksyttävä tässä kohtaa vain oma viljaisuutensa kun ei pystynyt edes altavastaajalle tekee oikein mitään 😂

Kyllä Janiksella on siinä saumat olemassa ja henkisesti olen nyt täysin hänen faninsa ja hänen puolellaan tässä 💪🏻🙌🏻
Jäbä sillaa kova vääntäjä ja näin, mutta selittelyjen jalossa taidossa et oo vielä lähelläkään mun ja Henkan tasoa! Toi pitää ajatella sillaa että kädenvääntö on luonnoltaan mega paljon kivi sakset paperi henkinen laji, ni vaikka Janis pieksi meijät, ni oishan Tarasaitis taas meille viljaa 😄😄 100% oltava noin!

ei oikeen tuo waf kiinnosta mut jotain matsia tai kisaa etsiskelen
Äijä vastaan Sedis vasurilla ois hauska nähä. Siinä ois päänahkaa miehelle ja hyvä ovi isolle kartalle 💪

Julkinen haaste vaan Sedikselle ja kovaa prässäämistä perään! Olis hyvä matsi Armwarsiin tai johonkin promootioon Euroopassa.
Waf champ vs Ifa champ 💪 Ois todella kova!

Iso osa piireihin pääsemisestä on oikeisiin ihmisiin tutustumista ja ens alkuun varmasti on itsensä työntämistä joka suuntaan. Suht hankalaa suomalaismiehelle tyrkyttää itteensä ja kutsua itsensä yhteisreeneihin tai mennä ja päästä vierailemaan jonku staran videoille. Mut oon varma että jossain kohtaa Pertun kädet alkaa puhumaan ja luomaan tilaisuuksia miehelle

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom