- Ikä
- 39
Kultanen lohikäärmes?Eihä tota voita kukaan, ei Morozovikaan vasurilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kultanen lohikäärmes?Eihä tota voita kukaan, ei Morozovikaan vasurilla.
Kultanen lohikäärmes?
katso liitettä 261852Vitaly halusi uusinnan. En nyt tiedä kannattiki antaa
Joo ja sitten kaikki Caffin loukkaantumiset ja vaivat, niin en ymmärrä miksi otti matsin.Laletin ihan pirun iso ennakkosuosikki. Yleensä uusinnassa edellisen voittanut vähintää hienoinen ennakkosuosikki, mutta sen matsin jälkeen asiat menny niin että vahvasti toisinpäin.
Joo ja sitten kaikki Caffin loukkaantumiset ja vaivat, niin en ymmärrä miksi otti matsin.
Perkele just olin tulossa laittamaan saman
Ready, go ... Janne veiPerkele just olin tulossa laittamaan saman
Äijäl sellanen kevyt 35min nopeempi starttiReady, go ... Janne vei
Ja pöytä pieneltä noiden kahden allaMoro 195 cm / 130 kg kiree. 99,99...% ihmisistä näyttää pieneltä rinnalla. Kurdetsan vieressä Moro näyttääkin normaalilta.
Ja pöytä pieneltä noiden kahden alla
Dad movissa vahvemmaksi itsensä kokeva vääntäjä ottaa vastustajaa kiinni ranteen alapuolelta antaen tälle valtavan mekaanisen edun.Hei mikä on dad move? Tuli vastaan internetin lyhytvideona jossain mutta en tajua mikä se on. Ilmeisesti kädenvääntöä
Dad move (alempaa otteen haku), voi olla myös hyvä taktinen liike jos kaverilla kova toprolli, mutta heikompi hauis kuin itsellä. Kultanen nyrkkisääntö lajissa, että jos aiot itse toprollata, ota mahollisimman korkea ote, jos taas aiot estää vastuksen toprollia, ota alhaalta kiinni.Hei mikä on dad move? Tuli vastaan internetin lyhytvideona jossain mutta en tajua mikä se on. Ilmeisesti kädenvääntöä