Kädenvääntö

Tossa tietenni pienenä muuttuja lajin kohtuu vahva ksp henkisyys, sekä jengin vaihtelevat kondikset 😄 Mut joo hyviä tollaset kaavioturnausten ohessa!
joo, aika näyttää tuleeko tänne isoa super matsi kulttuuria koskaan. Itse henkilökohtasesti katson mieluummin supermatseja ja ammatipuolta seuraankin pääosin. Kaavio kisat jää itsellä aika vähälle ja ei niitä oikeen tuolla maailmalla enää olekkaan ammattilaispuolella, Kaikki on tuota isoa 1v1 sirkusta. Joku nemiroff olis hieno nähdä vielä, mutta sekin olis tänä päivänä varmaan melkonen floppi josta puuttu 90% parhaista. Ei sinne kukaan enää lähde mainettaan pilaamaan ku struglaa jotain larrattia vastaan ensin ja sitte häviää jollekki riviäijälle heti perään. Venäjälle ne koittaa vähä nuita turnauksia järjestää ja siellä kyllä erottuu parhaat. Tosin Zaur oli aivan vilja ukko sitten ku east vs westiin tuli super matsiin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo, aika näyttää tuleeko tänne isoa super matsi kulttuuria koskaan. Itse henkilökohtasesti katson mieluummin supermatseja ja ammatipuolta seuraankin pääosin. Kaavio kisat jää itsellä aika vähälle ja ei niitä oikeen tuolla maailmalla enää olekkaan ammattilaispuolella, Kaikki on tuota isoa 1v1 sirkusta. Joku nemiroff olis hieno nähdä vielä, mutta sekin olis tänä päivänä varmaan melkonen floppi josta puuttu 90% parhaista. Ei sinne kukaan enää lähde mainettaan pilaamaan ku struglaa jotain larrattia vastaan ensin ja sitte häviää jollekki riviäijälle heti perään. Venäjälle ne koittaa vähä nuita turnauksia järjestää ja siellä kyllä erottuu parhaat. Tosin Zaur oli aivan vilja ukko sitten ku east vs westiin tuli super matsiin.
Toi on kyllä kädenväännössä ongelmallista, että kaaviossa arpaonni ratkasee todella paljon ku marginaalit on pienet. Tasoerot prosenttien luokkaa, mutta vähänki pidempi matsi heikentää sua kymmeniä prosentteja. Ja just tyylit, että jos pystyt voittamaan jokasen maailmassa väsyttämällä, mutta et oo kova flässäämään, ni mitä järkee mennä noihin turnauksiin 😮

Tietenni jokuhan voisi todeta, että se on pelin henki, mutta isot massat ei ikinä sitä muista ja jakavat vaan videoita somen täyteen ilman kontekstia missä tyyppi häviää 😄 Ja tollaset vaikuttaa sponsseihin sun muihin somenäkyvyyksiin.
 

View: https://www.instagram.com/p/C1Fs3Vyt2Pe/?igsh=MzRlODBiNWFlZA==


Oli kyllä aivan perkeleen hyvät reenit eilen, vaikka itse sanonkin 😄 Kädet täysin hakatut! 2 tuntia hookkia Esa Qvintuksen kanssa, ja toprollin estoa Pynnöstä ja Hermolaa vastaan. Tohon päälle vielä meijän omat armottomat karpaasit joka suunnasta ni tälläsellä jos ei kehity ni miehessä vika 💪 Huh Huh!
 

View: https://www.instagram.com/p/C1Fs3Vyt2Pe/?igsh=MzRlODBiNWFlZA==


Oli kyllä aivan perkeleen hyvät reenit eilen, vaikka itse sanonkin 😄 Kädet täysin hakatut! 2 tuntia hookkia Esa Qvintuksen kanssa, ja toprollin estoa Pynnöstä ja Hermolaa vastaan. Tohon päälle vielä meijän omat armottomat karpaasit joka suunnasta ni tälläsellä jos ei kehity ni miehessä vika 💪 Huh Huh!

Mietin vielä kotimatkalla että on sulla kyllä jäätävän kovat voimat sisäpuolella kun ei ole mitään palaa siellä 😃
 
Mietin vielä kotimatkalla että on sulla kyllä jäätävän kovat voimat sisäpuolella kun ei ole mitään palaa siellä 😃
On, mutta se ei kyllä eilen ollut tilanne 😄😄
 
2020 tuli yhdenlainen soppari tehtyä siitä että oon pallin vääntäjä👍🏻😃 minä en tule ikinä osallistumaan liiton kisoihin, suekin lupa jäi marginaalisesta asiasta kiinni, mutta kun wada vetänyt rajan johonkin niin suek menee sen mukaan luonnollisesti..
 
2020 tuli yhdenlainen soppari tehtyä siitä että oon pallin vääntäjä👍🏻😃 minä en tule ikinä osallistumaan liiton kisoihin, suekin lupa jäi marginaalisesta asiasta kiinni, mutta kun wada vetänyt rajan johonkin niin suek menee sen mukaan luonnollisesti..
Mitenkäs muuten tuo PAL soppari ni pystyykö siitä halutessa eroomaan miten helposti? 😄 Tai oisko sen puolesta mahillista palata IFAan?
 
Kohta tapahtuu se että seura saa rangaistus-sakon jos seuran harjoituksissa käy ulkopuolinen jolla ei ole lisenssiä taikka adt sopimusta. Ja seuraavasta kerrasta seura saa kilpailukiellon Ifan kilpailuihin.
 
Kohta tapahtuu se että seura saa rangaistus-sakon jos seuran harjoituksissa käy ulkopuolinen jolla ei ole lisenssiä taikka adt sopimusta. Ja seuraavasta kerrasta seura saa kilpailukiellon Ifan kilpailuihin.
Kyllä siinä vaiheessa ois hyvä miettiä mitä sen päätöksen tekevän päässä liikkuu..
 
Kohta tapahtuu se että seura saa rangaistus-sakon jos seuran harjoituksissa käy ulkopuolinen jolla ei ole lisenssiä taikka adt sopimusta. Ja seuraavasta kerrasta seura saa kilpailukiellon Ifan kilpailuihin.
Ei kai noi reenejä koske noi sopparit?
 
"The late 1960s saw the emergence of some of the earliest armwrestling clubs in North America. These were groups of people who got together to specifically train for the sport, which was just beginning to be organized. One such club was the Scott County Arm Wrestling Club in Davenport, Iowa. The club was formed in April 1969 and quickly grew. The club hosted tournaments, with their own set of rules and weight classes. They also featured left arm classes, which were almost never seen at that time. The club even developed a table with electronic pin strings that would ring a bell when a match was won!

Pictured here are Marty Simon (left) and Robert Cartwright in early 1970. They were two of the original club members."

FB_IMG_1703320581600.jpg
 
Onko Jere Ilvonen Khaledin tasoinen superlahjakkuus kädenväännössä, vai suomen taso surkea kun noviisi vie yhden suomen menestyneimmän vääntäjän käden pöytään ekoissa kisoissa?

Ei saa suuttua.
 
Onko Jere Ilvonen Khaledin tasoinen superlahjakkuus kädenväännössä, vai suomen taso surkea kun noviisi vie yhden suomen menestyneimmän vääntäjän käden pöytään ekoissa kisoissa?

Ei saa suuttua.
Miten noviisi määritellään tai onko vielä 2 vuoden jälkeen noviisi? Siitä n. vuoden vissiin Paakkasen porukassa ja valmennuksessa vääntänyt? Valtavaa kehitystä Jerelle tullut Topia vastaan väännön perusteella mitä pari kertaa päässyt hänen kättä kokeilee kisoissakin. Toki Jere on myös superlahjakkuus on voimailuun.
 
Onko Jere Ilvonen Khaledin tasoinen superlahjakkuus kädenväännössä, vai suomen taso surkea kun noviisi vie yhden suomen menestyneimmän vääntäjän käden pöytään ekoissa kisoissa?

Ei saa suuttua.
Siis Jere tietenni mega paha äijä, mutta jos jonkun suomivääntäjän vie ni mut 😄 Oma tyyli siis sillaa typerä että aulis noviiseille kun väännän siellä missä kaveri on vahvimmillaan (itse myös). Mut ymmärsin että paukuttanu myös Toivaa reeneissä, mikä on jo todella laadukas kädenvääntäjä, ni ei kai tossa selityksille oo tilaa 😄😄
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom