Kädenvääntö

Morozovilla kyllä hyvät hermot vaikka tuomari koko ajan "Morozov Morozov", kumma kyllä, kun toisella puolella ei muka mitään huomautettavaa ollu kertaakaan, kiertoo rannetta.., mitä olin näkevinäni. Tuomarilla usein liiankin suuri merkitys mutta ei paljon auttanu ja tittelit painanu tälle kertaa, kun oli tarpeeks kova kaveri vastassa, on kyllä kova tää Morozov.

Morozovilla kyllä hyvät hermot vaikka tuomari koko ajan "Morozov Morozov", kumma kyllä, kun toisella puolella ei muka mitään huomautettavaa ollu kertaakaan, kiertoo rannetta.., mitä olin näkevinäni. Tuomarilla usein liiankin suuri merkitys mutta ei paljon auttanu ja tittelit painanu tälle kertaa, kun oli tarpeeks kova kaveri vastassa, on kyllä kova tää Morozov.
Ite en ollu ikinä kuullu tosta Morozovista ja oon edelleen todella shokissa että tuhos 110kg molempien käsien maailmanmestarin, molemmilla käsillä 😁

Hitto mikä köntti tuo Spoto on:LOL:. Larrat sano tossa et takuulla olis top5 sakissa, jos alkais kunnolla vääntämään.

View: https://www.youtube.com/watch?v=JUnEVIBoiDY

Oma veikkaus että joku kusee startissa kun miestä ei oo kisoissa näkyny. Toivon että oon väärässä, mutta kovia sparraajia on maailmassa ylläri paljon suhteessa koviin kilpavääntäjiin.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€

Tossa saa ihan vsti, jos saa ottaa ranteelle koko kuorman niin ku tossa näkyy noilla säännöissä olevan "cup" ja sitten ei muuta tartte viä, kun saada irti maasta. Tossa huom.jos saa nostaa rannenivelellä ei ole enää oikein merkitystä onko rolleri 60 vai 70mm, jos 100mm niin se ei pysy enää nivelen päällä.
Mutta silti tää 90kg on kova kyllä ja Sedis nostaa ton kämmenellä hienosti.

Tossa saa ihan vsti, jos saa ottaa ranteelle koko kuorman niin ku tossa näkyy noilla säännöissä olevan "cup" ja sitten ei muuta tartte viä, kun saada irti maasta. Tossa huom.jos saa nostaa rannenivelellä ei ole enää oikein merkitystä onko rolleri 60 vai 70mm, jos 100mm niin se ei pysy enää nivelen päällä.
Mutta silti tää 90kg on kova kyllä ja Sedis nostaa ton kämmenellä hienosti.

Kaikkee sitä oppii 😁 Oliks jäbällä asiaan liittyen joku mauttoman kova nosto tolla "cuppi" tyylillä?

Kaikkee sitä oppii 😁 Oliks jäbällä asiaan liittyen joku mauttoman kova nosto tolla "cuppi" tyylillä?
Enempi kuin mitä toi Sediksen mutta kylläkin 60mm:n samannäkösellä rullalla, jossa laakerit päissä niin ja ranteella nostettuna, samalla tyylillä kuin mitä oon nähny sun vetävän leukoja videolla.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom