Oon varmaan kysyny jo, mutta kuka jäbä on?Tällee iha puskista.
Dadikyan? Se on joku Cypin treenaama monsteri.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon varmaan kysyny jo, mutta kuka jäbä on?Tällee iha puskista.
RikkeriDadikyan? Se on joku Cypin treenaama monsteri.
Random hupiukko vain ja sekin menee jo kehun puolelle.Oon varmaan kysyny jo, mutta kuka jäbä on?Tällee iha puskista.
Ollaanko me tavattu joskus livenä? Enenpää ei tarvii paljastaa. VieläRandom hupiukko vain ja sekin menee jo kehun puolelle.
Brzenk ja Hutchings kaikista vanhimpia noista ja selvästi eniten matseja alla.
Ei olla tavattu, ainakaan vielä :DOllaanko me tavattu joskus livenä? Enenpää ei tarvii paljastaa. Vielä![]()
10minuuttia otteenhakua ja itse matsi kestää 2 sekuntia :DPirun halvalla kyllä myyvät vielä noita PPV. 15€ eli 1€ per matsi. Jos laji kasvaa tosta niin voi nousta vähän hinta. Vähän ongelmallinen laji kyllä livenä katsoa. 99 % eventin ajasta on muuta kuin itse vääntämistä.
10minuuttia otteenhakua ja itse matsi kestää 2 sekuntia :D
Otteenhaku lajin suola. Kuin DaVincin maalauksen valmistumista kattelis10minuuttia otteenhakua ja itse matsi kestää 2 sekuntia :D
Itse joskus miettinyt että jos matsit tulevaisuudessa AINA alkaisi tuomari otteella10minuuttia otteenhakua ja itse matsi kestää 2 sekuntia :D
Kyllä. Paljon kivempi kattoa klippeinä. Iso ongelma. En näe mitenkää että ois sellane laji mitä isolla lössillä keräännyttäis kattomaan ja juotais kaljaa niiku jotain jääkiekkoa tms. Paitsi tietty kädenvääntöfanit keskenään voi pitää tollaset pippalot.![]()
Kylhän se tuomari tosiaan siinä koskee käsiin muutenni kokoajanItse joskus miettinyt että jos matsit tulevaisuudessa AINA alkaisi tuomari otteella
Olisihan siinä hyviä ja huonoja puolia, mutta näin teoriassa.
Voi olla että ei lajina yllä UFC:n tms. tasolle mutta itse en siis koko lajia harrasta ja silti ostin viimeisimmänkin PPV:n. Joku tässä kiehtoo.