Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

En tiedä noista miten reilut starttipositiot oli Devon vs Prudnik matsissa. Mutta Devon on aivan päällikkö tossa 115/110 kg painoluokissa. Prudnik oli selvä kunkku ja nyt se on Devon. Ei oo ketään kuka voi haastaa. Devon sano että avoimessa painoluokassa haluaa vääntää muutamia matseja, mutta itse painaen ton about 115/120 kg.

Kaikkia muita vastaan näkisin ihan ok mahikset Devonilla paitsi Levan ja ehkä Gaspa nykyään yli Devonin. Ois mielenkiintosta Morozovia ja Chaffeeta vastaan nähdä. Ja Laletin, Kurdetsa ja Zaur.

FB_IMG_1669045037674.webp

Random hupiukko vain ja sekin menee jo kehun puolelle.
Ollaanko me tavattu joskus livenä? Enenpää ei tarvii paljastaa. Vielä 😄

Pirun halvalla kyllä myyvät vielä noita PPV. 15€ eli 1€ per matsi. Jos laji kasvaa tosta niin voi nousta vähän hinta. Vähän ongelmallinen laji kyllä livenä katsoa. 99 % eventin ajasta on muuta kuin itse vääntämistä.

Pirun halvalla kyllä myyvät vielä noita PPV. 15€ eli 1€ per matsi. Jos laji kasvaa tosta niin voi nousta vähän hinta. Vähän ongelmallinen laji kyllä livenä katsoa. 99 % eventin ajasta on muuta kuin itse vääntämistä.
10minuuttia otteenhakua ja itse matsi kestää 2 sekuntia :D

Kyllä. Paljon kivempi kattoa klippeinä. Iso ongelma. En näe mitenkää että ois sellane laji mitä isolla lössillä keräännyttäis kattomaan ja juotais kaljaa niiku jotain jääkiekkoa tms. Paitsi tietty kädenvääntöfanit keskenään voi pitää tollaset pippalot. 😄

Otteenhaku lajin suola. Kuin DaVincin maalauksen valmistumista kattelis 😄😄

Kyllä. Paljon kivempi kattoa klippeinä. Iso ongelma. En näe mitenkää että ois sellane laji mitä isolla lössillä keräännyttäis kattomaan ja juotais kaljaa niiku jotain jääkiekkoa tms. Paitsi tietty kädenvääntöfanit keskenään voi pitää tollaset pippalot. 😄

Voi olla että ei lajina yllä UFC:n tms. tasolle mutta itse en siis koko lajia harrasta ja silti ostin viimeisimmänkin PPV:n. Joku tässä kiehtoo.

Itse joskus miettinyt että jos matsit tulevaisuudessa AINA alkaisi tuomari otteella 🤔

Olisihan siinä hyviä ja huonoja puolia, mutta näin teoriassa.
Kylhän se tuomari tosiaan siinä koskee käsiin muutenni kokoajan 😄 Ois hauska nähä kisat tollaa kyllä. Tosin otteen haku kyl niin iso osa lajia että ehkä kääntysin sen puoleen että ainakin osa kisoista hyvä säilyttää semmosina että se on mukana.

Voi olla että ei lajina yllä UFC:n tms. tasolle mutta itse en siis koko lajia harrasta ja silti ostin viimeisimmänkin PPV:n. Joku tässä kiehtoo.

Ite ostan myös noita ja tykkään kyllä katsoa. Kattonu tänään uudestaan noita matseja ostetusta eventistä. Myös kaikkea selostajien höpöttelyä jne. Nuo on lisäksi niin törky halpoja omalle budjetille. Itsehän kuunnellut noi kaikki Neil Pickupin keskusteluvideotkin eli satoja tunteja pelkkää kädenväännöstä jauhantaa. Enginin, Coach Rayn, Devonin jne. videoita. Kerroin työkaverille että kuunnellu satoja tunteja keskustelua kädenväännöstä niin oli aidosti huolestunut/hämmästynyt ilme naamalla. Tykkään näistä henkilöistä mitä lajin huipulla on ja lajin parissa muutenkin.

Back
Ylös Bottom