View: https://youtu.be/pu3ce-PeFw0
Livakka kaveri! Olikos tällä jotenkin surullisempi urheilun jälkeinen elämä? Vai muistanko ihan väärin.
Sama ku Muhamed Alilla? Liikaa iskuja päähän
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
View: https://youtu.be/pu3ce-PeFw0
Livakka kaveri! Olikos tällä jotenkin surullisempi urheilun jälkeinen elämä? Vai muistanko ihan väärin.
Garyhän yritti sillon 10v sitten tehä paluuta, mutta muistaakseni hommat jäi kesken kun kohtas Larratin Mike Gould classicissa![]()
View: https://youtu.be/e-7Wp_swxuw
itseasiassa löysin vuodelta 2019 tälläisen. Otteli itse Mike Goldia vastaan. Olisitko sekottanut tähän?
Nyt on voittaja fiilis!Ai saatana äijä servas mut pahasti tolla videollaMut joo Larrattia vastaan väänsi 10v sitten mutta värikynää oli uran päättyminen siihen
![]()
Tää tuntu pahemmalta ku lukusat kisatappiot äijälleNyt on voittaja fiilis!![]()
Mulle taas se - 19 finaali siirtyi pykälän huonommalle sijalle päässäTää tuntu pahemmalta ku lukusat kisatappiot äijälle![]()
Äijä pääs kyl nyt ja sillon sivaltamaan pahastiMulle taas se - 19 finaali siirtyi pykälän huonommalle sijalle päässä![]()
Aluks tuntu pahalta, mutta saatto johtua siitä että kävin siellä Turussa missä jengi gängäyty mua vastaanMutta hei Topi. Asiasta toiseen, nyt kun sait täyteen sen kaksi vääntöä/viikossa kuukauden.
Huomaatko mitään uutta? Tuntuuko paremmalle tai huonommalle, onko jumia liikaa ym..?
Jos kehtaat niin kerro tulevina viikkoinakin huomiot. Uskon että muitakin kiinnostaa tämä.
Armbetsin videolla jossa Tsypi makaa sairaalan pedillä kerrottiin syyksi juuri tuo edellämainittu verisuonen rikkoutuminen munuaisessa, oli se todellinen syy tai ei niin kertoi myös jollain videolla että sentakia treenaa pelkästään kädenvääntöä nykyään sen mitä pystyy eli aikaisemmat voimamies/voimanostotouhut ja vastaavat kokokehon raskaat perusliikkeet on ainakin toistaiseksi pois kuvioista.Ja siis tarkennuksena ni tottakai Cypi tehny isoilla habaa emmä sitä, mutta sairaalareissut mahollisesti johtunu muista asioista.
Eikö tossa oo aika selkee että lääkeaineet vieny terveyden, ja kädenvääntö on lajina sen verran vähemmän vaativa kuin vahvames lajit, että sitä pystyy höntsäämään. Plus Cypi väännössä paljon lähempänä maailman kärkeä ku vahvamies jutuissa, oli tilanne mikä vaan.Armbetsin videolla jossa Tsypi makaa sairaalan pedillä kerrottiin syyksi juuri tuo edellämainittu verisuonen rikkoutuminen munuaisessa, oli se todellinen syy tai ei niin kertoi myös jollain videolla että sentakia treenaa pelkästään kädenvääntöä nykyään sen mitä pystyy eli aikaisemmat voimamies/voimanostotouhut ja vastaavat kokokehon raskaat perusliikkeet on ainakin toistaiseksi pois kuvioista.
Ja eipä tuo ollut ensimmäinen kerta kun mies hakee sairaalasta vauhtia, joskus 2014-2016 välillä oli myös jotain terveysvaivoja ja oletettavasti nämä oli syynä miksi ei juuri väännellyt 2014-2018 ennen Larratin matsia.
Niin tuntuisi oudolta jos lääkeaineet ei olisi ollut aiheuttamassa munuaisremppaa :D mutta onhan Tsypillä ollut monipuolinen urheilutausta pienestäpitäen että kai siinä on paljon ns. elämäntapaa kokonaisvaltaisessa harjottelussa.Eikö tossa oo aika selkee että lääkeaineet vieny terveyden, ja kädenvääntö on lajina sen verran vähemmän vaativa kuin vahvames lajit, että sitä pystyy höntsäämään. Plus Cypi väännössä paljon lähempänä maailman kärkeä ku vahvamies jutuissa, oli tilanne mikä vaan.
Ärsyttää kyllä vaan jos mies kusettaa selittämällä että reeni vei terveyden, vaikka todellisuudessa aineet. Tosta kattoo moni nuori virheellisesti että reeni vaarallista, ja Hesari tekee uuden jutun että älkää kyykätköNiin tuntuisi oudolta jos lääkeaineet ei olisi ollut aiheuttamassa munuaisremppaa :D mutta onhan Tsypillä ollut monipuolinen urheilutausta pienestäpitäen että kai siinä on paljon ns. elämäntapaa kokonaisvaltaisessa harjottelussa.
Mutta onhan voimamieshommat väärä laji kun ei edes kädet taivu suoraksi.
Ärsyttää kyllä vaan jos mies kusettaa selittämällä että reeni vei terveyden, vaikka todellisuudessa aineet. Tosta kattoo moni nuori virheellisesti että reeni vaarallista, ja Hesari tekee uuden jutun että älkää kyykätkö![]()
Ja siis miehellä tarkoitan Cipua, en suaMinä olen
Ite tulkitsin ton niin että aineet pasko munuaiset, mutta selitti että treenissä sattu tapaturma.
Ja siis miehellä tarkoitan Cipua, en sua![]()
Jokanen viesti pitäs kyllä aloittas tollaKato prkl piti kirjottaa "minä olen käsittänyt että aineet pasko munuaiset". Sit jäi kirjottamine kesken ni jäi pelkkä "minä olen" tonne lainauksen ylle![]()