Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huh huhkatso liitettä 240665alkaa näkyä tuo pelkkä oikean treenaaminen.
Tää Devonin projekti on kyllä hullun mielenkiintonenkatso liitettä 240665alkaa näkyä tuo pelkkä oikean treenaaminen.
Tää Devonin projekti on kyllä hullun mielenkiintonenAina ymmärtäny että kehon tasapaino ois se juttu urheilussa. Aika näyttää oliko näin
![]()
Oli Cypiä tai Levania ja muuta massamonsteria kuinka paljon vaan, niin kyllä Larratin fysiikassa on omaan silmään sitä jotain oikeaa! Se on niin brutaali ja silti lähempänä normaalia isoa miestä kuin friikkiä sirkushahmoa. Voimaa on pöydässä vaikka muille jakaa, mutta turha lähteä kisaamaan WSM-karkeloihin koska se ei ole se juttu millä voitetaan vääntökisoja. Hän on Brzenkin ohella todellinen kädenvääntäjä! Ja pahuksen viihdyttävä ukkelikin vieläkatso liitettä 240665alkaa näkyä tuo pelkkä oikean treenaaminen.
Toi todellinen kädenvääntäjä kyllä kuvaa hyvinOli Cypiä tai Levania ja muuta massamonsteria kuinka paljon vaan, niin kyllä Larratin fysiikassa on omaan silmään sitä jotain oikeaa! Se on niin brutaali ja silti lähempänä normaalia isoa miestä kuin friikkiä sirkushahmoa. Voimaa on pöydässä vaikka muille jakaa, mutta turha lähteä kisaamaan WSM-karkeloihin koska se ei ole se juttu millä voitetaan vääntökisoja. Hän on Brzenkin ohella todellinen kädenvääntäjä! Ja pahuksen viihdyttävä ukkelikin vielä![]()
View: https://www.instagram.com/tv/CcgXw9qAMpH/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Laittanu tänne ennenkin, mutta erittäin napakka liike![]()
Joku rannekääntö, sekä joku hammerkääntö. Noilla lähtisin ite rakentamaanTiedän että tähän kysymykseen ei ole aukotonta faktaa antaa, mutta mitkä 2 apuliikettä itse kädenväännön lisäksi voisivat olla ne tärkeimmät? Ja oletetaan että vääntäjä on kaikilta ominaisuuksiltaan keskiverto, eli ei haeta ääripään ominaisuuksia heti alkuunsa. 600 kilon mave ja 400 kilon penkki varmaan hyvä pohja lajille, vai olisiko joku spesifimpi harjoite toimivampi?
No kun ne vastaukset noin helpolla löytyi, niin millaista viikkotason voluumia ja inensiteettiä näissä apuliikkeissä kannattaa pitää? Jos vaikka kerta viikkoon vääntää pöydässä. Joo, enemmän on parempi jos palautuu, mutta onko rannekäännössä ja hammerissa esimerkiksi 10 sarjaa viikossa paljon vai vähän, ja miten ne yleensä sijoitetaan ohjelmaan itse vääntöön nähden?Joku rannekääntö, sekä joku hammerkääntö. Noilla lähtisin ite rakentamaanNiissä härkäseksi ni alkaa pöydäs tapahtumaan!
Ite pyrin rakentamaan ohjelman niin, että apuliikkeet salilla ois enemmän valmistavia harjotteita kohti sitä viikon pääreeniä, eli pöytäharjotusta. Eli siinä vääntöreenissä ois skarppina ja räjähtävänä. Nyt kun reenasin 2x viikossa ni apuliikkeet oli lähes pelkästään palauttavaa settiä.No kun ne vastaukset noin helpolla löytyi, niin millaista viikkotason voluumia ja inensiteettiä näissä apuliikkeissä kannattaa pitää? Jos vaikka kerta viikkoon vääntää pöydässä. Joo, enemmän on parempi jos palautuu, mutta onko rannekäännössä ja hammerissa esimerkiksi 10 sarjaa viikossa paljon vai vähän, ja miten ne yleensä sijoitetaan ohjelmaan itse vääntöön nähden?
Kiitos. Helpottaa paljon kun näkee jonkun käytännön esimerkin, vaikka itse jokaisen oma treeni koostettavakinIte pyrin rakentamaan ohjelman niin, että apuliikkeet salilla ois enemmän valmistavia harjotteita kohti sitä viikon pääreeniä, eli pöytäharjotusta. Eli siinä vääntöreenissä ois skarppina ja räjähtävänä. Nyt kun reenasin 2x viikossa ni apuliikkeet oli lähes pelkästään palauttavaa settiä.
Toinen asia mitä pitää huomioida on vääntöreenin vaikutus apuliikkeisiin. Ite oon huomannu, että rannekääntöjä ja sormia pystyy harjoitella paljon nopeammin pöytäreenin jälkeen kuin esim hauista ja vasaraa.
Myös vähän filosofiasta kiinni, että priorisoiko enemmän heikkouksiaan, vai kenties jopa vahvuuksia, ja pyrkii olemaan niissä niin kova etteivät heikkoudet paljastu. Tässäkin vaihtelu saattaa olla avain onneen
Ittellä viikkorunko kädenvääntöön suoraan liittyvien reenien osalta jotain alla olevaa, jos reenaan vaan kerran viikossa pöytää:
Maanantai: vääntöreenit seuran kanssa
Tiistai: lepo/palauttavaa kevyttä pumppailua
Keskiviikko: ranteen koukistusta
Torstai: ranteen nostajia ja kietäjiä
Perjantai: lepo
Lauantai: selkää, hauista, vasaraa ja ranteen koukistusta
Sunnuntai: lepo
Jos taas 2 pöytäreeniä viikossa:
Maanantai: vääntöreenit seuran kanssa
Tiistai: palauttavaa kevyttä pumppailua
Keskiviikko: lepo
Torstai: vääntöreenit seuran kanssa + selkää ja hauista painoilla
Perjantai: palauttavaa kevyttä pumppailua
Lauantai: lepo
Sunnuntai: lepo
Wrist wrench (7cm) 5x10x20kgKiitos. Helpottaa paljon kun näkee jonkun käytännön esimerkin, vaikka itse jokaisen oma treeni koostettavakinAuttaa myös hahmottamaan omaa tekemistään, jos tietää mitä määriä toiset suunnilleen tekee.
Tiukkaa korttia jälleen!
Jos itse pitäisi valita vain kaksi apuliikettä niin itse tekisin rannekääntöjä niin että alotusasennossa ranne on suorana jotta on mahollisimman lähellä väännön starttikulmaa, toisena liikkeenä ottaisin ranteen kierron eli pronaation lekalla tms hihnalla.Tiedän että tähän kysymykseen ei ole aukotonta faktaa antaa, mutta mitkä 2 apuliikettä itse kädenväännön lisäksi voisivat olla ne tärkeimmät? Ja oletetaan että vääntäjä on kaikilta ominaisuuksiltaan keskiverto, eli ei haeta ääripään ominaisuuksia heti alkuunsa. 600 kilon mave ja 400 kilon penkki varmaan hyvä pohja lajille, vai olisiko joku spesifimpi harjoite toimivampi?
Ite huomannu että sitä pöydässä vaadittavaa kiertoa on äärimmäisen vaikea reenata punteilla. Tai sitten en vaan osaaJos itse pitäisi valita vain kaksi apuliikettä niin itse tekisin rannekääntöjä niin että alotusasennossa ranne on suorana jotta on mahollisimman lähellä väännön starttikulmaa, toisena liikkeenä ottaisin ranteen kierron eli pronaation lekalla tms hihnalla.