Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

[video=youtube_share;LofHm_Qz1bk]http://youtu.be/LofHm_Qz1bk[/video]

Pikkulasten suoritus verrattuna tämän foorumin kovimpiin grippimiehiin, mutta tuli kyllä hyvä olo tuosta!

Tässä loistava kooste viime kuun lopussa pidetyistä kisoista. Itse en valitettavasti päässyt paikalle, koska loukkasin samalla viikolla käteni.

Myös wikipedian kädenvääntöä käsittelevä artikkeli Kädenvääntö ? Wikipedia
on saanut loistavan kasvojenkohotuksen Helsingin Attleettiklubin kädenvääntäjien toimesta ja nyt se käsittelee pääasiallisesti kädenväännön virallista kilpamuotoa. Pidin varsinkin tuosta uudesta Tekniikka ja lajivoima -kappaleesta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tässä loistava kooste viime kuun lopussa pidetyistä kisoista. Itse en valitettavasti päässyt paikalle, koska loukkasin samalla viikolla käteni.

on saanut loistavan kasvojenkohotuksen Helsingin Attleettiklubin kädenvääntäjien toimesta ja nyt se käsittelee pääasiallisesti kädenväännön virallista kilpamuotoa. Pidin varsinkin tuosta uudesta Tekniikka ja lajivoima -kappaleesta.

Oli kyl hilpakat kisat! Itekki siellä mukana tötöilemässä ;)

Vasemmalla olevan miehen ilme :hyvä: 1:15 ->
E: Sana korjattu

Te jotka olette treenanneet minun silmiin melkein friikit puristusvoimat, niin jos joku kättelyssä selvästi haastaa vastaatteko kutsuun?

Te jotka olette treenanneet minun silmiin melkein friikit puristusvoimat, niin jos joku kättelyssä selvästi haastaa vastaatteko kutsuun?

Joskus 2007 tai 2008 alussa kun tapasin Riku Karun (esiintyy ylläolevalla videolla) ekan kerran kisoissa niin kättely on kyllä jäänyt mieleen. Miehellä on todella teräksinen puristus. Silloin katsottiin toisia silmiin ja runtattiin 30sec molemmat täysillä menee. Jäi varmasti molemmin puolin "ihan vahva fiilis".:D

Jos joku alkaisi haastamaan niin kyllähän sitä tietysti voisi vähän muodon vuoksi laittaa takaspäin tulee puristusta. :)

Pari kertaa olen ovihommissa joutunut ottamaan niskasta isällisesti kiinni tai sitten kättelemään kaveria sen verran että tajuaa missä mennään. Aina pääsee vähemmällä kun ei tartte aloittaa hapettaa kaveria.

Lähden kohta Dubaihin viikoksi opettamaan paikallisille pankkiireille ja liikemiehille maksimaallisen puristusvoiman kehittämistä sekä yleistä otevoimailua. Josko siellä sitten ennen luennon alkua kättelisi miehet "perusteellisesti". Tekisi varmaan fiksun vaikutelman. :jahas:

-Juha Harju

Kovimpia treeninostoja mitä on Suomessa nähty yhden käden pinchissä! Toivottavasti miehen kunto kestää kesään ja kisoihin.

Back
Ylös Bottom