Pistän nyt pitkästä aikaa videoo tännekkin, nyt on putki kunto nousussa ja mukava nostella!
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä loistava kooste viime kuun lopussa pidetyistä kisoista. Itse en valitettavasti päässyt paikalle, koska loukkasin samalla viikolla käteni.
Myös wikipedian kädenvääntöä käsittelevä artikkeli Kädenvääntö ? Wikipedia
on saanut loistavan kasvojenkohotuksen Helsingin Attleettiklubin kädenvääntäjien toimesta ja nyt se käsittelee pääasiallisesti kädenväännön virallista kilpamuotoa. Pidin varsinkin tuosta uudesta Tekniikka ja lajivoima -kappaleesta.
Tässä loistava kooste viime kuun lopussa pidetyistä kisoista. Itse en valitettavasti päässyt paikalle, koska loukkasin samalla viikolla käteni.
Myös wikipedian kädenvääntöä käsittelevä artikkeli Kädenvääntö ? Wikipedia
on saanut loistavan kasvojenkohotuksen Helsingin Attleettiklubin kädenvääntäjien toimesta ja nyt se käsittelee pääasiallisesti kädenväännön virallista kilpamuotoa. Pidin varsinkin tuosta uudesta Tekniikka ja lajivoima -kappaleesta.
Vasemmalla olevan miehen ilme :hyvä: 1:15 ->
E: Sana korjattu
Te jotka olette treenanneet minun silmiin melkein friikit puristusvoimat, niin jos joku kättelyssä selvästi haastaa vastaatteko kutsuun?