harrastatko muuten rollaria, vai onko tuo tulos kasvanut ihan sivussa, muiden ohella?
Oon mie sitä harjotellu mutta edellisestä kunnon rollarireenistä taitaa olla yli kuukausi niin tuloskunto vähän yllätti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
harrastatko muuten rollaria, vai onko tuo tulos kasvanut ihan sivussa, muiden ohella?
Kahva ei ollut kaikista helpoin ja ottaen huomioon sun kämmenen koon niin hyvä nosto!
Omalta osalta kisa meni hienosti kun kerran kultaa lähdettiin hakemaan. Tulos ei parasta Arppaa mutta riitti tällä kertaa -100kg sarjan voittoon![]()
Vois kai tännekkin laittaa. Ei oo tullut tehtyä minkäänlaista otevoimatreeniä, mutta nyt ois vähän tarkotus alkaa treenailemaan että pysyis tanko käsissä.
Ensimmäinen tavote 200kg

Mulla on aivan susipaskat puristusvoimat, millä/miten kannattaisi aloittaa treenaus.
Jollain gripperillä kaiketi?
mielikuvitusta vaan kehiin ja tekemään, tulee outoja katseita niiltä 100kg penkkaavilta jonneilta ja ehkä naureskelua mutta siinäpähän naureskelevat. (kokemusta löytyy)Joku gripperi olisi varmaan myös kova sana niin vois himassakin treenata.
150kg pysyy nippa nappa hetken mavessa käsissä, mikähän olisi sopivan tiukka, varmaan nro.1
Mitäs merkkejä noita on? CoC ainakin, olisiko siitä ykkönen hyvä.
- - - Updated - - -
Joku gripperi olisi varmaan myös kova sana niin vois himassakin treenata.
150kg pysyy nippa nappa hetken mavessa käsissä, mikähän olisi sopivan tiukka, varmaan nro.1
- - - Updated - - -
Välillä tuntuu että menee sormet paskaks jos puristaa jotain (no joo samat on oireet mitä muillakin) mutta jos mun sormenpäät ylettyy noin tohon sormen viimeseen niveleen kun otan gripperistä kii taikka kannattaako semmosta ruveta ees puristaan jos se ote on niin leveä. Ei ulotu siis tohon ekaan niveleen asti. (mitään hajua noista coc leveyksistä)
Hienot pidot!
Hyvin kestää keskikroppakin ilman "whopper poweria" ;)
Hienot pidot!
Hyvin kestää keskikroppakin ilman "whopper poweria" ;)
Kerran oon näitä täällä kattellu aikasemmin ja nyt täytyy kysyä onko täällä jossain (täällä taikka netissä ylipäätänsä) jossain jotain gripin kehitys FAQ suomeksi ja jos ei nii tehkää. En varmaan oo ainoa joka siitä hyötyis jos semmonen olis olemassa. Ensimmäisenä voisin kysyä että kannattaako tommosta CoC:ia tilata jos kädet on kokoo pikkutytön kädetVälillä tuntuu että menee sormet paskaks jos puristaa jotain (no joo samat on oireet mitä muillakin) mutta jos mun sormenpäät ylettyy noin tohon sormen viimeseen niveleen kun otan gripperistä kii taikka kannattaako semmosta ruveta ees puristaan jos se ote on niin leveä. Ei ulotu siis tohon ekaan niveleen asti. (mitään hajua noista coc leveyksistä)
Kiinnostais tietää vaan et vaikka menis lukkoon mut ettei mee paikat paskaks ku on heikot jo nyt. Grippiä pitäs saada muutenkin ku en ikinä oo halunnu käyttää remmejä tms. ja ristiotekkin on uus tuttavuus ja vituttaa sekin. Myötäotteella tahtois mennä niin kauan kun vaan mahdollista.. Treenit on melkeen tähän asti menny sen mukaan.
Vittu et repesin tolle heimopäällikön joululahjavideolle :D Katoin että eihän tolla menolla jää leikittävää ees tapaninpäivään asti, mutta sehän olikin vaimon paketti![]()