Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

juu ei siinä siis mitään, hyvä että kehitystä tulee, mutta pohdimpa vain :) onko siinä suorituksessa sitten mitä vaatimuksia siinä suorituksessa esim. millä puolen sormien tulisi olla?

juu ei siinä siis mitään, hyvä että kehitystä tulee, mutta pohdimpa vain :) onko siinä suorituksessa sitten mitä vaatimuksia siinä suorituksessa esim. millä puolen sormien tulisi olla?

Peukalo sileällä puolella, muut sormet toisella puolen.

Niin en siis meinannut aivan sitä, että onko tuo kilpatasolla kova, vaan kun trnaja vaikutti olevan tuosta niin innoissaan. Siitä sitten vaan tuli mieleen, kun minun ei ainakaa oo tarvinnu näihin näppivoimiin reenata ollenkaan, tuli vaan tuolla uudella salilla kokeiltua tommosia leokoja, ku siellä semmoset oli. En nyt kumminkaan jaksa siis mitää 10sek ees niitä pitää :D noita alasimiakin kokeilin expossa rautakouran kojussa.

Jos on oikeat Leokot ja lähtee ilmaan tosta vaan niin onhan se nyt aika kova juttu. Peukku vielä urapuolelle jos niinkin nousee niin johan on äijä. :puntti:

Itse esim kun aloittelin tätä touhua 2007 niin jouduin aikas monet kerrat nöyrtyä Leokon edessä kunnes sain sen ylös. Pohjalla oli jo kummiskin #3 sulkuja ja kuristettua #4 käskyttelin mutta en Leokoita. :D

tommoset ne on mitkä trnaja:n avatarissa. jännä kyllä, minä en tainnut saada ees #2 suljettua fitness expossa, en oo ihan varma mikä se oli. jotaki kiloja niissä luki kans. paitsi että kokeilin niitä just sillon ku olin sitä 75kg punnusta roikottanu keskarilla ja siinä lähti samalla nahat sormesta, nii ei oikeen kunnolla pystyny puristeleen. :D

Tuossa levyssä (tai noissa mitä olen nostellut) on pyöreä reuna eli levy ei pysy omin avuin pystyssä, kuten Harjun videoissa. Sekin saattaa hieman tehdä asiaa helpommaksi.

+ otin salilla pari videota, koitan pistää niitä tänne tänään.

Minkähän takia Leoko on muuten valmistanu noista 50 kilosista kahta eri versiota? Ne kumireunuksiset on helvetin paksuja, varmaan 2cm paksumpia ku toi pyöröreunanen 50kg limppu. Se on saman paksunen ku 50kg MB Barbellin vastaava, mut Leokossa ei ole niitä reunoja, tasanen lätty vaan.

lakipiste: painonnostolevyissä on aina kumit, voimanostossa ei tarvi.

http://www.youtube.com/watch?v=e43sLfZnyRY&feature=youtu.be

Forkut täysin jumissa ja peukalonympärystö(t) vähän tulehtuneet (töiden takia). Maanantaina uusiksi perkele :evil:

Tuli tuossa ketjuhommassa säästeltyä, olisi noussut helposti lukitukseen, mutta koitin vielä kovemmilla painoilla eikä noussut. Pitää ottaa seuraavalla kerralla 50mm putki salille niin saa vähän paremmin säädettyä tota lisäpainohommaa (ja tietää tarkemmin painomäärän).

Trnajasta tulee kova sälli vielä grippailuun, sano mun sanoneen! :)

Ps. Vittu mä vihaan ton sun nickin kirjottamista, aina joutuu kattoo kuika se kirjotettii! :D

Back
Ylös Bottom