Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Onneksi en käy tommoisissa kekkereissä. Silloin kun tein paljon ovihommia niin siinä ohessa olisi saanut esitellä "voimiaan" ja lajikirjo mitä pyydettiin tekemään oli kyllä riittävän runsas. :puntti:

Fitness Expossa olin voimaharjoittelun myyntipisteessä promohommissa ja siellä kyllä yksi jos toinen ehdotti kaikkea mitä olisi pitänyt puristaa. Käänsin homman ympäri ja pyysin heitä näyttämään miten jouset liikkuu. :jahas:

Rantasen Jyrki pyyti julkisesti tekemään "turhauttavan pitkän sarjan #2.5 gripperillä korttisulkuja". Tämä siksi koska mietittiin sopivan jäykkää jousta hänen järjestämään otekisaan ja mä olin sitä mieltä että #2.5 on liian heppoinen ja sillä voi paukutella mielin määrin toistoja kortilla. Jyrki ei tätä purematta niellyt. ;)

pitkää settiä: http://www.youtube.com/watch?v=iUi9eASj6aQ

Offtopic. Mikä biisi tuossa nyt soi?

Vittu kun sais edes joskus reenata salilla silleen, ettei kukaan munapää tule räplää rollaria, IM blockbusteria tai rb hubia.
Ei saatana joka kerta joku tulossa hiplaamaan niitä ja kokeilemaan.
Onneks tää kynis nostaa niitä enemmän! :)

Edit.
Näkeekö Harjua tämänvuoden rautakoura osastolla fitnessexpossa? :)

Vittu kun sais edes joskus reenata salilla silleen, ettei kukaan munapää tule räplää rollaria, IM blockbusteria tai rb hubia.

Heh, jos salilla on vähän porukkaa ja joku kattoo ku nostan jotaki 50kg leokoo/rollaria ni kysyn vaan et haluuks kokeilla :D Aina jää maahan :evil:

Rollari tippunu 72 kakkosesta vuoden tauon jälkeen vittu 63 kiloon. Ei saatana.. Reeniä nyt vaan muun reenin lisäks..
Oon saatana kade teille kusipäille, jotka leokon nostatte.. :D
Mites sitä kannattais lähtee kehittää?

Oon saatana kade teille kusipäille, jotka leokon nostatte.. :D
Mites sitä kannattais lähtee kehittää?

Kuinka korkealla saat sellaisen nostettua? Joskus muistaakseni kehuit että ainakin irti olet sen maasta saanut.

Toisella kädellä kiinni, ilmaan, irti ja negatiivisia+ kahden käden aikapitoja sillointällöin. Ja tietysti joku putki mukaan, et saat pistettyä leokoon lisäpainoo ja kaksinkäsin maximinostoja. Ja sitte tietysti enempääkin enemmän noita millin kaks nostoja.

+ itse sain tuolla vasurilla leokon lukitukseen, kun tein parissa treenissä negatiivisia.

It´s Official Now!!! 1st man in the world 4x10kg Pinch Lift!!!

Toimii muuten helvetin hyvin Leokossa lisäpainojenkanssa pulatessa RT:n lisäpainoankkuri. Siitä läpi ja tankoon malmia.
Tein Leoko 50 +20 kg lisäpainoilla 3:sia RT:n, Blockbusterin ja Hub:in jälkeen.

Käytännössä suoraan muunnettuna mun pitäisi saada kahella kädellä 50+50 kiloa lisää jotta kiekko nousis yhdellä kädellä.. Voe perkele! :)

Mites Harjulla ja trnajalla reenit menee?

Mites Harjulla ja trnajalla reenit menee?

Siinähän se, kuhan sais ihon kuntoon et pääsis salille :D

Huomenna tulee otettua leokolla oikein kunnon treenit, sitte loppuviikosta jos sujuu ni tulee videota.

Kokeile vittuillakseen leoko maksimipaino kahdella kädellä huomenna niin saan vähän ittelle tietoa mitä vaaditaan.. :D

Kun kerran "yllytit" niin kaippa sitä voisi testata :D Jos saan kameran jotenkin järkevästi niin voin ottaa jopa nauhalle. Tosiaan, yöunet ovat menneet vituiksi ihon takia ja nukuin äsken 6 tuntia, katsotaan paljonko on unta alla kun salille on matka :P

Back
Ylös Bottom