Kohtuu pätkä Aaronin feateista: http://www.youtube.com/watch?v=y5nAaSAN4OY
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koskas Juha nostat ne 2x25kg leokot?
+ aivan jumalattoman kova nosto tuo 2 sormea+ peukku. Itse en saa noin edes kymppejä ylös :D vielä... :jahas:
Vitun asialliselta kuulostaa tuo sun meininkis :D Hauskan tuntusta kattoo salilla ku kaikki käyttää hanskoja ja valittaa ku ei kämmenis nahka kestä ja vertaa sitä tohon sun touhuus..
Millä saa helpoimmin suht nopeasti parannettua maastavedon otelujuutta?
En ole heimo enkä ole expertti mutta olen itse saanut parannettua otevoimaa:
- tanko pukeille/pinnoille niin että sitä täytyy vain nostaa parisenttiä ja olet maven loppuasennossa, sitten vain rautaa tankoon vitusti ja pitoja.
- maastavedon jälkeen pidät tankoa käsissä sen 5-10sek. täysiä puristaen ennenkuin lasket sen
- jos salilla on käytävä/paljon tilaa ja suuria käsipainoja niin älä pistä mitään magnesiumia käsiin (tai omapahan on asia, itse en jostakin kummansyystä pistäisi :D), isoimmat hanttelit käsiin mitä jaksaa, ilman sormilukkoa ja farmarikävelyä/pitoa
Josset ole grippiä aikaisemmin treenannut (niinkuin mainitsit) niin siihen tulee kyllä ruutia aika nopeasti alkuun. Sitten sormilukko ja ristiote.
Kiitoksia vastauksista.![]()

Kysytääs nyt heimolta vielä 1 kysymys :P
Kuinka itse tekisit treenit rollarilla jos mahdollisuus on treenata kotona+ salilla (kahva kulkee mukana, painoja on kotona myös), jos haetaan mahdollisimman kovaa ykköstä?
Tai senverran lisään että en tarkoita ihan että kuinka itse teet treenisi vaan kuinka suosittelisit tekemään.
miten usein noille otteille voi vetää kovan treenin kun tuntuis että on kuitenkin melko pieni lihasryhmä kyseessä? tukotus varmaan vaarana jos liian taajaan koittaa kovaa tehdä vai onko?
miten neuvoisit harjoittelemaan otevoimaa jos tavoite olis ohaan vaan normaali salitreeni mutta joskus tuntuu että näpit väsyy ja joutuu turvautumaan remmeihin. ei kai remmeissä mitään vikaa ole mutta jos olis joitain vinkkejä?
Koskas Juha nostat ne 2x25kg leokot?
+ aivan jumalattoman kova nosto tuo 2 sormea+ peukku. Itse en saa noin edes kymppejä ylös :D vielä... :jahas: