Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Ehdottomasti tämä.

Sitten vielä jos matsin on tarkoitus toteutus pian eli voimatasoja ei välissä ehdi kehittää sekä kyseessä on ilmeisesti kaksi täysin amatööriä, niin suosittelen keskittymään top roll -tekniikkaan. Se on todennäköisesti teille molemmille turvallisinta ja kyseinen tekniikka yleensä toimii amatööriä vastaan, vaikka voimatasot olisivat keskinkertaiset.

Eli etsi seura ja pyydä erityisesti opettamaan top rollin perusteet. Jos seuraa ei ole saatavilla, niin katso asiasta youtubevideoita ja harjoittele liikerataa jonkun kanssa.

Ps. Lisävinkkinä tutustu vaaralliseen kulmaan ja katso, että kumpikaan teistä ei ajaudu siihen. Hävittykin matsi on käden katkeamista parempi☝🏼
Oon kaikesta eri mieltä, etenkin vikasta väittämästä 😄😄

Sandris parhaassa kunnossaan takapainetaljassa. 62 kg useita toistoja. 72 en oo varma irtosko.

View: https://youtu.be/WnLY7_JFodM

Ite havainnu että tollasissa staattisissa lyhyissä liikkeissä pystyy tehä aika pitkää sarjaa melko lähellä maksimia. Ite tein 5x60kg ja 10x55kg tossa, mutta 62.5kg ei tullu 😄 Sitten taas joku turkkilainen ylösnousu päinvastoin, että yks suoritus on jo niin raskas, että nopeesti mennään ykkösiin matalillakin prossilla.

View: https://youtu.be/lSi2ZjTZFqI

Bob Brownilta hyvää pohdintaa säännöistä.

Tarkoittaako suora ranne että se on suorassa linjassa vääntäjän kyynärvarren kanssa vai pitääkö olla suorassa linjassa pöytään nähden?

Vai jotain siitä välistä?

Neljät SM kisat on tullu käytyä ja useammat muutkin kinkerit enkä oo ihan varma miten tätä sääntöä tulkitaan IFA:ssa

Pitäis kai käydä se tuomarikurssi nii oppis jotain lajista 😄

View: https://youtu.be/lSi2ZjTZFqI

Bob Brownilta hyvää pohdintaa säännöistä.

Tarkoittaako suora ranne että se on suorassa linjassa vääntäjän kyynärvarren kanssa vai pitääkö olla suorassa linjassa pöytään nähden?

Vai jotain siitä välistä?

Neljät SM kisat on tullu käytyä ja useammat muutkin kinkerit enkä oo ihan varma miten tätä sääntöä tulkitaan IFA:ssa

Pitäis kai käydä se tuomarikurssi nii oppis jotain lajista 😄

Huomaan että oon niin hookkimäen mies etten oo ees pohtinu asiaa ongelmana 😄😄 Mitä enemmän sivuttain saa kättä otteenhaussa sitä parempi 💪

En oikei ymmärrä mikä pointti mainostaa että menee natuna tähän matsiin.
Luulen että Dadikyan vie tuon matsin kyllä.
Todella hämärää viestintää. Ja ketä kiinnostaa jonkun vääntö kun ollu hetken (väitetysti) irti aineista. Melkeen sama kun joku huippuvääntäjä tekis videon, että voiko kädenväännössä pärjätä ilman reeniä, ja pitäs 2 viikon tauton pöydästä ennen kisoja 😄

Tosin aihe sillälailla mielenkiintonen, että ainakin ittee kiinnostas nähä tutkimus molemmista skenaarioista. Miten voima vähenee kun lopettaa roinaamisen/reenin/molemmat? Ei niin että Prudnik tai joku muu kiduksiin asti roinattu kaveri kertoo olevansa nyt natu 😄😄

Todella hämärää viestintää. Ja ketä kiinnostaa jonkun vääntö kun ollu hetken (väitetysti) irti aineista. Melkeen sama kun joku huippuvääntäjä tekis videon, että voiko kädenväännössä pärjätä ilman reeniä, ja pitäs 2 viikon tauton pöydästä ennen kisoja 😄

Tosin aihe sillälailla mielenkiintonen, että ainakin ittee kiinnostas nähä tutkimus molemmista skenaarioista. Miten voima vähenee kun lopettaa roinaamisen/reenin/molemmat? Ei niin että Prudnik tai joku muu kiduksiin asti roinattu kaveri kertoo olevansa nyt natu 😄😄
Prudnyk ei siis oo aina ollu natu😳?
Olen järkyttynyt 😥

Prudnyk ei siis oo aina ollu natu😳?
Olen järkyttynyt 😥
Roinat kyllä tupakan jälkeen yksi ihmiskunnan huonoimmista keksinnöistä 😄 Hemmetin epäterveellinen, mutta tietyllä tavalla pakollinen lisämuuttuja huipulla sen jälkeen kun se keksittiin. Tosin reenaaminenkin siitä paha että pakollinen lisämuuttuja kilpaurheilussa. Miettikää miten päheetä jos kaikki vaan tsillais ja geneettisesti kovin kävis hakemassa palkinnot 😄😄

Roinat kyllä tupakan jälkeen yksi ihmiskunnan huonoimmista keksinnöistä 😄 Hemmetin epäterveellinen, mutta tietyllä tavalla pakollinen lisämuuttuja huipulla sen jälkeen kun se keksittiin. Tosin reenaaminenkin siitä paha että pakollinen lisämuuttuja kilpaurheilussa. Miettikää miten päheetä jos kaikki vaan tsillais ja geneettisesti kovin kävis hakemassa palkinnot 😄😄

Joku kuitenkin treenais salaa 😮

Tota oon ihmetelly kun pro skaboissa muutamia ketkä pärjää hyvin ja käy samana vuonna tai jopa suht lähiaikoina WAF:ssa voittamassa maailmanmestaruuden.

Back
Ylös Bottom