Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

On muuten todella raju toi tuomarilinja Waffin mm:missä 😳 monta hyvää matsia kaatui virheisiin...
Waf kyllä surullisen kuuluisa tosta paskasta 😔 Dumarit kattoo suurennuslasilla jengin esinahkojen liikkeitä siellä.

Huhtikuussa vasta 😃
Michael-Jackson-Popcorn-GIF-Meme-Eating-Popcorn-Featured-StudioBinder (1).webp

Onks Janne meijän vasurin matsi kans huhtikuussa?
Just oli juttua toisaalla. En ymmärrä miten porukka pystyy keskittymään/sopimaan niin kaus matseja 😁
Itse olen todella huono sellaisessa 😬
Mulle käy max kaksi kuukautta etukäteen sopia kisa/matsi. Eihän sitä tiedä mitä tulee eteen tästä huhtikuuhun mennessä.

Minun puolesta voidaan sopia että jos ollaan elossa ja ei tullut esteitä niin otellaan sillon. Mieluusti ottaisin vaikka aiemminkin 😉

Just oli juttua toisaalla. En ymmärrä miten porukka pystyy keskittymään/sopimaan niin kaus matseja 😁
Itse olen todella huono sellaisessa 😬
Mulle käy max kaksi kuukautta etukäteen sopia kisa/matsi. Eihän sitä tiedä mitä tulee eteen tästä huhtikuuhun mennessä.

Minun puolesta voidaan sopia että jos ollaan elossa ja ei tullut esteitä niin otellaan sillon. Mieluusti ottaisin vaikka aiemminkin 😉
Jukka Surakka sano joskus vuosikokouksessa puheenvuorossaan että tärkeistä kisoista, kuten esim MM kisoista tulisi olla valmistautumassa jo vähintään vuotta ennen 😄

Oon liian taiteilija sielu moiseen 😅
Toisaalta vanha DC viisaus, että jos Teräsmies ja Batman tappelee, ni Lepakkomies voi voittaa vaan sillon jos se saa tarpeeksi valmistautumis aikaa 😉

Selkeesti Juvonen haluaa matsin ja valmis uhraamaan kaiken mutta Aimasmäki vähä pakittelee "ellei ole tullut esteitä" :sneaky: :LOL:...
No siis oma kuumottelu perustuu siihen ulospäin annettuun väittämään, että reenaan muka niin kovaa kokoajan etten mitenkään oo nopealla aikataululla kisakunnossa 😄 Samalla annan ymmärtää että Janne on geneettisesti lahjakkaampi, mutta harjoittelee pienemmällä riskillä, koska on innokas ottamaan matsin nopealla tahdilla.

Mä ite oon tosi kiinnostunu tosta tuomarina toimimisesta mutta on niin rajua toi waffin linja että en haluis olla siellä tuomarina vaikka maksettas. Toi linja on niin tiukka että ois musta väärin lajia ja urheilijoita kohtaan. Jää se vääntö pois kun tuomari päättää kuka voittaa.

Mä ite oon tosi kiinnostunu tosta tuomarina toimimisesta mutta on niin rajua toi waffin linja että en haluis olla siellä tuomarina vaikka maksettas. Toi linja on niin tiukka että ois musta väärin lajia ja urheilijoita kohtaan. Jää se vääntö pois kun tuomari päättää kuka voittaa.

Kuuntelin tänää Neil Pickupin podcastiä ja kuulemma ihan karsea tuomarilinja. Mikroluokan virheitä katsotaan mitä ei meinaa edes silmällä nähdä. Protesteissa kuluu aikaa iäisyys. Perus katsojalle sietämätöntä katsoa.

Kuuntelin tänää Neil Pickupin podcastiä ja kuulemma ihan karsea tuomarilinja. Mikroluokan virheitä katsotaan mitä ei meinaa edes silmällä nähdä. Protesteissa kuluu aikaa iäisyys. Perus katsojalle sietämätöntä katsoa.
Joo juuri näin. Ihankuin toi ois menny vielä pahemmaksi siitä mitä aiemmin ollut. Ajatella että Engin ja muut tän waffin päälliköt oikeasti ajatelleet viedä tota tollasenaan Olympialaisiin niin ihan utopiaa. Toi ei tollasena mene mihinkään kukaan perus Olympialaisten-urheiluintoilija-katselijakaan tollasta katso. Kyllä Ifan linja on siedettävämpi vaikka sielläkin on minusta liian paljon sitä sellaista turhaa rikeintoilua kuinka asennot jossa kukaan voitollisesti saavuta mitään niin foulataan ulos tai joku voittajaksi mutta ei se nyt noin pahaa ole. Oikeesti varmaan noille tuomareillekkin toi on haaste. Sit nää samat tuomarit on E vs W jossa on täysin eri linja.

Build unstoppable armwrestling strength with these 7 essential forearm exercises designed to increase grip, wrist stability, and overall table power. In this video, Coach Ray demonstrates a complete gym workout that targets the muscles most important for armwrestlers: wrist flexors, extensors, pronators, supinators, and brachioradialis. These movements are not just for athletes on the table—they also help prevent injuries, improve hand control, and develop explosive pulling strength for anyone looking to dominate in combat sports or grip training. By adding these exercises into your gym routine, you’ll build the foundation for stronger holds, better endurance, and improved armwrestling technique. Whether you’re a beginner learning how to strengthen your arms for armwrestling or an advanced puller preparing for competition, these exercises will give you the edge you need.

Back
Ylös Bottom