Etkös sinä olis sopiva vasurilla?Kuka on Juvosen seuraava uhri supermatseihin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etkös sinä olis sopiva vasurilla?Kuka on Juvosen seuraava uhri supermatseihin?
Et ole ainoa joka tätä ehdottaa mulle aika monta jo sanonut tätäEtkös sinä olis sopiva vasurilla?
Virallisesti mä oon kerran pelänny JanneaEt ole ainoa joka tätä ehdottaa mulle aika monta jo sanonut tätäKyllä me varmaan Topin kanssa otetaan matsi vielä (jos Topi suostuu) mutta tällä hetkellä mulla on marraskuuksi vastus jo. Oon edelleenkin sitä mieltä että Topin hauislukko on Suomen kovin puolustuslukko niin tätä matsia ennen on saatava kyllä selkeesti kovaa hookkireenaamista ennenkuin edes suostuu matsiin
Ite voisin ehdottaa Topille tässä välissä Aimasmäkeä sillä kulkee nyt Vasuri hyvin mutta minusta tuntuu että nää välttelee toisiaan aina joku "estää" näiden kohtaamisen. Molemmat säikkyy toisiaan yhtäpaljon
![]()
Vähän hirvittää jos kirurgi ******** irroittaa sen uudestaanKirurgi kuuluu asentaneen Henkan hauiksen niin suotuisaan kulmaan, että mies on elämänsä kunnossa oikealla?
katso liitettä 274831
Huomaa elävänsä pienessä kädenvääntö kuplassa, kun uskoo ettei tällästä tapahdu enää![]()
Kirurgi kuuluu asentaneen Henkan hauiksen niin suotuisaan kulmaan, että mies on elämänsä kunnossa oikealla?
Millos tää supermatsi olikaan?Putkis joutuu tällä kertaa pulaan... No more Mr. Nice Henry...
Huhtikuussa vastaMillos tää supermatsi olikaan?