Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Etkös sinä olis sopiva vasurilla?
Et ole ainoa joka tätä ehdottaa mulle aika monta jo sanonut tätä :giggle: Kyllä me varmaan Topin kanssa otetaan matsi vielä (jos Topi suostuu) mutta tällä hetkellä mulla on marraskuuksi vastus jo. Oon edelleenkin sitä mieltä että Topin hauislukko on Suomen kovin puolustuslukko niin tätä matsia ennen on saatava kyllä selkeesti kovaa hookkireenaamista ennenkuin edes suostuu matsiin :giggle: Ite voisin ehdottaa Topille tässä välissä Aimasmäkeä sillä kulkee nyt Vasuri hyvin mutta minusta tuntuu että nää välttelee toisiaan aina joku "estää" näiden kohtaamisen. Molemmat säikkyy toisiaan yhtäpaljon :LOL:

Et ole ainoa joka tätä ehdottaa mulle aika monta jo sanonut tätä :giggle: Kyllä me varmaan Topin kanssa otetaan matsi vielä (jos Topi suostuu) mutta tällä hetkellä mulla on marraskuuksi vastus jo. Oon edelleenkin sitä mieltä että Topin hauislukko on Suomen kovin puolustuslukko niin tätä matsia ennen on saatava kyllä selkeesti kovaa hookkireenaamista ennenkuin edes suostuu matsiin :giggle: Ite voisin ehdottaa Topille tässä välissä Aimasmäkeä sillä kulkee nyt Vasuri hyvin mutta minusta tuntuu että nää välttelee toisiaan aina joku "estää" näiden kohtaamisen. Molemmat säikkyy toisiaan yhtäpaljon :LOL:
Virallisesti mä oon kerran pelänny Jannea 😄 1-0 siis. Mut voidaan Aimasmäki vääntää siellä ensi kevään porin tapahtumassa vasurilla jos järjestäjälle käy?

Mitä tulee Terremoto meijän matsiin, ni haluun nähä että eka voitat jotain kovia nimiä. Ei siksi etten usko että oot kova, vaan koska haluun lähtee matsiin altavastaajana 😄😄 Ja sillaa että jos voitan, ni sillä on enemmän arvoa. Menin Jere Ilvoseen jo kerran 💪😄

Screenshot_20250919_095401_com.facebook.katana_edit_383537786613870.webp

Huomaa elävänsä pienessä kädenvääntö kuplassa, kun uskoo ettei tällästä tapahdu enää 😄

Back
Ylös Bottom