Ihan karmeeta katseltavaa.. pistää ihan vituttaenOn muuten todella raju toi tuomarilinja Waffin mm:missämonta hyvää matsia kaatui virheisiin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan karmeeta katseltavaa.. pistää ihan vituttaenOn muuten todella raju toi tuomarilinja Waffin mm:missämonta hyvää matsia kaatui virheisiin...
Waf kyllä surullisen kuuluisa tosta paskastaOn muuten todella raju toi tuomarilinja Waffin mm:missämonta hyvää matsia kaatui virheisiin...
Huhtikuussa vasta![]()
Just oli juttua toisaalla. En ymmärrä miten porukka pystyy keskittymään/sopimaan niin kaus matsejaOnks Janne meijän vasurin matsi kans huhtikuussa?
Ilmoja pitelee...Putkis joutuu tällä kertaa pulaan... No more Mr. Nice Henry...
Se voi olla että minä oon se joka on pulassa mutta niin tai näin niin täytyy Mika sua arvostaa kyllä että mies on 60 vuotiaana tollasessa iskussa missä oot viime ajat ollut!hattu päästä meillä poikasilla.on vielä matkaa tohon!Ilmoja pitelee...
Jukka Surakka sano joskus vuosikokouksessa puheenvuorossaan että tärkeistä kisoista, kuten esim MM kisoista tulisi olla valmistautumassa jo vähintään vuotta ennenJust oli juttua toisaalla. En ymmärrä miten porukka pystyy keskittymään/sopimaan niin kaus matseja
Itse olen todella huono sellaisessa
Mulle käy max kaksi kuukautta etukäteen sopia kisa/matsi. Eihän sitä tiedä mitä tulee eteen tästä huhtikuuhun mennessä.
Minun puolesta voidaan sopia että jos ollaan elossa ja ei tullut esteitä niin otellaan sillon. Mieluusti ottaisin vaikka aiemminkin![]()
Oon liian taiteilija sielu moiseenJukka Surakka sano joskus vuosikokouksessa puheenvuorossaan että tärkeistä kisoista, kuten esim MM kisoista tulisi olla valmistautumassa jo vähintään vuotta ennen![]()
Toisaalta vanha DC viisaus, että jos Teräsmies ja Batman tappelee, ni Lepakkomies voi voittaa vaan sillon jos se saa tarpeeksi valmistautumis aikaaOon liian taiteilija sielu moiseen![]()
No siis oma kuumottelu perustuu siihen ulospäin annettuun väittämään, että reenaan muka niin kovaa kokoajan etten mitenkään oo nopealla aikataululla kisakunnossaSelkeesti Juvonen haluaa matsin ja valmis uhraamaan kaiken mutta Aimasmäki vähä pakittelee "ellei ole tullut esteitä"![]()
...
Kunnon journalistin työtä. Ei lueta viimeistä lausetta vaan poimitaan mieleinen kohtaSelkeesti Juvonen haluaa matsin ja valmis uhraamaan kaiken mutta Aimasmäki vähä pakittelee "ellei ole tullut esteitä"![]()
...
Nyt menet asioiden edelle. Olen 59 ja puoli. Maaliskuussa tulee 60v täyteen.Se voi olla että minä oon se joka on pulassa mutta niin tai näin niin täytyy Mika sua arvostaa kyllä että mies on 60 vuotiaana tollasessa iskussa missä oot viime ajat ollut!hattu päästä meillä poikasilla.on vielä matkaa tohon!
Mä ite oon tosi kiinnostunu tosta tuomarina toimimisesta mutta on niin rajua toi waffin linja että en haluis olla siellä tuomarina vaikka maksettas. Toi linja on niin tiukka että ois musta väärin lajia ja urheilijoita kohtaan. Jää se vääntö pois kun tuomari päättää kuka voittaa.
Joo juuri näin. Ihankuin toi ois menny vielä pahemmaksi siitä mitä aiemmin ollut. Ajatella että Engin ja muut tän waffin päälliköt oikeasti ajatelleet viedä tota tollasenaan Olympialaisiin niin ihan utopiaa. Toi ei tollasena mene mihinkään kukaan perus Olympialaisten-urheiluintoilija-katselijakaan tollasta katso. Kyllä Ifan linja on siedettävämpi vaikka sielläkin on minusta liian paljon sitä sellaista turhaa rikeintoilua kuinka asennot jossa kukaan voitollisesti saavuta mitään niin foulataan ulos tai joku voittajaksi mutta ei se nyt noin pahaa ole. Oikeesti varmaan noille tuomareillekkin toi on haaste. Sit nää samat tuomarit on E vs W jossa on täysin eri linja.Kuuntelin tänää Neil Pickupin podcastiä ja kuulemma ihan karsea tuomarilinja. Mikroluokan virheitä katsotaan mitä ei meinaa edes silmällä nähdä. Protesteissa kuluu aikaa iäisyys. Perus katsojalle sietämätöntä katsoa.