Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Katsoin Devonin videon eilen ja sen mielestä viimenen pinni jota puitiin kauan MMT vs Laletin matsissa ei ollut pinni. Devonin mielestä käsi pitäs "haudata" patjaan selvän voiton merkiksi. Tässä näkyy se pinni niin mitä mieltä porukka on tästä Devonin mielipiteestä ja oliko tämä pin?

View: https://www.youtube.com/watch?v=orxpqGf6A_Y

Omasta mielestä niin kauan kun ilmaa ei ole enää patjan ja käden välissä niin se on pin. Aivan sama kuinka pieni hipasu se on. Joten aivan selvä pin tämä oli. Ja mitä tulee kamera tarkistukseen niin tämän kaltaisiin se on hyvä. Tuskin kukaan pystyi suoraan siitä väännöstä sanomaan että kävikö lähelläkään.

d5aa2fac9b11b3e7b78d387b79816f64.webp

Nuo Devonin puheet nyt ovat ihan höpö höpöä, ei tuollaista hautaussääntöä ole kuin hänen mielikuvituksessaan.

Tuo tyynyn sisäreunahan on romahtanut alemmaksi kuin ulkoreuna joten kyllä tuo Laletinin erävoitolle näyttää.

joo, ja kun ite vääntää samalla tavoin tiukassa paikassa niin hipasut pitäs saada pois.
Devon keksii jonkun idean ja fanikultti poimii vaikutteet heti, toisaalla internetissä jotkut on jo sitä mieltä että pitäisi tuomarin laskea kolmeen kun käsi on tyynyssä 😆

Näyttäisi kädenvääntökisat hyvin erilaiselta jos Devon saisi aina tahtonsa läpi.

Sabin Badulescu kanssasi samassa sarjassa, jännittääkö 😅
Ei voi ainakaan sanoa ettei olisi hyvä vääntäjä, Levanin kaataja
Joutuu ehkä riipasemaan sen hookkiin ✌️😄

katso liitettä 271306
Mites tämä Dzeranov vs Kamil-matsi, säännöissähän sanotaan selvästi ettei hartiat saa ylittää pöydän keskilinjaa.
Tässä tää on käytännössä käyny kaikkien kanssa Kamilin kanssa mut tossa kisatilanteessa kaikki jotenkaan ei oikein osaa tota kuvauttaa tai osa sanoo jotain hartialinjasta mutta tuomaritki ei oikeen puutu siihen. Aina jälkikäteen tästä sanotaan ja minusta outoa että Engin ei tarpeeksi ota kantaa tohon. Kyllä kaikki muut veivaukset on Enginin mielessä heti. Kun toi puskee niin kovaa toi Kamil niin eka asia mitä yleensä käy ni toisen kyynär tippuu tyynyltä niin ne tuijottaa vaan sitä. Toi jää toi Olkalinja kattomatta.

Tää ei edelleenkään oo Riseri nosto millään muotoa. Toi on Riserin ja Pronaation sekotus joss pronaatio aktivoituu enemmän ja Ermekselläkin toi käsi kääntyy enempi auki kuin pysyy samassa linjassa neutraalina. Tosin on se varmaan tossa nostomuodossa vahvin.
Tuossa juuri korostuu se ilmiö, että kun ihminen reenaa jotain liikettä niin eniten kehittyy ominaisuus tehdä juuri kyseistä liikettä optimaalisella tavalla. Muut asiat sitten koko ajan vähemmän mitä kauempana ovat kyseisestä liikkeestä.

Mutta aika hullu nosto tosiaan tuollakin tavalla 😄

Olin hieman skeptinen nyt kun Ruotsi teki ton IFa ilmoituksen mutta ihan hyvät määrät kilpailijoita. Hyvät kisat noista taitaa tulla. Toi Azeri tuolla superissa on tosi kova edelleen ja Sabini tietty. Kyllä siellä saa joka sarjassa Suomipojat ihan täysiä vääntää jos meinaa kullan ottaa.
Fiilaan että Ifassakin alkaa olla roinaukkoa vähän joka sarjassa. Tulee suurkilpailun tuntua! 😄

Kyllä tuomarit on helisemässä EvW ja KoTT. Engin ei mielestäni saisi puuttua olleenkaan kun matsi käynnissä. Instant replay on käytössä mutta en oo ajatellut tota protestia sen enempää. Jos porukka haluaa niin miksei? Henkkoht en haluaisi sellasta vaan mielestäni tuomarit tekee päätöksen ja sen mukaan mennään.
No mun matsissa ainakaan ei tarvi protestikameraa. Riittää että on tommonen Speed suurnopeuskamera mitä käytetään kolarikuvauksissa niin näätte miten se kääntyy mun voittopuolelle! Vitsit sikseen kyllä jos Saarinen tai Koskinen on tuomareina niin melkeen voipi sanoa että kilpailijassa on vika jos joku iso möly tai ongelma alkaa tapahtumapaikalla. Suomessa muuten aika vähän haastetaan tuomaria. Ihan muutamia esimerkkejä on kilpailijoista ketkä tekee sen. Sehän on siis ihan oikeutettua ja yhden johtavan tuomarin mielestä jopa toivottavaa tietyissä tilanteissa. Ulkomailla kyllä oli turnaus tai Supermatsitapahtuma niin on kyllä haastetta varmaan ihan riittämiin. Se on niin pienestä kiinni se huono ote tai asento mistä sitten se ratkaisu tapahtuu. Itse haluisin nähdä enempi haastamista tuomareille uskaltamista sanoa eikä jäädä siihen huonoon asentoon tai otteeseen. Tuolla SM-kisoissakin kyllä siellä tosi moni tyyty lähteen huonosta. Ehkä ei uskalleta/kehdata mut sit ei pitäis niin kovaa narista jälkeenpäin kun on kumminkin se mahdollisuus sanoo siitä hetkessä.

Ehkä toi tuomarien tekemiseen puuttuminen vaatii pitkän kilpailukokemuksen. Ensinnäkin täytyy tarkalleen tietää mitä itse asennoltaan ja otteeltaan haluaa. Ja toiseks, olla niin kokenut että oman asentonsa saatua ei oo vaan ressissä GO:n missaamisesta adrenaliinipäissään et pystyy vielä kiinnittään huomiota muuhunkin.

Mulla itellä ei oo tullu Suomessa tarvetta korjata tuomaria, päinvastoin. Tuomari käskee korjata hartian koska olen kiertyneessä asennossa pöytään nähden, tuomari käskee laskea otetta koska olen vastustajan peukalorystyn päällä ja lopuksi vielä komentaa ranne, ranne, suorista ranne. Sitte onki go jo aika lähellä. Mistä sit enää valittaa kun ite koittaa vaan huijata? :ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom