Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kyllä tuollaisen käden puutumisen vielä "hanskaa", mutta onkos jollain kokemuksia niinsanotusta unihalvaantumisesta.
Kaikista hienointa siinä on se, ku unenpöpperössä tajuaa että nyt täälä sängyssä on joku saatanan pötkylä(siis se tunnoton käsi) ja yrittää heittää sen helevettiin siitä sängystä. Tais olla eka kerta ku käsi meni tunnottomaksi ja yritin sitte heittää sitä pötkylää pois nii siinähän meni ite perässä.
Kyseessä on unihalvaus. Käynyt itselle muutamia kertoja. Tiedostan ympäristön, voin liikuttaa silmiäni, ja äännellä vähän jotain, mutta siinä se sitten onkin.
Joskus sen ainakana saattaa myös nähdä hallusinaatioita, mutta onneksi minulla nuo ovat olleet harvassa. Ei nimittäin mikään kiva tunne koska tuolloin ei tosiaan nukuta. Muistaakseni olen myös poistunut ruumiistani joskus tuon aikana.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus
LOL
Mulla kävi täsmälleen noin. Sitä ei unisena oikeesti tunnista omaks kädekseen, muutaman kerran oon yrittänyt viskoa "sitä" pois sängystä kun ajattelin että mites se kaukosäädin taas jäi tänne. Vatun outo fiilis kun tajuaa että se onki oma käsi.
Ravistamalla kättä ne veret yleensä palautuu minuutin sisällä takasin
Jepjep, toi tunnetaan englanniks nimellä 'Lucid dream'...
Aah.. meni vähän noi termit sekasin. Aika mielenkiintosia juttuja kuitenkin.Lucid-uni ja unihalvaus ovat eri asioita. Lucid-unessa tiedät nukkuvasi ja voit kontrolloida untasi. Unihalvauksessa taas olet hereillä, mutta kroppasi pelaa.
Lisätietoa.
Lucid-uni ja unihalvaus ovat eri asioita. Lucid-unessa tiedät nukkuvasi ja voit kontrolloida untasi. Unihalvauksessa taas olet hereillä, mutta kroppasi pelaa.
Lisätietoa.