Käännytysthreadi nollaliikkujalle punttien maailmaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grip
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
massajanne sanoi:
- Elämän laatuparanee
- foorumilla on mukava heittää läppää kaltaistensa joukossa
Noihin voisin vielä lisätä, että salitreenin kautta saa todella hienoja ystäviä. Niin netistä kuin itse salilta jossa treenataan. Ois todella paljon jäänyt saamatta hienoja ystäviä, kavereita ja tuttuja jos salitreenit ois tyssähtänyt heti alkuunsa.

Ellet oo asunu tynnyrissä, ni oot varmaan huomannu että tää ei pidä paikkaansa.

skinny.jpg

Tytöt tykkää nykyään tämmösistä FYI. Me punttispedet ollaan nyt so last season.

Jos kuvan kaverille laittaa hihattoman David-paidan, neonvihreä-neonvaaleanpunainen värityksellä olevat raidalliset salihousut ja ison vyölaukun sekä kolmen viikon solariumkuurin, niin vaikuttaakohan se menestykseen naisten keskuudessa? :D

Huomannu että kavereille tää on ollu kova kolaus egolle :D

-Ketään ei kiinnosta ne teidän reenipainot, kaikki me ollaan pohjalta alotettu.

Ne ekat treenikerrat voi tuntua hankalilta ja jopa ikäviltä, mutta nopeastipa pääsee sen kynnyksen yli kun raudan liikuttaminen alkaakin tuntua kivalta. Yksi varma palkinto on kuitenkin aina luvassa ja se on treenin jälkeinen autuas fiilis.

Voisi muodostaa tällaisen hyvän fiiliksen kehityskaavan. Hyvää fiilistä ilmenee:
• Ensikertalaisella treenin jälkeen.
• Aloittelijalla treenin aikana ja treenin jälkeen.
• Edistyneellä aloittelijalla treenin aikana, treenin jälkeen ja joka kerta kun katsoo peiliin tai saa palautetta kehityksestään.

En tiedä mikä seuraava askel on koska itse olen vasta edistyneen aloittelijan tasolla. Final stage lienee se Ison Arskan muotoilema 24/7 orgastinen tunne. Feels like i'm cumming all the time.. tai jotain.

Tämä topikki on mahtava!

Vois taas alkaa käymään salilla parin kuukauden tauon jälkeen!

Kaikki vaan punttia kolisteleen

+on mukava huomata että ne jotka sinua on ennen pitäneet mitättömänä joka ei kellekkään pärjää alkavat osoittaa kunniotusta.
+itseluottamus kohenee aikansa myötä salilla käydessään.
+Elämään saa vähän järjestystä kun salilla käynti tullee osaksi sitä.
+unen laatu paranee aivan varmasti.
+Roppa kiinteytyy pulla mössöt katoaa ja kyllä net tyttäret vielä täälä lapissa kuiten tykkää niistä jokka ei ole ihan tuulen vietävissä, kaupungissa tuntuu olevan eri meininki :S

Eihän tuohon voi muuta sanoa kuin että loistava harrastus. Itse olen syttynyt nyt totaalisesti tähän touhuun. Oli taas perus sunnuntaiväsymys ja -vitutus päällä, mutta kun pääsi taas itseään rääkkäämään niin johan fiilis parani!

Olo koko miehellä on kaikenkaikkiaan parantunut huomattavasti salitouhujen myötä. Osansa on varmasti myöskin ruokailutottumuksilla jotka ennen olivat ihan mite sattuu.

Jos miinuksia pitäisi mainita niin kyllähän tämä aikamoista omistautumista vaatii. Tuloksia tulee hitaasti ja safkaa täytyy olla koko ajan mättämässä naamaan. Mutta sitten kun taas saa laittaa lisää rautaa tankoon tai uutta lihaa kasvaa varteen niin kyllä jaksaa taas kuukauden päivät! :) :)
:rock:

Maanantaina olisi tarkoitus raahautua salille. Viime kerrasta taitaa olla kahdeksan vuotta. Silloinkin tuli käytyä vain muutama kerta. Juoksemista ja muutenkin lenkkeilyä tullut harrastettua, mutta kokeillaan jos tästä saisi uuden harrastuksen...

Back
Ylös Bottom