Jyväskylän salit??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.

Timba79

Moderaattori
Mode
Ikä
45
Täällä varmaan on muitankin Jyväskylässä salilla kävijöitä kun minä, nyt oiskin pieni Gallut paikallaan...elikkäs mitä sale käytette, missä päin sijaitsee, hinta ja hyvät ja huonot puolet...kertokaa kokemuksianne...

Originally posted by timba79
nyt oiskin pieni Gallut paikallaan...elikkäs mitä sale käytette
Köhköh emmä kyl käytä mitää, eikä tarvi teititellä :lol2:

Tuolta löytyy juttua samasta aiheesta:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=6361

Aiemmin hehkutin melko estotta Monnaria, mutta nyt täytyy muuttaa mielipidettä. Paikka tuntuu hajovan käsiin. Laitteet kyllä toimii ihan okei, mutta kaikki muu pettää. Tappeja puuttuu, tuolit on säretty, vesihana oli ainakin kuukauden hajalla ja tuskin on vieläkään korjattu, vessojen ovista puuttuu kahvat. Tosi heikkoa esitystä. Ei ymmärrä miksi täytyy pohjimmiltaan asiallinen paikka pilata tuommoisella ddr-lookilla. Vaksit kattelee päivät eurosportia vaikka töitäkin olisi. Ja ana huutaa.

Hippoksella sijaitseva uimahallin sali ja Kuokkalan Graniitti lienevät kaupungin saleista vielä voimissaan. Keskustan Kuntomaailmakin on mielestäni kaikin puolin miellyttävä, mutta klubimaksut sun muut hieman tuskaisia. Vaajakoskella Hutungissä on Gym-7, tosi hyvä sali, joskin vähän kaukana keskustasta. Kauppakadun alkupäässä Makuunia vastapäätä on hyväksi kehuttu JVK:n sali. Sitten on vielä legendaarinen Valorinne Kukkumäessä, Hulkin märkien HC-reeniunien täyttymys.

Kaupungin salien hinnat löytyy tuolta: http://www.jyvaskyla.fi/liikunta/laitokset/hinnasto.shtml

Uimahalli on hyvä, paljon rautaa ja tilaa nostaa sitä. Koneet on aika onnettomat mutta kuka niitä tarvii muutenkaan? Mielipide saattaa olla positiivisempi sen vuoksi että tuolla aloitin nostelun vuonn -88.Kuntomaailma sen sijaan on sieltä syvältä ja poikittain. Vapaat painot, punnerruspenkin, taljat jne. on ihan leluja ja iso osa huonossa kunnossa. Levytkin on jotain onnettomia epästandardikokoisia peltilätkiä joista puolesta on päällystekumit hävinneet jo vuosia sitten.

Originally posted by Äijä
Aiemmin hehkutin melko estotta Monnaria, mutta nyt täytyy muuttaa mielipidettä. Paikka tuntuu hajovan käsiin. Laitteet kyllä toimii ihan okei, mutta kaikki muu pettää. Tappeja puuttuu, tuolit on säretty, vesihana oli ainakin kuukauden hajalla ja tuskin on vieläkään korjattu, vessojen ovista puuttuu kahvat. Tosi heikkoa esitystä. Ei ymmärrä miksi täytyy pohjimmiltaan asiallinen paikka pilata tuommoisella ddr-lookilla. Vaksit kattelee päivät eurosportia vaikka töitäkin olisi. Ja ana huutaa.

Valitettavan totta. Siltikin pysyn Monnarilla loppuun asti, vaikka kohta on mitä todennäköisimmin kotipaikan (ja samalla salin) vaihto edessä.

Lisäys Äijän listaan: kesällä avattiin yliopiston lähelle, Keskussairaalantien varrelle uusi sali, Sportlight.

Löytyy kyllä noista thread-linkeistäkin, mutta Väinönkadulla Cumulus-hotellin alakerrassa on pienehkö mutta hyvä sali Fitness Factory. Löytyy painoja ja laitteitakin, ja välineet pidetään kunnossa. Plussaa halpa hinta, jota ei koroteta pakollisella jäsenyydellä mihinkään klubiin.

Originally posted by Nate
Löytyy kyllä noista thread-linkeistäkin, mutta Väinönkadulla Cumulus-hotellin alakerrassa on pienehkö mutta hyvä sali Fitness Factory. Löytyy painoja ja laitteitakin, ja välineet pidetään kunnossa. Plussaa halpa hinta, jota ei koroteta pakollisella jäsenyydellä mihinkään klubiin.

Vuoden loppuun asti 75 euroa. Ei paha hinta.

Originally posted by Nitsku
Vuoden loppuun asti 75 euroa. Ei paha hinta.

Mikäs hinta sillä on ihan normaalisti?? kuukaudessa siis...

ja kommenttia yhteen aikasempaan viestiin:

Ja oliha niita linkkejä, mutta jos on 17 sivua tekstiä missä pari käsittelee jyväskylää niin ei oikeen riitä aika lukea...valitettavasti ei viitti tuntitolkulla istua netin ääressä...

Originally posted by timba79
Mikäs hinta sillä on ihan normaalisti?? kuukaudessa siis...

ja kommenttia yhteen aikasempaan viestiin:

Ja oliha niita linkkejä, mutta jos on 17 sivua tekstiä missä pari käsittelee jyväskylää niin ei oikeen riitä aika lukea...valitettavasti ei viitti tuntitolkulla istua netin ääressä...

Enpä muista ihan tarkasti. Olisiko jotain vähän alle 40 euroa...?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kannattaa harkita kuntomaailmaakin. Porukka on vähentynyt siellä paljon ja iltaisin 7-8 aikaa saa treenata rauhassa ja aamulla 6-7 saa olla treenikaverin kans kahestaan.

Malmit riittää hyvin. Miinuksena on ettei ole kun yksi kyykky / veto paikka mut siihen pääsee yleensä aina jonottamatta. Käsipainot loppuu 50 kg ett jos oikein megamass on niin saattaa loppua kesken.

Fitnessiin verrattuna vielä miinuksen on se ettei saa vietyä omia poppeja soimaan.

Hammerhead

Mäkin olen uus jyväskylässä ja etin kunnon reenit mahdollistavaa salia.Graniitin kävin testaamassa, ei ollut kovin kummonen paikka :david:.Käsipainoja ei tarpeeksi, ei smithiä eikä kunnon vinopenkkiä jne.Onko joku treenannu Top-Shapessa?Pitäs mennä se kattomaan seuraavaksi...

Originally posted by Jusander
Mäkin olen uus jyväskylässä ja etin kunnon reenit mahdollistavaa salia.Graniitin kävin testaamassa, ei ollut kovin kummonen paikka :david:.Käsipainoja ei tarpeeksi, ei smithiä eikä kunnon vinopenkkiä jne.Onko joku treenannu Top-Shapessa?Pitäs mennä se kattomaan seuraavaksi...

Top-Shape on erittäin asiallinen mesta, käy ihmeessä tutustumassa! Muutama vuosi tuli siellä treenattua, ennenkuin karistin JKL:n pölyt lopullisesti jaloistani :D Salin omistaja Lexa on tosi hyvä tyyppi, ja porukka on muutenkin rentoa, mutta kuitenkin asiallista. Laitteet myös hyvässä kunnossa ja rautaakin riittävästi (tai oli ainakin silloin :D). Opiskelijalle myös varsin halpa, eikä muutenkaan mikään hintava. Ainut miinus tulee pienimuotoisesta ahtaudesta, mutta sali on muuten niin hyvä, että se ei liene mikään ylitsepääsemätön ongelma. :thumbs:

Originally posted by Iso-Simo
Kannattaa kokeilla Palokan Kuntokeskusta. Käsipainoja ja vinopenkkejä riittää. Laitevalikoimasta löytyy myös Smith ja PowerRack joita itse pidän lähes pakollisina.

Onko siellä Palokan kuntokeskuksessa laitettu jo (parempaan)kuntoon se huone missä ovat erilaiset taljat ? Tuossa pari vuotta sitten kun vaihdoin salia kävin myös Palokan kuntokeskuksessa ja muuten oli hyvä paikka, mutta taljat näyttivät ja tuntuivat siltä kuin ne olisi saatu lahjaksi jonkin urheiluseuran poistovarastosta.

Originally posted by Nitsku
Onko siellä Palokan kuntokeskuksessa laitettu jo (parempaan)kuntoon se huone missä ovat erilaiset taljat ?

Huonetta on selvästi paranneltu, mutta taljat ovat samat kuin ennenkin. Eihän ne ihan uuden karheat ole, mutta mielestäni toimivat. Ei ainakaan kiiltävät kromiosat häiritse sikatreeniä.

Itse olen treenannut J:kylässä Kuntomaailmassa, Fitness Factoryllä, monnarilla ja yliopiston salilla.

Kuntomaailma oli mun mielestä perseestä. Edellisten kuvaukset laitteista pitää paikkaansa, sen lisäksi kova hinta ja suorastaan paskaiset tilat. Aavikkotuulen puhaltamat metriset pölypallerot vaan pyörii lattialla. Ainakin pari vuotta sitten tilanne oli tämä.

Fitness factory on hyvä paikka. Laitteet kunnossa, painoja riittää, todella siistiä ja avainkortilla tullessa ei illalla ole kiire ulos, vaikka yön treenais. Omaa musaa voi tuoda mukana ja soittaa kunhan vaan kattoo ettei muut häiriinny. Kesäisin hyviä tarjouksia. Miinuksena jonkun mielestä voi olla pieni koko mutta ne voi maksaa 10000 euroa welnessille hilavitkuttimiin.

Monnari oli vitun hyvä ja joskus J:kylässä ollessa tulee vieläkin käytyä siellä. Nykyään tuntuu ettei niitä laitteita ja muuta sälää huolla kukaan. Vaksit kaivaa todellakin vaan nenäänsä ja Ana huutaa "ootko vihanen ootko, kuka voittaa jyppi voittaa, ootko vihanen ootko". On siinä monnarissa kuitenkin jotain karua viehätystä. Ei ainakaan opiskelijalle pahan hintainen ja senhän jo maksaa siitä ilosta että pääsee kuunteleen Anaa (paikalliset tietää tapauksen ja turisti infosta varmaan jo nykyään voi tiedustella Anan liikkeistä ).

Yliopiston salille pääsee kun vaan kävelee sisään. Ei siellä ainakaan ennen kukaan kysellyt mitään. Laitteet on ok ja painoja ihan kivasti. Sali tosin on viikonloppuisin kiinni ja viikolla on aikoja varattu opetukselle. Suurena miinuksena pukuhuoneen isoon ääneen äijää esittävät liikunnan pellet sekä syksyisin ja alkukeväästä salin kansoittava wannabe fitness humanisti vegaani kausiliikkuja sakki joka tulee sinne kynsimään niskaansa ja ihmetteleen ihmeellisiä laitteita. Iltapäivisin salille tunkee 1000 teini mirkkua jotka jauhaa parisuhde paskaa ja valtaa laitteet istuma paikoikseen. Plussana salilla 1000 teini mirkkua joiden jazz baletti housuihin verhottuja peppuja oli kiva tsiigailla treenin ohessa. Tällä salilla olet taatusti isoin karju!:thumbs:

Viddu, helmi kommentti tosta yliopistonsalista, se on juuri noin :lol2:

Vielä noista muista ett jos hyvää ja edullista etsii niin Fitness Factory ja Top Shape on just sitä. Miinuksena näissä on vain koko, joka varsinkin fitnesillä on selkeä puute ruuhkaisimpiin aikoihin.

Mut kuntomaailman hinnatkaan ei päätä huimaa kun tinkii ja ei tartte liittyä klubiin, minä en sitten tätä oo kertonu..... Pölypalloja ei enää pyöri ja paikka siivotaan päivittäin asianmukaisesti. Niin ja tosi miinus on "tyttöjenpuoli" missä tytyt lämmittelee ennen spinningiä, bodypumpia yms... Mun mielestä ne vois ihan hyvin venytellä isommallakin puolella...

Monnari on just sopivan askeettinen sali jossa ei haittaa vaikka pääsis/ pääsee paineen tasaus ääniä kesken sarjojen.
Sinne tuli viime kevät-talvella 4 uutta tankoa ja 400kg kiekkoja, kun sanoin vaksille, ettei siellä voi kunnolla voimanosto treeniä vääntää, kun tangot on sileitä ja ihan mutkalla.
Muutenhan laitteet on aika nitkuja, mutten mä sinne mene virveleitä nykimäänkään.
Yx vaksi siellä huoltaa laitteet, mutta minkäs teet, kun osan vehkeistä on tulva tuonut ja loput ostettu sikahalvalla reikun salin palon jäljiltä.
Ostihan ne sinne Palokasta 4 hienoa kuntopyörää, joisra on nyt saatu kasattua yksi (1) melkein ehjä fiuke.
Sinnehän ei tartte välttämättä maksaa mitään. Yhtenä päivänä ne oli laskenu, että salilla kävi sata maksamatonta asiakasta.
Mä maksan aina, kun kortti on loppu ja kassalla vaan joku ottaa rahulia vastaan.

Ana on kyllä legenda. Sääntö nro. 1. Elä koskaan tervehdi tai kommentoi Analle mitään, muuten se vainoaa sua hautaan asti.
Viimekesänä näin Anan shortseissa. Oli muuten kuvottava näky. Miten ihmisellä voi olla nilkkojen päällä niin paljon läskiä, ympärysmitta varmaa 50 senttiä.:urjo:

Jkl:ssä on tullut käytyä useammalla salilla ja pisimpään olin monnarin asiakkaana. Edellä mainitut kommentit monnarista pitävät hyvin paikkansa ja Ana on kyllä varsinainen nähtävyys :D

Tutustumassa olen käynyt wellnessillä ja siellä en ainakaan viihtynyt, hyvä että pois pääsin. Yliopiston salillakin on tullut käytyä puoli vuotta, mutta ruuhkan takia vaihdoin silloin takaisin monnarille. Kävin myös parilla tutustumiskäynnillä legendaarisessa Valorinteen punttisalilla, että tietäisi mistä puhutaan.

Tätä nykyä treenaan Keskussairaalantien varrella olevalla Sportlight:lla ja hyvin olen siellä viihtynyt ja erittäin opiskelijaystävällisiä tarjouksia olen sieltä saanut (5kk 89e)

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom