Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiskohan noi Berlioz:in aloituspostin ohjeessa olevat proteiinijauhot korvata kaurahietauleilla?
Kaapista ei löydy prodejauhoja, ei sitten yhtään, ei edes normaaleja jauhoha. Käytän todella harvoin, jos ollenkaan.
Jos ainekset sekoittaa tehosekoittimessa, niin luulisi sen hienontavan tarpeeksi. Noh,kokeilen viikonloppuna kuitenkin.
Eli jatkossa valkkaan nuo köyhänmiehen juustokakut, että ei mitään älyttömiä liivatevelhoiluja, vaikka liivatetta vastaan mulla ei mitään ookkaan..
Pinnanhan saa kun kuumentaa jäiset marjat kasarissa, kaataa kakun päälle ja viilentää jääkaapissa. Mitään ei tartte lisätä.
Eli tossa sun postaamassa kakkuhommassa (siinä alkuperäsessä) käytetään liivatetta siihen ite täytteeseen. Se teki mulla siitä semmosta oikein tukevan kiinteää, tosi kiva rakenne, toivottavasti pysyy sellasena. Ku keitin kiisseliksi mansikota ni se ei sitten levenny ollenkaan vaan sai rauhassa sivellä kiisselit päälle.
Toivottavasti Pakkotoiston raati hyväksyy minun version.
Weird, miten siis teit ton? Heittelit vaan kasaan ja sörsselöit kaikki mikä ei ole hiutaletta? :D
Siis erottelitko kananmunan valkuaiset keltuaisista esim?
Tein tänää oman uunittoman version.
6valkuaista
375g maitorahkaa
300g vähärasvaista tuorejuustoa
1 vaniljatangon sisältö
yhden sitruunan mehu
7 liivatelehteä
4rkl kiehuvaa vettä
makeutusainetta oman maun mukaan
1dl maustamatonta heraproteiinia
Päällinen: 2 purkkia mangopilttiä, 3 liivatelehteä, 2rkl kiehuvaa vettä
Pistä liivatelehdet likoamaan kylmään veteen, vatkaa munat valkoiseksi suht löysäksi vaahdoksi, lisää maitorahka, vaniljatangon sisälmys, sitruunamehu, tuorejuusto, makeutusaine ja proteiinijauhe, sekoita vatkaimella tai tehosekoittimella. Sekoita kylmässä vedessä liotetut liivatelehdet noin 4 ruokalusikalliseen kiehuvaa vettä ja valuta norona kokoajan sekoittaen valkuais (+muut aineet) vaahtoon, pistä vuokaan ja vuoka jääkaappin.
Sekoittele loput 3 liviatelehteä sopivaan määrään kiehuvaa vettä ja lisää seos piltteihin kaada lopuksi kakun päälle jääkaappiin ja anna olla vähintään muutama tunti.
Annoksen tiedot: Kalorit 982, hiilarit 30,9g, rasva 42,5g, proteiini 113,7g
Lopputulos näyttää tältä
katso liitettä 88846