Juttua miesten kulmakarvoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja samout
  • Aloitettu Aloitettu
Meah, lähetkö mun kanssa syömään?
Tässä kuvani:
monobrow.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kpsk sanoi:
Mutta, mielestäni kulmakarvojen nyppiminen vajoaa alas. Mitä teet kun joskus löydät jonkun kivan tytön jonka kanssa jaksat olla pitkänkin aikaa? Nypit yhä tunnollisesti niitä pois? Loppuelämäsi? Älä ota tätä henkilökohtaisesti :)
Itseni takia minä ainakin omat kulmakarvani siistin ja aion sitä jatkaakin riippumatta naisista tai niiden puutteesta. Ei mielestäni näytä kovin hienolta sellaiset sentin levyiset kulmakarvat, jotka meinaavat kasvaa yhteen toistensa ja otsatukan kanssa(ehkä hieman liioitellen).

Ja totta helvetissä minä ainakin otan henkilökohtaisesti jonkun 18-vuotiaan ja 72-kiloisen TOSIMIEHEN mielipiteet siitä, mikä on miehekästä ja mikä ei. Mitä jos nyt ensin huolehtisit vain siitä omasta miehekkyydestäsi ja sitten kun se puoli on hallinnassa, niin voit tulla uudelleen tänne kertomaan muille, miten meidän tulisi elää ja olla. :david:

hyi, tähänkö ollaan tultu... Òn vaan ajan kysymys ku miehet alkaa käyttää ruskettavia voiteita ja muutenki meikkaan. Mikäs ois naisten reaktio jos näkisitte miehen jolla on meikkiä, värilliset piilarit, ruskettavaa voidetta ja paril väril värjätty fleda?

joo noi ruskettavat voiteet:jahas:

mutsi käytti/käyttää niitä ja sai mut joskus aikoinaan suostuteltuu kokeilemaan. Siitähän sitten seuras se että näytin kuukauden porkkanalta:jahas:, kavereille en paljastanu totuutta. Ne luuli et olin syöny liikaa porkkainoita ja siks oon sen värinen, järjenjättiläiset :thumbs:

Jylli81 sanoi:
rähinää ja :david:

Eli turhamaisuus koskien omaa ulkonäköä on vaikuttava motiivi joka on parinmuodostusta edellä? Mutta toisaalta, on helppo ymmärtää jonkin tason karvanleikkuu jos sitä kasvaa tuollaisilla vähemmistöalueilla. Laitatko ne myös vahalla kuntoon ja ojennukseen?

Tämähän on mielipidepalsta, eikä erityisen vakava tredi- ei tosikoille.
Rehellisesti sanottuna en pidä kulmakarvojen tarpeetonta trimmaamista ollenkaan miehekkäänä. Valitan jos järkytän käsityksiäsi miehisyydestä.

:kulmakarvahymiö:

Leeco sanoi:
Tottakai miehetkin nyppii kulmakarvat ja rasvaa ripset!!! otteko muka jotain juntteja:|

ööö..tuo tais olla sarkasmia. :)

Sillä jos ei ollu niin minä en ainakaan nypi omia kulmakarvoja enkä rasvaa ripsiä. :david:

kpsk sanoi:
Eli turhamaisuus koskien omaa ulkonäköä on vaikuttava motiivi joka on parinmuodostusta edellä? Mutta toisaalta, on helppo ymmärtää jonkin tason karvanleikkuu jos sitä kasvaa tuollaisilla vähemmistöalueilla. Laitatko ne myös vahalla kuntoon ja ojennukseen?
Mitäs muuta kaljun leikkaaminen ja rasvaaminen on, jos ei omaa ulkonäköä koskevaa turhamaisuutta? Helpointahan olisi vain antaa hiusten kasvaa vapaasti ja leikellä pois vasta sitten, kun ne alkavat haitata näkökenttää.

kpsk sanoi:
Rehellisesti sanottuna en pidä kulmakarvojen tarpeetonta trimmaamista ollenkaan miehekkäänä. Valitan jos järkytän käsityksiäsi miehisyydestä.
Minua nyt ei vaan kiinnosta näyttää yhtään enempää apinalta, kuin on pakko, joten en pidä sitä mitenkään tarpeettomana trimmaamisena. Valitan, jos minua eivät alkuunkaan kiinnosta sinun käsityksesi miehisyydestä, koska et mielestäni ole missään asemassa kertomaan minulle, mikä on miehekästä ja mikä ei.

Jylli81 sanoi:
Mitäs muuta kaljun leikkaaminen ja rasvaaminen on, jos ei omaa ulkonäköä koskevaa turhamaisuutta? Helpointahan olisi vain antaa hiusten kasvaa vapaasti ja leikellä pois vasta sitten, kun ne alkavat haitata näkökenttää.

Minua nyt ei vaan kiinnosta näyttää yhtään enempää apinalta, kuin on pakko, joten en pidä sitä mitenkään tarpeettomana trimmaamisena. Valitan, jos minua eivät alkuunkaan kiinnosta sinun käsityksesi miehisyydestä, koska et mielestäni ole missään asemassa kertomaan minulle, mikä on miehekästä ja mikä ei.

Kalju on mitä käytännöllisin; ei kuluta shampoota, vettä, tai pyyhettä niin paljon kuin kuvaamasi reuhka. Kalju kuivuu lisäksi nopeasti, josta on hyötyä pakkasilla, ja ilmanvaihto on huomattavasti parempi vrt. reuhka. Rasvaaminen on keino poistaa kipeän kuiva nahka, mikä tulee pakkasilla pipo päässä olemisesta. Valitsin rasvani muuten miehekkään hajun vuoksi.

Tunnut apinalta myös kulmakarvojen takaisen osuuden suoltaman tekstin perusteella, joten pelkkä turkin ajo ei taida auttaa oikeasti. Minusta tuntuu että sinua kiinnostaa yllättävän paljon käsitykseni miehisyydestä, kun tunget viiden kilon hernettä nenääsi suojellessasi arvomaailmaasi. Mutta eipä siinä mitään, tulee hyvvöö hernerokkaa kun se sieltä ulos pääsee.

En ymmärrä miksi otit minut silmätikuksesi in the first place, mutta tämä on mukavaa. Älä suutu enempää :piis: oppirahat on maksettava miehisyyden jalolla tiellä, ja siinähän katsotaan ensiksi vaaka, penkki ja karvat.

En postaa tähän ketjuun enää mitään, mutta on pakko lisätä

:rock: :hyper: :( :whip: :evil: pari kovaa kulmakarvahymiötä

:lol2:

kpsk sanoi:
...Tunnut apinalta myös kulmakarvojen takaisen osuuden suoltaman tekstin perusteella, joten pelkkä turkin ajo ei taida auttaa oikeasti. Minusta tuntuu että sinua kiinnostaa yllättävän paljon käsitykseni miehisyydestä, kun tunget viiden kilon hernettä nenääsi suojellessasi arvomaailmaasi. Mutta eipä siinä mitään, tulee hyvvöö hernerokkaa kun se sieltä ulos pääsee...
Noin läpinäkyvästä provoilusta nyt ei kyllä aikuinen ihminen jaksa enää innostua. Minä olen muutenkin sanonut sanottavani tässä ketjussa, joten eiköhän tämä ollut minun osaltani tässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom