Juttua miesten kulmakarvoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja samout
  • Aloitettu Aloitettu
whut can I say?

oc_peter_a_300x435.jpg

Tyttöystävällä on joku fetissi nyppii mun kulmakarvoi. Kivuliasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nykyään joka toinen päivä suunnilleen nypin noi siistimmiksi... Koko ajan enemmän tulee nypittyä. Omistan jopa automaattipinsetit. :)

Eiköhän naiset tykkää luonnollisista ja muodossaan pysyvistä siisteistä kulmakarvoista.

esim

s2headshot10_640.jpg

Leeco sanoi:
Tottakai miehetkin nyppii kulmakarvat ja rasvaa ripset!!! otteko muka jotain juntteja:|

Siis ne miehet nyppii joilla ei ole harrastuksia/tekemistä, tai ovat piparin puutteessa. ;)

Miksi ihmeessä pitäisi haaskata johonkin nyppimiseen aikaa, jos on hyvä olla ihan muutenkin. Senkö takia että jollekkin muulle tulisi hyvä mieli, kun on niin ihq näkönen sitten? :eek:

Sumppari sanoi:
Siis ne miehet nyppii joilla ei ole harrastuksia/tekemistä, tai ovat piparin puutteessa. ;)

Miksi ihmeessä pitäisi haaskata johonkin nyppimiseen aikaa, jos on hyvä olla ihan muutenkin. Senkö takia että jollekkin muulle tulisi hyvä mieli, kun on niin ihq näkönen sitten? :eek:
Nii joku käy viä salillaki :eek:

AM sanoi:
Mutta YK on jo varattu Yhdistyneille Kansakunnille ja koska näistä kahdesta usein puhutaan samassa yhteydessä on parasta erottaa ne toisistaan ylimääräisellä K:lla.
Tää asia on käsitelty jo, mutta vastaanpa silti.

YKK:ta taas käytetään ottomoottoreista puhuttaessa, ja se tarkoittaa yläkuolokohtaa. :Touché:

Ja tossa asiaan liittyvää linkkiä, jos ei ole jo vanha.

http://www.monobrow.com/

On olemassa väsyneempikin otsikko kuin "Juttua miesten kulmakarvoista", mutta Uusis ei ole vaivautunut kertomaan sitä.

Siis Miesten kulmakarva - tredi? Mikä vetun keskustelunaihe se on??!123

Ja Jartsakin on homo. Vettu mä en ala enää.

Belmondo sanoi:
On olemassa väsyneempikin otsikko kuin "Juttua miesten kulmakarvoista", mutta Uusis ei ole vaivautunut kertomaan sitä.

Siis Miesten kulmakarva - tredi? Mikä vetun keskustelunaihe se on??!123
Olit vissiin nukkumassa sillon kun tredin otsikko oli vielä "Meah!!1! :kuola: :hyper: :kuola: !!1!"

:D

...kupeidesi karvaton hedelmä... khi hi hi...

Sumppari sanoi:

On harrastuksia/tekemistä ihan tarpeeksi, mutta jos on parempi olla kun vähän nyppii niitä karvoja eihän siitä kellekkään haittaa ole ja saattaa tytötkin tykätä kun ei ole YKK:T häiritsemässä. Lasken asian samaan kastiin salilla käynnin kans ja kasvojen voitelun erinäisillä aineilla( jota myös harrastan)
Muistakaahan myös nyppiä nenäkarvat joka on ehkä ykkösenä miesten muistilistalla, ei ole siistiä kun karvat nenän ulkopuolella roikuttaa mehevää räkäkönttiä:urjo:

Muuten oulussa ainakin tuo oikea käsite on YKK
:david:
E:ainiin olen myös puutteessa
EE: On se niin vitun ihmeellistä jos mies hoitaa itseään muutenkin kuin suihkussa käymällä...;)

Weeboom sanoi:
Nii joku käy viä salillaki :eek:

Joo osa käy salilla sen takia, että näyttäis paremmalta muiden silmissä, osa sen takia että olisi harrastus jossa voi helposti seurata kehitystä, ja asettaa tavoitteita. ;) Jälkimmäiset harrastaisivat salilla käyntiä vaikka autiolla saarella, ensimmäiset eivät.

Leeco: Täsmälleen samaa mieltä, pitää tehdä sitä mikä itsestä tuntuu hyvälle. Jos tulee ahdistus/tuska omista kulmakarvoista, niin tottakai ne pitää nyppiä pois.

Voe helevetti teidän kanssa!!! Nyt mä vasta havahduin tähän threadiin!!!!:lol2:

Mitämitäämitää... Hienot kulmakarvat on sellaset mitä ei täs threadis ole kertaakaan näkyny:D

Ihan hyvä että sitten on tällanenkin threadi... vaikkei alunperin juttu ehkä alkanutkaan kulmapuheista. Mulle on ihan yksi ja sama miltä ihmisten kulmat näyttävät kunhan ne ovatn suht luonnollisia. Off topicciin menee mutta tuskinpa on olemassa ihmistä joka ei ole nähnyt jotain naista joka on ajanut kulmakarvansa kokonaan pois ja piirtänyt kynällä jonkun naurettavan viivan tilalle. tms. Kuvaesimerkkejä on monia esim ircgalleriassa, josta voisinkin poimia tähän näytille parit muuten, mutta aina kun olen niin tehnyt, se ihminen jonka kuvan olen poiminut onkin ollut joku joka sitten on lueskellut näitä hienoja tilityksiä miten hassuilta ne mielestäni näyttävät.
Aina ei kyse ole siitä että ollaan ajeltu ne karvat ja piirretty joku sotkunen ohut viiva tilalle, vaan myöskin on joitain jotka töhertävät sillä kynällä sellaiset jarrutusjäljet jotka näyttävät olevan parin sentin paksuiset. Hyvä luoja voiko ihminen typerämmältä näyttää.
Mutta ei se mitään, se on hyvää viihdettä jos ei uni tule, se ircgallerian kulmakarvafriikkien etsiminen :D

lIhaa sanoi:
Henkilökohtaisesti en oikein ymmärrä, mistä kaikki vouhotus johtuu.

Itse ihmettelin aivan samaa. :lol2:

Meah sanoi:
Voe helevetti teidän kanssa!!! Nyt mä vasta havahduin tähän threadiin!!!!:lol2:

Mitämitäämitää... Hienot kulmakarvat on sellaset mitä ei täs threadis ole kertaakaan näkyny:D

No niin mä ajattelinkin että ei nämä YKK-kuvat ole sun mielestä mitään verrattuna "sun kaveripiiristä löytyviin oikeasti kauniiden mallien ja missien" YKK-kuviin?

ja niin edelleen...:D :lol2:
:niinhänhoneyx`!:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom